Τι θα δούμε στο 21ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Τι θα δούμε στο 21ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας Facebook Twitter
0
Τι θα δούμε στο 21ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας Facebook Twitter
Το καθημερινό σεμινάριο για επαγγελματίες και σπουδαστές χορού θα καθοδηγήσει φέτος η Ισπανίδα Λάιντα Άλνταζ Αρριέτα, μια εξαιρετική εκπαιδευτικός και χορεύτρια. Το σεμινάριο θα βασιστεί στην τεχνική χρήσης της δυναμικής που αναπτύσσεται ανάμεσα στο σώμα και το έδαφος. © Bruno Michelet

  

89 ομάδες , 205 παραστάσεις, 62 πρώτες παρουσιάσεις στην Ελλάδα, 21 χρόνια και το φεστιβάλ Καλαμάτας γιορτάζει την ενηλικίωσή του.

Το πνευματικό παιδί της Βίκυς Μαραγκοπούλου, δεν έχει δείξει τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και ευφάνταστα πράγματα του καιρού μας στο χορό, αλλά έχει ευεργετήσει και μια ολόκληρη πόλη και την έχει κάνει γνωστή μέσω του φεστιβάλ στον παγκόσμιο πολιτιστικό χάρτη.

«Όποιος κατέβει στην Καλαμάτα θα δει ένα φεστιβάλ επιλεγμένο με πολύ μεγάλη φροντίδα, με εξαιρετικά επιλεγμένα γεγονότα και κάθε παράσταση, κάθε εκδήλωση θέλουμε να είναι μια πολύ ιδιαίτερη παράσταση σίγουρα μέσα στον σύγχρονο προβληματισμό και έκφραση που θα μείνει για πολύ καιρό μέσα στον θεατή με τον μαγικό τρόπο που έχει η τέχνη, θα τον επηρεάσει και θα μείνει μέσα του.»

Το φεστιβάλ Καλαμάτας είναι ο πρώτος και μοναδικός θεσμός που παρουσίασε τον σύγχρονο χορό και όχι ως κομμάτι της Αθηναϊκής πολιτιστικής ζωής. Με επιχορήγηση 400.000 ευρώ, από τα οποία η μερίδα του λέοντος πηγαίνει στην κάλυψη της υλικοτεχνικής υποδομής του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας και όχι στις παραγωγές, η Βίκυ Μαραγκοπούλου τόνισε ότι η μεγαλύτερη δυσκολία σήμερα είναι να κάνει ένα μικρό, παρά ένα μεγάλο φεστιβάλ.

Τι θα δούμε στο 21ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας Facebook Twitter
Οι Igor Urzelai και Moreno Solinas (Ιγκόρ Ουρzελάι και Μορένο Σολίνας) ζουν στο Λονδίνο, όπου με όχημα την ομάδα τους Igor and Moreno δημιουργούν παραστάσεις με κέντρο το ανθρώπινο σώμα ως φορέα αλλαγών. Αναζητώντας πώς θα αλλάξουν τον κόσμο, και συνειδητοποιώντας ότι αυτό δεν γίνεται με μια παράσταση, κατέληξαν να χορεύουν και να τραγουδούν δοκιμάζοντας πράγματα που χρειάζονται μια εμμονή. Το Idiot-Syncrasy είναι ένα έξυπνο ανδρικό ντουέτο με θέμα την αφοσίωση και την επιμονή. Εμπνευσμένοι από την πολυφωνική μουσική της Χώρας των Βάσκων και της Σαρδηνίας, οι δυο νέοι άνδρες εφαρμόζουν το μοντέλο αυτό της ταυτόχρονης εκτέλεσης της μουσικής στην κίνηση: οι δύο χορευτές είναι καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης συγχρονισμένοι, αλλά ο καθένας τους χορεύει «σε άλλο τόνο». © Alicia Clarke

 

Το φεστιβάλ Καλαμάτας είναι ένας θεσμός τολμηρός και πρωτοποριακός που μπορεί να συνεχίσει να ανθίζει στην περιφέρεια. Όμως για να αποτελεί μέρος του παγκόσμιου πολιτιστικού χάρτη σε ένα σύγχρονο κόσμο θα πρέπει να ξέρει αν θα πραγματοποιηθεί την επόμενη χρονιά. Για να λειτουργήσει και ως τουριστικός και πολιτιστικός πόλος διεθνώς, το πρόγραμμά του έπρεπε να είναι ανακοινωμένο από τα Χριστούγεννα. Το ίδιο ισχύει για την κατάρτιση του προγράμματος. Κανένα σοβαρό φεστιβάλ δεν γίνεται με λίγους μήνες προετοιμασίας και χωρίς σχέδιο για τα επόμενα τουλάχιστον τρία χρόνια.

