Unboxholics: δύο αδέρφια από την Αριδαία τρέχουν το πιο δημοφιλές ελληνικό κανάλι στο YouTube για gaming

Unboxholics: δύο αδέρφια από την Αριδαία τρέχουν το πιο δημοφιλές ελληνικό κανάλι στο YouTube για gaming Facebook Twitter
«Για τις μεγαλύτερες παραγωγές μας όλα είναι στο τραπέζι. Αυτό δε σημαίνει πως θα σταματήσουμε να προσφέρουμε YouTube περιεχόμενο. Αλλά ναι, θα θέλαμε να δούμε μια ταινία ή σειρά μας σε μια άλλη πλατφόρμα».
0

Αν είσαι gamer, αποκλείεται να μην ξέρεις τους Unboxholics, το δημοφιλέστερο site για gaming στην Ελλάδα. Αν δεν έχεις ακούσει ποτέ τη λέξη Unboxholics σίγουρα δεν έχεις καμία σχέση με την τεχνολογία, το gaming, το unboxing ή το live streaming στο Twitch που έχει σημαδέψει τις Παρασκευές αμέτρητων πιτσιρικάδων και αγνοείς ένα από τα πιο δημοφιλή ελληνικά κανάλια στο YouTube (με περισσότερους από 613 χιλιάδες συνδρομητές). Κι αν έχεις ήδη άγνωστες λέξεις, κάνε Google για να βρεις τι σημαίνουν πριν συνεχίσεις.

Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς, δύο δίδυμοι από την Αριδαία, έχουν ένα από τα μεγαλύτερα success stories τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και έχουν καταφέρει με τους Unboxholics να προκαλούν το ενδιαφέρον του φανατικού κοινού τους με κάθε τους νέο βήμα. Παιδιά της τεχνολογίας, την χρησιμοποίησαν με πανέξυπνο τρόπο, στήνοντας ένα site που κάνει απίθανα νούμερα σε επισκέψεις και ένα κανάλι στο YouTube τόσο δημοφιλές, που είναι σήμερα ένα από τα πιο δυνατά ελληνικά μέσα. Πρόσφατα υλοποίησαν μια πρωτότυπη για τα ελληνικά δεδομένα ιδέα, μια νέα θεματική στο κανάλι τους, ένα διαδραστικό σίριαλ που ονομάζεται «Κουκλοθέατρο», που έγινε αμέσως τεράστια επιτυχία.

Το «Κουκλοθέατρο» αποτελεί μία μίνι σειρά ολιγόλεπτων επεισοδίων, η οποία εκμεταλλεύεται την αλληλεπίδραση που προσφέρει το YouTube, μεταξύ των δημιουργών και του κοινού. Μία σειρά με τελείως διαφορετικό χαρακτήρα απ' αυτόν που τους έχουμε συνηθίσει, βασισμένη πάνω στη δομή του εφιάλτη που κατευθύνεται από το ίδιο το κοινό. Λίγες μέρες μετά την προβολή του τρίτου επεισοδίου και λίγο πριν από τις εκλογές μιλήσαμε μαζί τους για όλα.

Είναι καιρός το gaming να σταματήσει να είναι ο αποδιοπομπαίος τράγος των ρεπορτάζ της τηλεόρασης από ανθρώπους που το κοντινότερο πράγμα που έχουν ασχοληθεί στο gaming είναι το φιδάκι στο κινητό.

— Πώς σας φάνηκε το τέλος του GoT; Είναι αυτό που περιμένατε;

Νομίζουμε πως το τέλος του Game of Thrones δεν ήταν αυτό που περίμενε κανένας. Οι περισσότεροι με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο δυσαρεστήθηκαν. Εμάς μας άρεσε. Έχουμε τα παράπονά μας, αλλά νομίζω πως και ο πήχης είχε πάει τόσο ψηλά που δύσκολα θα ικανοποιούνταν ο κόσμος.

