Ψηφίστηκαν από τη Βουλή οι προτάσεις για τη συνταγματική αναθεώρηση. Τα επίμαχα προς αναθεώρηση άρθρα πέρασαν, σε ορισμένες περιπτώσεις, με ευρύτατη πλειοψηφία.
Συγκεκριμένα, και οι 49 προτάσεις που τέθηκαν στη δεύτερη ψηφοφορία έλαβαν την απαραίτητη πλειοψηφία ώστε να θεωρηθούν αναθεωρητέες.
Μάλιστα οι 16 από αυτές τις προτάσεις έλαβαν 180 ή και περισσότερες θετικές ψήφους συγκεντρώνοντας ευρύτατη πλειοψηφία. Έτσι, η αναθεωρητική Βουλή που θα εκλεγεί μετά τις επόμενες εκλογές θα χρειαστεί απλή πλειοψηφία 151 ψήφων για να τις αναθεωρήσει.
Για τις υπόλοιπες 33 θα χρειαστεί ευρύτερη πλειοψηφία τουλάχιστον 180 θετικών ψήφων. Το αποτέλεσμα της δεύτερης ψηφοφορίας είναι ίδιο με αυτό της πρώτης ψηφοφορίας.
Με 224 ψήφους πέρασε από την Ολομέλεια της Βουλής κατά την Αναθεώρηση του Συντάγματος το άρθρο 32 που αποσυνδέει την εκλογή ΠτΔ από τις πρόωρες εκλογές ενώ 156 βουλευτές ψήφισαν «Ναι» στο άρθρο 3 για το ουδετερόθρησκο του ελληνικού κράτους, έναντι 101 κατά και 15 «παρών», ενώ η παρ. 3 του ίδιου άρθρου εγκρίθηκε με 172 ψήφους έναντι 99 και 2 «παρών».
Το άρθρο 32 παρ. 4 και 5 που αποσυνδέει την εκλογή ΠτΔ από τη διάλυση της Βουλής συγκέντρωσε ευρεία πλειοψηφία 224 ψήφων έναντι 47 κατά και μίας «παρών». Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι για την αναθεώρησή του από την επόμενη Βουλή απαιτείται απλή πλειοψηφία 151 ψήφων.
Επίσης και το άρθρο 86 παρ. 3 στην κατεύθυνση περιορισμού των προνομιακών ρυθμίσεων περί ποινικής ευθύνης υπουργών, μέσω κατάργησης της αποσβεστικής προθεσμίας, έλαβε 255 ψήφους υπέρ και θα χρειαστεί επίσης απλή πλειοψηφία
Αναλυτικά
H εθνική αντιπροσωπεία στις προτάσεις της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ για τις αναθεωρητέες διατάξεις, οι οποίες στην πρώτη ψηφοφορία είχαν συγκεντρώσει άνω των 151 ψήφων, σήμερα, στη 2η ψηφοφορία τοποθετήθηκε ως εξής:
-άρθρο 3 παρ. 1 (προς την κατεύθυνση κατοχύρωσης της θρησκευτικής ουδετερότητας του κράτους): 156 "ΝΑΙ", 101 "ΟΧΙ", 15 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 151 "ΝΑΙ", 101 "ΟΧΙ", 19 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 3 παρ.2 (προς την κατεύθυνση κατοχύρωσης της θρησκευτικής ουδετερότητας του κράτους): 156 "ΝΑΙ", 101 "ΟΧΙ", 15 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 151 "ΝΑΙ", 102 "ΟΧΙ", 19 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 3 παρ. 3 (κατάργηση παραγράφου): 171 "ΝΑΙ",99 "ΟΧΙ", 2 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 167 "ΝΑΙ", 101 "ΟΧΙ", 4 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 3 (εισαγωγή ερμηνευτικής δήλωσης) (προσθήκη ερμηνευτικής δήλωσης προς την κατεύθυνση κατοχύρωσης της θρησκευτικής ουδετερότητας του κράτους):157 "ΝΑΙ", 113 "ΟΧΙ", 2 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 153 "ΝΑΙ", 115 "ΟΧΙ", 4 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 13 παρ. 5 (προς την κατεύθυνση κατοχύρωσης του πολιτικού όρκου):154 "ΝΑΙ", 101 "ΟΧΙ", 19 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 