Και κανονικά, ο δήμαρχος της πόλης, ο οποίος το υποστηρίζει θερμά, αφού είναι και το πολιτιστικό του βαρύ πυροβολικό στην διεκδίκηση της Καλαμάτας ως Πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης το 2021, θα έπρεπε στο τέλος του φετινού φεστιβάλ να αναγγείλει το επόμενο, προκειμένου να υπάρχει ένα πρόγραμμα πλούσιο και αξιοπρόσεκτο, επιλύοντας συγχρόνως το πρόβλημα της υλικοτεχνικής υποδομής του ακόμα υπό προετοιμασία Μεγάρου Χορού της Καλαμάτας.

Τι θα δούμε στο 21ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας Facebook Twitter
Η Wen-Chi Su (Ουέν-Τσι Σου) ανήκει σε μια νεότερη γενιά ταϊβανών καλλιτεχνών, τέκνων μιας κοινωνίας που αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στη βαθιά επιρροή της παράδοσης και στο τεράστιο άνοιγμά της στην τεχνολογική ανάπτυξη. Το έργο της ενώνει με τον πιο βαθιά βιωμένο και ποιητικό τρόπο αυτά τα δύο άκρα, όπως και το χορό με τις νέες τεχνολογίες. Βαθιά ποιητική, υπνωτιστικής ομορφιάς, η περφόρμανς Off the map δημιουργεί ένα χώρο ενατένισης. Σ’ ένα περιβάλλον που θυμίζει το άυλο φως της αυγής και κάθε τόσο μεταβάλλεται από ουρανό, σύννεφα, σε θάλασσα, νύχτα, το γυναικείο σώμα κινείται αργά, με ακρίβεια και σταθερότητα. Ένα σώμα ευάλωτο μα σθεναρό, εύθραυστο όπως ο άνθρωπος μέσα στον ρευστό και διαρκώς μεταβαλλόμενο μεταβιομηχανικό κόσμο. H Wen-Chi Su εμφανίζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα ©Hsu Ping

Κόντρα σε κάθε απαισιόδοξη πρόβλεψη η Βίκυ Μαραγκοπούλου λέει ότι «όποιος κατέβει στην Καλαμάτα θα δει ένα φεστιβάλ επιλεγμένο με πολύ μεγάλη φροντίδα, με εξαιρετικά επιλεγμένα γεγονότα και κάθε παράσταση, κάθε εκδήλωση θέλουμε να είναι μια πολύ ιδιαίτερη παράσταση σίγουρα μέσα στον σύγχρονο προβληματισμό και έκφραση που θα μείνει για πολύ καιρό μέσα στον θεατή με τον μαγικό τρόπο που έχει η τέχνη, θα τον επηρεάσει και θα μείνει μέσα του. Είναι σημαντικό να φτάσει κανείς στην Καλαμάτα και φέτος γιατί υπάρχει  ένα περιβάλλον ιδανικό να γίνονται φεστιβάλ –γιατί δε είναι τυχαίο ότι στο εξωτερικό τα καλά φεστιβάλ γίνονται σε μικρές πόλεις. Δημιουργείται συνοχή ανάμεσα στους καλλιτέχνες, γίνονται πολλές συζητήσεις είσαι αποκομμένος από την καθημερινότητα, έχεις για ένα διάστημα μέσα στην τέχνη και τον προβληματισμό της τέχνης και αυτό δημιουργεί κάτι μοναδικό που είναι έξω από την καθημερινότητα καθενός και δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες να παρακολουθεί κανείς κάποια έργα τέχνης».

