Ο Λάγκερφελντ με την Βουγιουκλάκη και το σχόλιο του σχεδιαστή για τις Ελληνίδες

Ο Λάγκερφελντ με την Βουγιουκλάκη και το σχόλιο του σχεδιαστή για τις Ελληνίδες Facebook Twitter
0

Μια σπάνια και αδημοσίευτη στο ίντερνετ φωτογραφία της Αλίκης Βουγιουκλάκη με τον σχεδιαστή Καρλ Λάγκερφλεντ που πέθανε χθες, ανέβηκε στον επίσημο λογαριασμό του Instagram που είναι αφιερωμένος στην ελληνίδα ηθοποιό.

Με αφορμή τον θάνατο του Λάγκερφλεντ, η φωτογραφία της Αλίκης Βουγιουκλάκη από τη συνάντησή προέρχεται από το αρχείο της ηθοποιού, το οποίο διαχειρίζεται ο γιος της Γιάννης Παπαμιχαήλ.

Δεν είναι γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες από το πότε και πού είχε γίνει η συνάντηση αυτή, αλλά ίσως να είναι τραβηγμένη και στην Ελλάδα, την οποία ο Λάγκερφελντ είχε επισκεφθεί στο παρελθόν.

Ο Λάγκερφελντ με την Βουγιουκλάκη και το σχόλιο του σχεδιαστή για τις Ελληνίδες Facebook Twitter

Μια από τις στιγμές αυτές αφηγήθηκε η Ματίλντα Παππά, πρώην διευθύντρια μόδας της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού Marie Claire η οποία είχε συναντήσει τον Λάγκερφελντ στην Κέρκυρα το 1996.

Την αφήγηση μοιράστηκε με αφορμή το θάνατο του σχεδιαστή το περιοδικό:

«Μια έντονη ανάμνηση είναι από μια συνέντευξη του Λάγκερφελντ, την οποία είχε κάνει ο Μιχάλης Σκαφίδας. Είχα πάει κι εγώ μαζί για να του κάνω ως fashion editor μερικές ερωτήσεις σχετικά με τη μόδα. Πήγαμε στην Κέρκυρα όπου είχε έρθει ο Λάγκερφελντ για να κάνει μια φωτογράφηση στο Αχίλλειον για τη διαφημιστική καμπάνια της καλοκαιρινής σεζόν του δικού του brand και με αυτή την αφορμή θα μας μιλούσε για μισή ώρα. Τελικά η συνέντευξη κράτησε δύο! Διότι ήταν κεφάτος και πολύ προσιτός, παρότι είχε άλλη φήμη. Νομίζω ότι αν του αρέσει ο δημοσιογράφος και οι ερωτήσεις ανοίγεται – τότε είχε πει και πολλά πράγματα off the record.

Πανέξυπνος, αντισυμβατικός -τότε ακόμα δεν είχε χάσει βάρος-, μιλούσε άπταιστα πολλές γλώσσες και αφού σε ψαρώσει σε ρωτάει σε ποια προτιμάς να γίνει η κουβέντα. Θυμάμαι ότι τον είχα ρωτήσει πώς βρίσκει το στυλ των Ελληνίδων. Η απάντησή του δεν ήταν πολύ θετική. Είχε πει χαρακτηριστικά ότι «ντύνονται σαν να έχουν να αγοράσουν ρούχα πάνω από μία δεκαετία και τους αρέσουν πολύ τα φορτωμένα». Αυτό το 1996. Είχε απόλυτο δίκιο.

Επίσης, μου έχει μείνει η απορία του: «Γιατί βάφουν όλες οι Ελληνίδες τα μαλλιά τους ξανθά; Αφού έχουν υπέροχα σκούρα μαλλιά, γιατί δεν συμβιβάζονται με αυτά και θέλουν να γίνουν ξανθές;». Είχε στο μυαλό του ως πρότυπο κομψότητας τη Μελίνα Μερκούρη, βέβαια, που δεν είχε σχέση με τη μέση Ελληνίδα. Στην ερώτηση τι είναι κομψότητα υποστήριξε ότι αυτή δεν αφορά στα ρούχα, αλλά είναι τρόπος ζωής και ζήτημα φέρεσθαι και προσωπικότητας. Λίγο καιρό μετά είχαμε πάει εμείς στο Παρίσι και ο Λάγκερφελντ, που του είχαν μεταφράσει τη συνέντευξη και του άρεσε το περιεχόμενο, μου έστειλε στο ξενοδοχείο μια ανθοδέσμη τόσο τεράστια, που δεν χωρούσε στο δωμάτιο, με την ανάλογη κάρτα και αφιέρωση».

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