151 "ΝΑΙ", 101 "ΟΧΙ" , 20 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 21 παρ. 1 (προς την κατεύθυνση αναγνώρισης κρατικής εγγύησης ενός αξιοπρεπούς επιπέδου διαβίωσης για όλους μέσα από καθολικές κοινωνικές υπηρεσίες και εισοδηματικές ενισχύσεις): 160 "ΝΑΙ", 110 "ΟΧΙ", 2 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 157 "ΝΑΙ", 99 "ΟΧΙ" , 2 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 21 παρ. 3 (προς την κατεύθυνση αναγνώρισης κοινωνικού δικαιώματος στην υγεία και υποχρέωσης του κράτους να παρέχει καθολική πρόσβαση σε αποτελεσματικές παροχές υγείας μέσω του Εθνικού Συστήματος Υγείας):160 "ΝΑΙ", 110 "ΟΧΙ", 2 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 157 "ΝΑΙ", 113 "ΟΧΙ", 3 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 21 (προσθήκη παραγράφου 7) (προς την κατεύθυνση κατοχύρωσης του δημόσιου ελέγχου των βασικών κοινωνικών αγαθών, όπως το νερό και η ηλεκτρική ενέργεια, ώστε τα δίκτυα διανομής τους να υπόκεινται σε καθεστώς δημόσιας υπηρεσίας και να τελούν σε δημόσιο έλεγχο και προς την κατεύθυνση κατοχύρωσης των κοινών αγαθών): 158 "ΝΑΙ", 112"ΟΧΙ", 2 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 154 "ΝΑΙ", 115 "ΟΧΙ", 3 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 22 παρ. 1 (προς την κατεύθυνση αναγνώρισης ίσης αμοιβής και ίσης αξίας ανεξάρτητα από την ηλικία): 173 "ΝΑΙ", 97 "ΟΧΙ", 4 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 172 "ΝΑΙ", 96 "ΟΧΙ", 5 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 22 παρ. 2 (προς την κατεύθυνση συνταγματικής κατοχύρωσης των συλλογικών διαπραγματεύσεων για τον καθορισμό του ελάχιστου μισθού και του δικαιώματος μονομερούς προσφυγής των κοινωνικών εταίρων στη διαιτησία): 160 "ΝΑΙ", 108 "ΟΧΙ", 4 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 155 "ΝΑΙ", 112 "ΟΧΙ", 5 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 22 παρ. 4 (προς την κατεύθυνση της αναγνώρισης ότι η επίταξη υπηρεσιών απαγορεύεται ως μέτρο αντιμετώπισης των συνεπειών απεργίας): 164 "ΝΑΙ", 103 "ΟΧΙ", 5 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 163 "ΝΑΙ", 101 "ΟΧΙ", 6 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 22 παρ. 5 (προς την κατεύθυνση αναγνώρισης του δικαιώματος στην κοινωνική ασφάλιση υπό την έννοια ότι το κράτος υποχρεώνεται να εξασφαλίζει αποτελεσματική προστασία έναντι όλων των ασφαλιστικών κινδύνων μέσω ενός ενιαίου συστήματος καθολικής κάλυψης, στο πλαίσιο δημόσιου αναδιανεμητικού συστήματος, που λειτουργεί βάσει των αρχών της αλληλεγγύης και της ανταποδοτικότητας): 158 "ΝΑΙ", 111 "ΟΧΙ", 3 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 155 "ΝΑΙ", 112 "ΟΧΙ", 4 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 28 παρ. 2 (προς την κατεύθυνση της υποχρέωσης κύρωσης με δημοψήφισμα διεθνών συνθηκών που προβλέπουν μεταβίβαση κυριαρχικών αρμοδιοτήτων του κράτους): 154 "ΝΑΙ", 118 "ΟΧΙ", 0 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 154 "ΝΑΙ", 