Το πρόγραμμα του 21ου Φεστιβάλ Χορού δίνει μεγαλύτερη έμφαση στους νέους και αναδυόμενους καλλιτέχνες, που άλλωστε σε μεγάλο βαθμό διαμορφώνουν και διαμόρφωναν πάντα τη σύγχρονη ματιά του. Οι ξένες παραστάσεις εκπροσωπούν τρεις διαφορετικές ηπείρους, την Ευρώπη (Igor and Moreno), την Αφρική (Dada Masilo) και την Ασία (Wen-Chi Su), απ’ όπου δεν έχουμε συχνά την ευκαιρία να βλέπουμε δείγματα σύγχρονου χορού στην Ελλάδα. Δεν είναι βέβαια μόνο η καταγωγή των παραστάσεων που έπαιξε ρόλο στην επιλογή τους, αλλά και η σύγχρονη ματιά και ο ιδιαίτερος προβληματισμός των καλλιτεχνών. Επιπλέον, σημαντική είναι και η συμμετοχή του Φεστιβάλ σε διεθνή κανάλια επικοινωνίας του σύγχρονου χορού, όπως το δίκτυο Aerowaves, στο οποίο το Φεστιβάλ συμμετέχει 20 χρόνια τώρα, και σε άλλα δίκτυα, μέσα από τα οποία αναδεικνύονται ξεχωριστοί νέοι χορογράφοι και ενδιαφέροντα έργα.

 

Τι θα δούμε στο 21ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας Facebook Twitter
Ο Ευριπίδης Λασκαρίδης είναι σκηνοθέτης, κινηματογραφιστής και περφόρμερ με μεγάλη πορεία, που περιλαμβάνει διακρίσεις, βραβεύσεις και διεθνείς περιοδείες. Στις θεατρικές του αναζητήσεις κυριαρχούν η γελοιότητα και η μεταμόρφωση. Εμβαθύνοντας σε αυτές, παρουσιάζει το Relic, μια περφόρμανς πάνω στο παράδοξο και το ακατανόητο της πραγματικότητας. Relic: απολίθωμα· κάτι που έμεινε βαθιά στη μνήμη και ίσως μια μέρα ξεπλυθεί· κάτι μακρινό κι απροσδιόριστο που θυμίζει αυτό που ήταν κάποτε· μια μακρινή ανάμνηση προσώπων, αισθημάτων και αισθήσεων στο βάθος μιας απόλυτα ακατανόητης πραγματικότητας. Relic: αυτό που θ’ απομείνει κάποτε από την αγάπη, την τρυφερότητα, την ανθρωπιά. Relic: Ένα παράδοξο ταξίδι μεταμορφώσεων από το γελοίο στο σπαρακτικό. © Miltos Athanasiou

 

Όσον αφορά στην ελληνική παραγωγή, στόχος του Φεστιβάλ ήταν και είναι η ανάδειξη του ελληνικού σύγχρονου χορού, με τις ιδιαιτερότητες και τη δυναμική του, η προβολή των ελλήνων χορογράφων και η δημιουργία ενός διαύλου επικοινωνίας της εγχώριας σκηνής με τη διεθνή. Φέτος δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη σύγχρονη καλλιτεχνική παραγωγή της Ελλάδας, που χαρακτηρίζεται από πολυμορφία, αμεσότητα έκφρασης και το ιδιαίτερο καλλιτεχνικό στίγμα των δημιουργών της. Οι τέσσερις έλληνες δημιουργοί που φιλοξενούνται στο πρόγραμμα, η Λίντα Καπετανέα, η Μέντη Μέγα, η Μαριέλα Νέστορα και ο Ευριπίδης Λασκαρίδης, ο καθένας με το προσωπικό του στίγμα, διατυπώνουν τη δική τους καλλιτεχνική πρόταση στο πλαίσιο του σύγχρονου ελληνικού χορού.

 

Το Φεστιβάλ Χορού είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την πόλη της Καλαμάτας και με την πολιτιστική ζωή της που τα τελευταία χρόνια ανθίζει σε κάθε επίπεδο. Οι συνεργασίες που επιδιώκει με άλλους πολιτιστικούς φορείς της πόλης επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο αυτή την άνθηση και επισφραγίζουν την κοινή προσπάθεια για την πολιτιστική ανάπτυξή της.