— Επειδή σας αρέσει η διάδραση, πιστεύετε ότι έχει νόημα το petition για να ξαναγυριστεί ο τελευταίος κύκλος; Και γιατί να έχει λόγο ο κόσμος για το τέλος μιας ιστορίας;

Το petition δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Το Game of Thrones δεν είναι διαδραστικό. Αυτό το όραμα είχαν οι παραγωγοί, αυτό προσέφεραν. Σου αρέσει ή δεν σου αρέσει. Στη δεύτερη περίπτωση περίμενε μέχρι να γράψει τα βιβλία ο Martin ή γύρνα το εσύ καλύτερα. Γενικότερα διαφωνούμε με το σκεπτικό πως για να δημιουργήσει κάτι κάποιος πρέπει να είναι αρεστό στην πλειοψηφία.

— Σας ενδιαφέρουν οι εκλογές της Κυριακής;

Οι εκλογές μπορεί να είναι βαρετές για πολλούς, είναι όμως η μόνη στιγμή που έχουμε πραγματική δύναμη στα χέρια μας. Μας ενδιαφέρουν οι ευρωεκλογές, περισσότερο από τις εθνικές θα λέγαμε, επειδή εκεί είναι που παίρνονται οι αποφάσεις. Μας ενδιαφέρουν το ίδιο και οι τοπικές μιας και είναι πιο άμεσες, ψηφίζεις άτομα τα οποία γνωρίζεις προσωπικά.

— Σας έχει κάνει κάποιος πρόταση να πολιτευτείτε; Θα το κάνατε στο μέλλον;

Προτάσεις έχουν γίνει αρκετές φορές, ωστόσο δεν θεωρούμε πως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να εμπλακούμε σε κάτι τέτοιο. Αγαπάμε τον τόπο μας και θέλουμε το καλύτερο για αυτόν, οπότε δεν μπορούμε να αποκλείσουμε την πιθανότητα κάποια στιγμή να θέλουμε να κάνουμε κάτι παραπάνω για αυτόν. Οι Unboxholics όμως καταναλώνουν για την ώρα όλο τον παραγωγικό μας χρόνο.

 

Βγάλαμε knock out τον Μαυρίδη σε Horror Night! 

— Μένετε ακριβώς πάνω στα σύνορα, τι σημαίνει για εσάς το «Βόρεια Μακεδονία»; Πόσο σας έχει επηρεάσει η συνθήκη των Πρεσπών για την επιλογή σας την Κυριακή;

Τη Μακεδονία τη γνωρίζουμε καλύτερα από πολλούς, γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε εδώ, ξέρουμε την ιστορία και τους ανθρώπους της. Μας απασχολεί το θέμα, είναι όμως κάτι που συζητάμε με γνωστούς και φίλους. Δεν θεωρούμε όμως σωστό να τοποθετηθούμε δημόσια. Και γενικότερα πρέπει να σταματήσουμε να ζητάμε και να απαιτούμε πολλές φορές από ανθρώπους να παίρνουν θέση για θέματα τα οποία δεν αποτελούν αντικείμενό τους. Αν σε ενδιαφέρει ένα θέμα, να ψάξεις, να διαβάσεις και να διαμορφώσεις δικιά σου άποψη. Δεν χρειάζεσαι κανένα «διάσημο» να σου πει τι να κάνεις.

— Πείτε μου για την Αριδαία, ποιοι είναι οι λόγοι που αξίζει να την επισκεφτεί κάποιος;

Η γενικότερη περιοχή της Αλμωπίας είναι ένας τόπος σπάνιας ομορφιάς. Πράσινο, βουνά, νερά, έχει πολλά να προσφέρει σε οποιονδήποτε θέλει να έρθει πιο κοντά στη φύση. Σημείο αναφοράς φυσικά είναι τα Λουτρά Πόζαρ τα οποία συγκεντρώνουν κάθε χρονιά και περισσότερο κόσμο, παρέες, ζευγάρια... Λιγότερο τουριστική αλλά το ίδιο όμορφη είναι και η ανατολική Αλμωπία με τα βουνά της. Και μην ξεχνάμε το φαγητό έτσι; Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τις ταβέρνες και τα εστιατόριά μας.