117 "ΟΧΙ", 1 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 32 παρ. 4 (προς την κατεύθυνση αποσύνδεσης της εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας από τη διάλυση της Βουλής και σε περίπτωση αδυναμίας κοινοβουλευτικής εκλογής άμεση εκλογή, εφόσον έχουν προηγηθεί διαδοχικές ψηφοφορίες εντός εξαμήνου από την έναρξη της κοινοβουλευτικής διαδικασίας): 224 "ΝΑΙ", 47 "ΟΧΙ", 1 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 221 "ΝΑΙ", 46 "ΟΧΙ", 3 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 32 παρ. 5 (προς την κατεύθυνση αποσύνδεσης της εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας από τη διάλυση της Βουλής και σε περίπτωση αδυναμίας κοινοβουλευτικής εκλογής άμεση εκλογή, εφόσον έχουν προηγηθεί διαδοχικές ψηφοφορίες εντός εξαμήνου από την έναρξη της κοινοβουλευτικής διαδικασίας): 224 "ΝΑΙ", 47 "ΟΧΙ", 1 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 220 "ΝΑΙ", 47 "ΟΧΙ", 3 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 33 παρ. 2 (προς την κατεύθυνση κατοχύρωσης του πολιτικού όρκου): 169 "ΝΑΙ", 99 "ΟΧΙ", 4 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 168 "ΝΑΙ", 98 "ΟΧΙ", 5 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 37 παρ.2 (προς την κατεύθυνση καθιέρωσης υποχρεωτικής βουλευτικής ιδιότητας για τον πρωθυπουργό) : 153 "ΝΑΙ", 104 "ΟΧΙ", 15 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 153 "ΝΑΙ", 101 "ΟΧΙ", 16 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 38 παρ. 1 (προς την κατεύθυνση καθιέρωσης της εποικοδομητικής ψήφου δυσπιστίας): 154"ΝΑΙ", 117 "ΟΧΙ", 1 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 155 "ΝΑΙ", 115 "ΟΧΙ", "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 44 παρ. 2 (προς την κατεύθυνση καθιέρωσης δημοψηφισμάτων με λαϊκή πρωτοβουλία): 153 "ΝΑΙ", 104 "ΟΧΙ", 15 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 152 "ΝΑΙ", 102 "ΟΧΙ", 15 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 54 παρ. 1 (προς την κατεύθυνση καθιέρωσης αναλογικού εκλογικού συστήματος): 156 "ΝΑΙ", 99 "ΟΧΙ", 16 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 155 "ΝΑΙ" , 100"ΟΧΙ", 15 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 54 παρ. 4 (προς την κατεύθυνση της δυνατότητας ορισμού από ενιαίο ψηφοδέλτιο έως πέντε (5) βουλευτών απόδημου Ελληνισμού): 160 "ΝΑΙ", 97 "ΟΧΙ", 17 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 158 "ΝΑΙ", 97 "ΟΧΙ", 16 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 54 (εισαγωγή ερμηνευτικής δήλωσης) (προς την κατεύθυνση διευκρίνισης ότι πάγιο αναλογικό εκλογικό σύστημα είναι αυτό το οποίο η αναλογία εδρών δεν αποκλίνει περισσότερο από 10% από την αναλογία ψήφων): 155 "ΝΑΙ", 115 "ΟΧΙ", 2 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 153 "ΝΑΙ", 114 "ΟΧΙ", 2 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 56 (προσθήκη παραγράφου 5) (προς την κατεύθυνση καθιέρωσης προσωρινού κωλύματος εκλογιμότητας μετά από τρεις (3) βουλευτικές