Μια διαφημιστική εφαρμογή εταιρίας καλλυντικών στο faceboοk προκαλεί αυτές τις μέρες αντιδράσεις στην Ινδία. Η αγγλοολανδική Vaseline λάνσαρε πρόσφατα την εφαρμογή “Transform your face on Facebook” σε μια προσπάθεια να προωθήσει την ανδρική σειρά προϊόντων λεύκανσης του δέρματος δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να λευκάνουν ψηφιακά τις profile pictures τους. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι o ηθοποιός Shahid Kapoor ο οποίος εμφανίζεται με το μισό του πρόσωπο σκούρο και το άλλο μισό φανερά πιο ανοιχτόχρωμο. Η εμμονή των Ινδων με το λευκό δέρμα που θεωρείται δείγμα ευγενικής καταγωγής δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τις μεγάλες δυτικές εταιρίες καλλυντικών όπως η Garnier, η L΄Οreal και η Νivea. Σε όλη την Ασία η αγορά λευκαντικών κρεμών για άνδρες και γυναίκες αναμένεται να αποφέρει φέτος κέρδη 12 δισ. δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Τούρκος λέει ότι βρήκε την τοποθεσία της Α' Οικουμενικής Συνόδου και ζητά 50 εκατ. ευρώ για να την αποκαλύψει

Ο ΛΕΞ στο μικρόφωνο του τελικού του Copa del Rey ανάμεσα σε Μπαρτσελόνα και Ρεάλ Μαδρίτης

Κηδεία Πάπα Φραγκίσκου: Γιατί Τραμπ, Μπάιντεν και Ζελένσκι κατηγορούνται για ασέβεια

Στέλλα Καλησπεράτου: Πέθανε στα 46 της η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια του MAD

Ηράκλειο: 19χρονος κλειδώθηκε έξω από το σπίτι του και έπεσε στο κενό προσπαθώντας να μπει από το παράθυρο
