7 αντικείμενα που ξεχωρίσαμε αυτή την εβδομάδα

7 αντικείμενα που ξεχωρίσαμε αυτή την εβδομάδα Facebook Twitter
0

New Balance

7 αντικείμενα που ξεχωρίσαμε αυτή την εβδομάδα Facebook Twitter

Εμπνευσμένο από την κλασική σιλουέτα του 997, το μοντέρνο 997Η είναι σχεδιασμένο με βάση τις τάσεις του σήμερα.

www.newbalance.gr

Carpisa

7 αντικείμενα που ξεχωρίσαμε αυτή την εβδομάδα Facebook Twitter

Backback σε φωτεινό κίτρινο από την κορυφαία ιταλική μάρκα στις γυναικείες τσάντες, τα είδη ταξιδίου και τα αξεσουάρ.

carpisa.com

Miu Miu

7 αντικείμενα που ξεχωρίσαμε αυτή την εβδομάδα Facebook Twitter

Ολόκληρη η αρωματική σύνθεση της Miu Miu, Fleur D'Argent, κυριαρχείται από την τρυφερή και αισθησιακή τουμπερόζα, χάρη στην οποία το άρωμα γίνεται πολύ κομψό και θηλυκό.

Samsung

7 αντικείμενα που ξεχωρίσαμε αυτή την εβδομάδα Facebook Twitter

Το Samsung Galaxy Gear 2 επιτρέπει στους χρήστες να ζουν την κάθε στιγμή, ενώ, παράλληλα, παραμένουν συνδεδεμένοι στις Samsung Galaxy συσκευές τους.

public.gr

Hommer

7 αντικείμενα που ξεχωρίσαμε αυτή την εβδομάδα Facebook Twitter

Το σαμπουάν για γένια με λάδι κάνναβης είναι διακριτικά αρωματισμένο με τόνους ξύλου, μαύρης σοκολάτας, vetiver και αποσταγμάτων.

hommer.gr

Mizuno

7 αντικείμενα που ξεχωρίσαμε αυτή την εβδομάδα Facebook Twitter

Το Wve Knit S1 (W) είναι πλεκτό στο πάνω μέρος και είναι φτιαγμένο από υλικά εξαιρετικής ποιότητας για τέλεια εφαρμογή, σταθερότητα πέλματος και μοναδική αίσθηση ελευθερίας κινήσεων.

www.mzn.gr

Cyclades

7 αντικείμενα που ξεχωρίσαμε αυτή την εβδομάδα Facebook Twitter

Σχέδιο εμπνευσμένο από τα μαρμάρινα ειδώλια της πρώιμης κυκλαδικής περιόδου, πάνω σε 100% μεταξωτό μαντίλι.

cyclades.shop

Αγορά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πράγματα που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι»: Γιατί το TikTok μας οδηγεί σε τόσες πολλές αγορές;

Αγορά / Πώς το TikTok σε κάνει να ψωνίζεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι

Γιατί οι δημιουργοί περιεχομένου του TikTok είναι τόσο καλοί ώστε να μας «πουλάνε» πράγματα; Σε τι διαφέρουν από τους αστραφτερούς influencers του Instagram; Ποιους εμπιστευόμαστε πιο εύκολα και πώς η εικονική μας σχέση μαζί τους επηρεάζει τις αγορές μας;
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