περιόδους): 157 "ΝΑΙ", 113 "ΟΧΙ", 1 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 158 "ΝΑΙ", 111 "ΟΧΙ", 2 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 59 παρ. 1 (προς την κατεύθυνση κατοχύρωσης του πολιτικού όρκου): 169 "ΝΑΙ", 100 "ΟΧΙ", 3 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 167 "ΝΑΙ", 97 "ΟΧΙ", 4 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 59 παρ. 2 (προς την κατεύθυνση κατοχύρωσης του πολιτικού όρκου): 169 "ΝΑΙ", 98 "ΟΧΙ", 3 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 168 "ΝΑΙ", 97 "ΟΧΙ" , 4 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 62 (προς την κατεύθυνση περιορισμού της βουλευτικής ασυλίας αποκλειστικά στα αδικήματα που σχετίζονται με τη βουλευτική ιδιότητα εντός ή εκτός Βουλής): 237 "ΝΑΙ", 34 "ΟΧΙ", 0 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 237 "ΝΑΙ", 33 "ΟΧΙ", 1 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 73 (προς την κατεύθυνση καθιέρωσης της λαϊκής νομοθετικής πρωτοβουλίας): 171 "ΝΑΙ", 98 "ΟΧΙ", 3 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 168 "ΝΑΙ", 97 "ΟΧΙ", 3 "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 84 παρ. 2 (προς την κατεύθυνση καθιέρωσης της εποικοδομητικής ψήφου δυσπιστίας): 154 "ΝΑΙ", 117 "ΟΧΙ", 1 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 155 "ΝΑΙ", 115 "ΟΧΙ", "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 86 παρ. 3 (προς την κατεύθυνση περιορισμού των προνομιακών ρυθμίσεων περί ποινικής ευθύνης Υπουργών, ιδίως μέσω της κατάργησης της αποσβεστικής προθεσμίας και της κατάργησης της δυνατότητας αναστολής της δίωξης της προδικασίας ή της κύριας διαδικασίας): 255 "ΝΑΙ", 17 "ΟΧΙ", 0 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 253 "ΝΑΙ", 17 "ΟΧΙ", "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 86 (εισαγωγή ερμηνευτικής δήλωσης) (προς την κατεύθυνση διευκρίνισης ότι το πεδίο ισχύος του άρθρου αναφέρεται αποκλειστικά στα αδικήματα που τελέστηκαν κατά την άσκηση και όχι επ΄ευκαιρία της άσκησης των υπουργικών καθηκόντων): 175 "ΝΑΙ", 95 "ΟΧΙ", 1 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 179 "ΝΑΙ", 92 "ΟΧΙ", "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 101 Α (προς την κατεύθυνση περιορισμού της δυνατότητας ίδρυσης ανεξάρτητων αρχών, της διευκόλυνσης του τρόπου επιλογής των μελών τους και της ενίσχυσης του κοινοβουλευτικού ελέγχου τους): 232 "ΝΑΙ", 36 "ΟΧΙ", 4 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 231 "ΝΑΙ", 34 "ΟΧΙ", "ΠΑΡΩΝ"
-άρθρο 102 παρ. 2 (προς την κατεύθυνση καθιέρωσης αναλογικού εκλογικού συστήματος στις εκλογές για τους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και θέσπισης τοπικών λαϊκών συνελεύσεων, δημοψηφισμάτων και λαϊκών πρωτοβουλιών και αναγνώρισης δυνατότητας απονομής εκλογικού δικαιώματος σε αλλοδαπούς με μόνιμη εγκατάσταση στη χώρα): 169 "ΝΑΙ", 101 "ΟΧΙ", 2 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία, η διάταξη είχε λάβει 168 "ΝΑΙ", 101 "ΟΧΙ", 1 "ΠΑΡΩΝ".
Προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας
Στις προτάσεις της ΝΔ που είχαν επίσης συγκεντρώσει 151 ψήφους και άνω στην 1η ψηφοφορία, η Βουλή τοποθετήθηκε ως εξής στη 2η ψηφοφορία:
• άρθρο 68 παρ. 2 δικαιώματα κοινοβουλευτικών μειοψηφιών: 247 "ΝΑΙ", 20 "ΟΧΙ", 5 "ΠΑΡΩΝ". Στην 1η ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 234 "ΝΑΙ", 34 "ΟΧΙ", 1 "ΠΑΡΩΝ"
• άρθρο 112 παρ. 4 (κατάργηση παραγράφου) - κατάργηση μεταβατικής διάταξης: 234 "ΝΑΙ", 20 ΟΧΙ", 18 "ΠΑΡΩΝ". Στην 1η ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 222 "ΝΑΙ", 25 "ΟΧΙ" και 21 "ΠΑΡΩΝ"
• το άρθρο 113 (κατάργηση) - κατάργηση μεταβατικού άρθρου: 233 "ΝΑΙ", 20 "ΟΧΙ", 19 "ΠΑΡΩΝ". Στην 1η ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 223 "ΝΑΙ", 24 "ΟΧΙ" και 21 "ΠΑΡΩΝ"
• το άρθρο 114 παρ. 1 - περί ισχύος άρθρων 30 και 32 του Συντάγματος: 232 "ΝΑΙ", 21 "ΟΧΙ", 19 "ΠΑΡΩΝ". Στην 1η ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 230 "ΝΑΙ", 18 "ΟΧΙ" και 21 "ΠΑΡΩΝ"
• το άρθρο 114 παρ. 2 (κατάργηση παραγράφου)- κατάργηση μεταβατικής διάταξης: 233 "ΝΑΙ", 21 "ΟΧΙ", 18 "ΠΑΡΩΝ". Στην 1η ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 231 "ΝΑΙ", 20 "ΟΧΙ", 20 "ΠΑΡΩΝ"
• το άρθρο 115 παρ. 1 - παραπομπή εκκρεμών δικαστικών υποθέσεων ενώπιον του ΕΣ. 232 "ΝΑΙ", 20 "ΟΧΙ", 20 "ΠΑΡΩΝ". Στην 1η ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 231 "ΝΑΙ", 19 "ΟΧΙ" και 21 "ΠΑΡΩΝ"
• το άρθρο 115 παρ. 2 για τη σύνθεση του ΑΕΔ. 232 "ΝΑΙ", 20 "ΟΧΙ", 20 "ΠΑΡΩΝ". Στην 1η ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 230 "ΝΑΙ", 20 "ΟΧΙ" και 21 "ΠΑΡΩΝ"
• το άρθρο 115 παρ. 3 ( κατάργηση παραγράφου) - κατάργηση μεταβατικής διάταξης . 232 "ΝΑΙ", 20 "ΟΧΙ", 20 "ΠΑΡΩΝ". Στην 1η ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 230 "ΝΑΙ", 20 "ΟΧΙ" και 21 "ΠΑΡΩΝ"
• το άρθρο 115 παρ.4 (κατάργηση)-κατάργηση μεταβατικής διάταξης: 232 "ΝΑΙ", 20 "ΟΧΙ", 20 "ΠΑΡΩΝ". Στην 1η ψηφοφορία είχε λάβει 222 "ΝΑΙ", 25 "ΟΧΙ", 21 "ΠΑΡΩΝ"
• το άρθρο 119 παρ. 1 (κατάργηση παραγράφου)- κατάργηση μεταβατικής διάταξης.232 "ΝΑΙ", 20 "ΟΧΙ", 20 "ΠΑΡΩΝ". Στην 1η ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 209 "ΝΑΙ", 37 "ΟΧΙ" και 21 "ΠΑΡΩΝ".