 

Φέτος, καταρχήν, συνεργάζεται με δύο ανεξάρτητους πολιτιστικούς φορείς που εκπροσωπούν την έβδομη τέχνη: τη Νέα Κινηματογραφική Λέσχη Καλαμάτας και το Φεστιβάλ Μηδέν. Δεν είναι η πρώτη φορά που το Φεστιβάλ Χορού εντάσσει στο πρόγραμμά του προβολές, ωστόσο αυτή τη φορά επιλέγει να προβάλει τόσο την κοινή κληρονομιά κινηματογράφου και χορού μέσω της συνεργασίας με τη Filmhouse/Νέα Κινηματογραφική Λέσχη, όσο και τις κοινές αναζητήσεις του σύγχρονου χορού με την τέχνη εκείνη που αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, μέσω της συνεργασίας με το Φεστιβάλ Μηδέν. 

 

Τι θα δούμε στο 21ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας Facebook Twitter
Πώς σχετίζεται ο προσωπικός μετασχηματισμός με τον κοινωνικό; Και τι ρόλο παίζει σε όλα αυτά η γλώσσα; Σε αυτά τα ερωτήματα επιχειρεί να δώσει απαντήσεις η Μέντη Μέγα, αγγλοελληνίδα χορογράφος με προσωπικό στίγμα και γραφή, με το Transforming Me, ένα ποιητικό, στοχαστικό, ειλικρινές, όλο ζωντάνια σόλο, που ταλαντεύεται ανάμεσα στη δήλωση και την εξομολόγηση. Ο μετασχηματισμός είναι για τη χορογράφο μια αργή και σταδιακή διαδικασία που έρχεται σε αντίθεση με τις ραγδαίες αλλαγές που συμβαίνουν διαρκώς γύρω μας, αλλά και ο μόνος τρόπος να εμπεδωθεί η αλλαγή και να πιάσει τόπο. © Giorgos Koropoulis

 

Τι θα δούμε στο 21ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας Facebook Twitter
Η Λίντα Καπετανέα έχει στενούς δεσμούς με την Καλαμάτα. Με τη RootlessRoot, την ομάδα που έχει δημιουργήσει μαζί με τον Γιόζεφ Φρούτσεκ έχουν παρουσιάσει επτά παραγωγές συνεργασία με σημαντικούς ευρωπαϊκούς φορείς, έχουν περιοδεύσει σε πολλές χώρες και έχουν κερδίσει σημαντικά καλλιτεχνικά βραβεία και διακρίσεις. Έχουν επίσης εφεύρει μια πρωτότυπη εκπαιδευτική μέθοδο, το Fighting Monkey. Το σόλο W Memorabilia (Phaedra’s Laboratory) είναι μια σπουδή στη γυναικεία φύση. Μέσα στο εργαστήριό της, η Φαίδρα απεργάζεται το τραγικό της τέλος. Σαν γλύπτρια κατασκευάζει τον πόθο της, τη θηλυκότητά της, τον πόνο, την αγωνία και τελικά το θάνατο. © Mike Rafail

 

Τι θα δούμε στο 21ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας Facebook Twitter
Λίντα Καπετανέα - memorabilia. © Mike Rafail

 

Τι θα δούμε στο 21ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας Facebook Twitter
Φεστιβάλ Μηδέν - Marlijn Franken.

 

Τι θα δούμε στο 21ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας Facebook Twitter
Το χορογραφικό εργαστήρι 360o θα διερευνήσει την κίνηση, το χορό και την περφόρμανς στον δημόσιο χώρο. Μέσα από το εργαστήρι θα δημιουργηθεί μια παράσταση-εμπειρία, που θα πραγματοποιηθεί την τελευταία μέρα με τη συμμετοχή του κοινού σε έναν ανοιχτό χώρο της πόλης. Άλλωστε ο τίτλος του, 360o, υποδηλώνει τον φανταστικό κύκλο που περικλείει περφόρμερ και κοινό όταν μοιράζονται την εμπειρία μιας περφόρμανς. © Maria Papadopoulou

 

Τι θα δούμε στο 21ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας Facebook Twitter
Η εκρηκτική χορεύτρια και χορογράφος Dada Masilo (Ντάντα Μασιλό) από τη Νότιο Αφρική βρέθηκε στο κέντρο του ενδιαφέροντος των ευρωπαϊκών σκηνών με την ανατρεπτική Λίμνη των κύκνων της, που παρουσιάστηκε και στην Αθήνα. Για το Φεστιβάλ της Καλαμάτας προτείνει, μαζί με τους 13 χορευτές της ομάδας της The Dance Factory, μια Κάρμεν ιδωμένη για πρώτη φορά με τα μάτια μιας γυναίκας χορογράφου. Μια Κάρμεν ερωτική, προκλητική και παράλληλα ανεξάρτητη, εικονοκλαστική, πέρα από κάθε κλισέ. © John Hogg