— Είναι επιλογή σας να ζείτε εκεί; Θα μετακομίζατε για οποιονδήποτε λόγο;

Είναι ξεκάθαρα συνειδητή επιλογή να ζούμε εδώ. Θα μπορούσαμε να ζούμε Αθήνα, θα ήταν πιο εύκολο για τις δραστηριότητές μας. Επιλέγουμε όμως να μείνουμε και να στηρίξουμε επαρχία. Η ποιότητα ζωής εδώ είναι κατά πολύ ανώτερη από μια πόλη όπως η Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.

— Γιατί πιστεύετε ότι έγινε τόσο δημοφιλές το κανάλι σας και το site σας;

Καταρχάς για το YouTube πιστεύουμε πως είναι λόγω της ποικιλίας περιεχομένου που προσφέρουμε. Δεν βλέπουν όλοι οι συνδρομητές όλα τα βίντεο μας. Ο καθένας έχει τα γούστα του. Άλλοι βλέπουν μόνο gaming, άλλοι βλέπουν αποκλειστικά τη Βόλτα στην Αριδαία. Άλλοι μόνο παρουσιάσεις προϊόντων. Γενικά θέλουμε να προσφέρουμε περιεχόμενο για τον καθένα και για κάθε στιγμή. Το site γιγαντώθηκε σταδιακά και σταθερά και αυτό σημαίνει πως υπάρχει εμπιστοσύνη από τον κόσμο για έγκυρη ενημέρωση και ενδιαφέροντα άρθρα.

— Τι έχει αλλάξει στον Σάκη και τον Αλέξανδρο από το 2012 που ξεκινήσατε; Πόσο σας έχει αλλάξει η επιτυχία;

Δεν θα έλεγα πως έχουμε αλλάξει πραγματικά. Ο Αλέξανδρος ήταν πάντα Diva (?) για παράδειγμα. Σοβαρά τώρα, νομίζουμε πως αν έχουμε αλλάξει, αυτό οφείλεται στις αυξημένες ευθύνες που έχουμε (και επαγγελματικές και οικογενειακές) και στη φυσιολογική ωρίμανση ενός ανθρώπου μεγαλώνοντας κατά 7 χρόνια.

Unboxholics: δύο αδέρφια από την Αριδαία τρέχουν το πιο δημοφιλές ελληνικό κανάλι στο YouTube για gaming Facebook Twitter
«Έχουμε σταματήσει να θέτουμε στόχους στους Unboxholics εδώ και καιρό. Κάνουμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι και βλέπουμε πως πάει. Η ιδανική συνέχεια είναι να συνεχίσουμε να περνάμε καλά και ο κόσμος να περνάει καλά μαζί μας».

— Αλήθεια, τι σημαίνει για σας επιτυχία; Πρακτικά σημαίνει κάτι;

Επιτυχία είναι η αναγνώριση και επιβράβευση των προσπαθειών σου σε ένα τομέα. Με αυτή την έννοια, ναι είμαστε επιτυχημένοι. Πρακτικά δεν σημαίνει πολλά. Αυτό που μετράει στην τελική είναι η ηρεμία στο σπίτι σου και καλοί φίλοι γύρω σου. Σίγουρα η αναγνώριση αυξάνει την αυτοπεποίθησή μας, μας κάνει να χαιρόμαστε, έχουμε όμως στο βάθος του μυαλού μας πως αυτό μπορεί να είναι εφήμερο. Άλλα πράγματα έχουν μεγαλύτερη σημασία.

— Ποια είναι τα βίντεο που προτιμάει γενικά ο κόσμος; Πού υπάρχει μεγαλύτερη ανταπόκριση;

Μεγαλύτερη ανταπόκριση συναντάμε στα βίντεο όπου ο κόσμος διασκεδάζει. Συνήθως πρόκειται για βίντεο με κωμικό στοιχείο, όπως κάποιο vlog ή κάποιο livestream. Έτσι λένε τα νούμερα. Μεγάλη ανταπόκριση όμως σε σχόλια συναντάμε στις πιο «κινηματογραφικές» μας προσπάθειες και αυτό μας ικανοποιεί πολύ και μας δίνει κουράγιο να συνεχίσουμε.