Συμπληρωματικές προτάσεις βουλευτών
Στις συμπληρωματικές προτάσεις βουλευτών που κατά την πρώτη ψηφοφορία είχαν λάβει άνω των 151 ψήφων, η εθνική αντιπροσωπεία, σήμερα στη 2η ψηφοφορία τοποθετήθηκε ως εξής:
-άρθρο 5 παρ. 2 (Συμπληρωματική πρόταση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ προς την κατεύθυνση κατοχύρωσης της απόλυτης προστασίας ζωής, τιμής και ελευθερίας χωρίς διάκριση φύλου, ταυτότητας φύλου και σεξουαλικού προσανατολισμού): 174 "ΝΑΙ", 98 "ΟΧΙ", 0 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 170 "ΝΑΙ", 99 "ΟΧΙ".
- άρθρο 25 παρ. 3 (Συμπληρωματική πρόταση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ προς την κατεύθυνση της αρχής της επιείκειας στο πεδίο των θεμελιωδών δικαιωμάτων και κατάργηση της ισχύουσας διάταξης περί καταχρηστικής άσκησης δικαιώματος): 171 "ΝΑΙ", 98 "ΟΧΙ", 3 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 169 "ΝΑΙ", 95 "ΟΧΙ", 4 "ΠΑΡΩΝ"
- άρθρο 38 παρ. 2 (Συμπληρωματική πρόταση του Ε΄Αντιπροέδρου της Βουλής κ. Δημητρίου Κρεμαστινού, και βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ, Ένωσης Κεντρώων, ανεξάρτητων βουλευτών: ορισμός αναπληρωτή πρωθυπουργού σε περίπτωση αδυναμίας επιτέλεσης των πρωθυπουργικών καθηκόντων από τον πρωθυπουργό για λόγους υγείας. Συμπεριλαμβάνεται στην πρόταση της ΔΗΣΥ): 159 "ΝΑΙ", 97 "ΟΧΙ", 16 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 156 "ΝΑΙ", 98 "ΟΧΙ", 16 "ΠΑΡΩΝ"
- άρθρο 96 παρ. 5 (Δικαστικό Σώμα Ενόπλων Δυνάμεων): 237 "ΝΑΙ", 17 "ΟΧΙ", 18 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 233 "ΝΑΙ", 19 "ΟΧΙ", 19 "ΠΑΡΩΝ"
- άρθρο 101 παρ. 1 (Συμπληρωματική πρόταση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ προς την κατεύθυνση καθιέρωσης διάταξης ότι νόμος ορίζει το σύστημα περιφερειακής οργάνωσης της κεντρικής διοίκησης): 153 "ΝΑΙ", 97 "ΟΧΙ", 22 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 151 "ΝΑΙ", 95 "ΟΧΙ", 22 "ΠΑΡΩΝ"
- άρθρο 101 παρ. 4 (Συμπληρωματική πρόταση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ προς την κατεύθυνση της εύρυθμης και απρόσκοπτης λειτουργίας της διοίκησης και της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης των νησιωτικών και ορεινών περιοχών): 154 "ΝΑΙ", 95 "ΟΧΙ", 3 "ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 165"ΝΑΙ", 96 "ΟΧΙ", 6 "ΠΑΡΩΝ"
- άρθρο 101 (εισαγωγή ερμηνευτικής παραγράφου) (Συμπληρωματική πρόταση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ προς την κατεύθυνση προσαρμογής του διοικητικού μοντέλου στο περιβάλλον των νησιωτικών και ορεινών περιοχών με την εκπόνηση επιχειρησιακών σχεδίων και την παροχή κινήτρων στους δημοσίους υπαλλήλους): 174 "ΝΑΙ", 96 "ΟΧΙ", 2"ΠΑΡΩΝ". Στην πρώτη ψηφοφορία η διάταξη είχε λάβει 170 "ΝΑΙ", 94 "ΟΧΙ", 2 "ΠΑΡΩΝ"
σχόλια