  

Το πρόγραμμα αναλυτικά: 

Παρασκευή 17/7

 

20:00 Wen-Chi Su, Off the Μap

MEΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ - ΣΤΟΥΝΤΙΟ /

ΚALAMATA DANCE ΜΕGΑRΟΝ - STUDIO

 

22:00 Παράλληλη εκδήλωση

Προβολή στην παραλία & πάρτι

 

Σάββατο 18/7

 

20:00 Wen-Chi Su, Off the Μap

MEΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ - ΣΤΟΥΝΤΙΟ /

ΚALAMATA DANCE ΜΕGΑRΟΝ – STUDIO

 

20:00 Igor and Moreno, Idiot-Syncrasy

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ /

KALAMATA MUNICIPAL CULTURAL CENTRE

 

22:00 Dada Masilo, Carmen

MEΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ - ΚΕΝΤΡΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ /

ΚALAMATA DANCE ΜΕGΑRΟΝ - ΜΑΙΝ ΗΑLL

 

Κυριακή 19/7

 

20:00 Igor and Moreno, Idiot-Syncrasy

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ /

KALAMATA MUNICIPAL CULTURAL CENTRE

 

22:00 Dada Masilo, Carmen

MEΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ - ΚΕΝΤΡΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ /

ΚALAMATA DANCE ΜΕGΑRΟΝ - ΜΑΙΝ ΗΑLL

 

Δευτέρα 20/7

 

22:00 Wim Wenders, Pina (2011/ 103΄)

Παράλληλη εκδήλωση-προβολή

(σε συνεργασία με τη Filmhouse / Νέα Κινηματογραφική Λέσχη Καλαμάτας)

ΚΑΦΕ ΣΙΝΕ – ΔΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΛΙΑ

 

Τρίτη 21/7

 

22:00 Μέντη Μέγα, Transforming Me: έναδίγλωσσοσόλο / a bilingual solo

MEΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ - ΣΤΟΥΝΤΙΟ /

ΚALAMATA DANCE ΜΕGΑRΟΝ - STUDIO

 

Τετάρτη 22/7

 

20:00 κ.ε. παρουσίαση εργαστηρίου 360o Μαριέλας Νέστορα

& προβολή ταινιών βιντεοτέχνης

– σε συνεργασία με το Φεστιβάλ βιντεοτέχνης Μηδέν

(ο χώρος θα ανακοινωθεί)

 

Πέμπτη 23/7

 

22:00 Ευριπίδης Λασκαρίδης, Relic

MEΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ - ΣΤΟΥΝΤΙΟ /

ΚALAMATA DANCE ΜΕGΑRΟΝ - STUDIO

 

Παρασκευή 24/7

 

22:00 RootlessRoot, W Memorabilia (Phaedra’s Laboratory)

MEΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ - ΚΕΝΤΡΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ /

ΚALAMATA DANCE ΜΕGΑRΟΝ - ΜΑΙΝ ΗΑLL

 

 

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες

16-23/7

Σεμινάριο χορού

Με τη Laida Aldaz Arrieta

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ /

KALAMATA MUNICIPAL STADIUM

 

16-22/7

Εργαστήρι χορογραφίας 360o

Με τη Μαριέλα Νέστορα

(ο χώρος θα ανακοινωθεί)

 

Έναρξη προπώλησης εισιτηρίων  στο ταμείο, μέσω πιστωτικών καρτών ή ηλεκτρονικά : Πέμπτη 2.7.2015

 

Προπώληση:

  • Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας

10:00-13:00 & 18:30-21:00 καθημερινά

(εκτός Κυριακής & απογεύματος Σαββάτου)

 

  • Πληροφορίες για εισιτήρια & αγορά

μέσω πιστωτικών καρτών (Visa & Mastercard)

T: 27210 21555 & 27210 21504 / Φ: 27210 21508

(τις παραπάνω ημέρες & ώρες)

 

  • Προπώλησης εισιτηρίων ηλεκτρονικά εδώ.  

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