— Ποιο από τα δύο ισχύει πιο πολύ; Το κοινό έχει προσαρμοστεί σε αυτό που κάνετε ή εσείς σε αυτό που θέλει να δει το κοινό;

Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν: η άποψη του κοινού είναι χρήσιμη, αν όμως ακολουθείς τυφλά τις επιταγές του είσαι καταδικασμένος. Εξαιρείται φυσικά το Κουκλοθέατρο αφού διαμορφώνεται βάσει των επιλογών του κοινού. Θα λέγαμε λοιπόν πως ισχύει μάλλον το πρώτο. Το κοινό γνωρίζει μετά από τόσα χρόνια πως δεν μπορούμε να κάτσουμε ακίνητοι. Μας αρέσει να πειραματιζόμαστε και να δοκιμάζουμε νέα πράγματα και το στηρίζει αυτό.

— Αν δει κανείς τον εξοπλισμό σας, θα νομίζει πως εσείς δεν κάνετε YouTube αλλά κινηματογραφικές παραγωγές. Θα μεταφέρατε τα βίντεό σας σε άλλο μέσο; Σε κάποιο κανάλι της τηλεόρασης; Γιατί δεν το έχετε κάνει μέχρι τώρα; Έχετε σκεφτεί την προοπτική του Netflix;

Για τις μεγαλύτερες παραγωγές μας όλα είναι στο τραπέζι. Αυτό δε σημαίνει πως θα σταματήσουμε να προσφέρουμε YouTube περιεχόμενο. Αλλά ναι, θα θέλαμε να δούμε μια ταινία ή σειρά μας σε μια άλλη πλατφόρμα.

— Το live streaming κάθε Παρασκευή στο Twitch σας έδωσε μεγάλη ώθηση. Πώς σας φαίνεται όλη αυτή η διάδραση και πώς σας φαίνονται τα παιχνίδια Fortnite και PubG; Ισχύει όσα λέγονται γι' αυτά, ότι προκαλούν αποχαύνωση;

Καταρχάς στα live streams πέρα από τον κόσμο περνάμε και εμείς καλά. Διασκεδάζουμε, γελάμε, ξεχνάμε λίγο τα προβλήματα της καθημερινότητας και για αυτό τον λόγο ο κόσμος μας έχει κάνει το νούμερο ένα κανάλι Twitch στην Ελλάδα. Όσο για το «τι προκαλούν» τα παιχνίδια, όποια κι αν είναι αυτά, έχουμε κουραστεί να ακούμε τις απόψεις οποιουδήποτε μη ειδικού στο θέμα και κυρίως στην τηλεόραση. Τα παιχνίδια είναι ένας ακόμα τρόπος διασκέδασης. Όπως το να βγεις έξω να πιεις ποτό, να δεις ταινίες στην τηλεόραση, οτιδήποτε κι αν κάνεις χωρίς μέτρο έχει αρνητικές επιπτώσεις. Οι επιστημονικές έρευνες υπάρχουν και είναι καιρός το gaming να σταματήσει να είναι ο αποδιοπομπαίος τράγος των ρεπορτάζ της τηλεόρασης από ανθρώπους που το κοντινότερο πράγμα που έχουν ασχοληθεί στο gaming είναι το φιδάκι στο κινητό. Υπάρχουν παιχνίδια που προσφέρουν πιο συναισθηματικές εμπειρίες και από το καλύτερο δράμα στον κινηματογράφο, παιχνίδια που διδάσκουν κοινωνικές συμπεριφορές καλύτερα από δασκάλους, παιχνίδια που βοηθούν ανθρώπους να καταλάβουν πως δεν είναι μόνοι τους στον κόσμο.

 

APPLE vs ANDROID | Αλέκος vs Σάκης

— Πείτε μου για το Κουκλοθέατρο. Το διαδραστικό σενάριο δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά όπως συμβαίνει στο κανάλι σας είναι κάτι που γίνεται για πρώτη φορά.

Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε πως το Κουκλοθέατρο δεν έχει δυαδικές επιλογές, όπως έχουμε δει στο παρελθόν από ταινίες και σειρές (πρόσφατο παράδειγμα το Black Mirror: Bandersnatch). Δεν υπάρχει δηλαδή ένα προκαθορισμένο σενάριο με διακλαδώσεις, μία ταινία-δέντρο, αν θέλετε. Στο Κουκλοθέατρο οι θεατές είναι αυτοί που πραγματικά ορίζουν πού θα πάει η ιστορία. Εμείς επιλέγουμε τα καλύτερα σχόλια και τα γυρνάμε. Βάζοντας φυσικά τις πινελιές μας ή και τρικλοποδιές.

— Ποια ήταν η ανταπόκριση που είχαν τα πρώτα τρία επεισόδια;

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν αναπάντεχη. Ήμασταν αρκετά ανήσυχοι στην αρχή, κυρίως για το αν θα καταλάβει ο κόσμος πώς θα λειτουργήσει όλο αυτό. Χαρήκαμε όμως που είδαμε πως καταλαβαίνουν και μάλιστα συμμετέχουν τόσο έντονα.

— Πώς επιλέγετε από τις ιδέες που στέλνει το κοινό; Υπάρχει κάτι που σας έχει εκπλήξει;

Η επιλογή είναι το δυσκολότερο σημείο. Υπάρχουν ιδέες στα σχόλια που θα έκαναν και έναν επαγγελματία σεναριογράφο του Χόλιγουντ να κοκκινίσει. Δυστυχώς, περιορισμοί στην παραγωγή αυτών των ιδεών, στις τοποθεσίες ή ακόμα και στα εφέ, μας κάνουν να τις βάζουμε στην άκρη με βαριά καρδιά.

— Έχουν προκύψει ιδέες για νέους χαρακτήρες στα επόμενα επεισόδια;

Φυσικά. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε από τώρα τον αριθμό των επεισοδίων της πρώτης σεζόν, αλλά σκοπεύουμε να εισαγάγουμε και νέους χαρακτήρες, όπως κάναμε πρόσφατα στο τρίτο επεισόδιο με τον Γιώργο Μαυρίδη.

— Στην Αθήνα οι σκηνές με τους fans να κατακλύζουν το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό του χώρου που διοργανώνονταν το event σας είχαν προκαλέσει αίσθηση. Πώς ήταν να βγαίνετε μπροστά σε τόσο κόσμο; Ζώντας στην επαρχία, γνωρίζατε όλη αυτή τη μεγάλη και μαζική αγάπη του κόσμου προς την ομάδα των Unboxholics;

Έχουμε κάνει και άλλα events στο παρελθόν, οπότε ναι, γνωρίζαμε την αγάπη του κόσμου, αλλά το τελευταίο event της Αθήνας ήταν κάτι πρωτόγνωρο και το ευχαριστηθήκαμε με την ψυχή μας. Δεν ήταν τόσο δύσκολο να βγαίνεις μπροστά από τόσο κόσμο επειδή ο κόσμος ήταν ήδη ζεστός και σε ανέβαζε ακόμα παραπάνω. Η ζωή στην επαρχία είναι πολύ διαφορετική. Εδώ ξέρεις και σε ξέρουν όλοι. Δεν υπάρχει αυτό που ζούμε όταν πάμε σε μια άλλη πόλη. Και είναι καλό αυτό, δεν θα παλευόταν κάτι τέτοιο σε καθημερινό επίπεδο.

— Τι σας δίνει ελπίδα;

Όταν βλέπουμε πως δίνουμε κουράγιο σε ανθρώπους που το χρειάζονται. Όταν βλέπουμε ανθρώπους που έχουν λυγίσει να μην το βάζουν κάτω. Όταν βλέπουμε πιτσιρικάδες να φέρονται σωστά και να έχουν αξίες. Όταν βλέπουμε πως βάζουμε το λιθαράκι μας για να βοηθήσουμε κάποιους και ο κόσμος ακολουθεί και στηρίζει. Όταν βλέπουμε πως η ανθρωπιά δεν έχει χαθεί. Τότε ελπίζουμε για το μέλλον.

— Ποια θα ήταν η ιδανική συνέχεια για σας;

Έχουμε σταματήσει να θέτουμε στόχους στους Unboxholics εδώ και καιρό. Κάνουμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι και βλέπουμε πως πάει. Η ιδανική συνέχεια είναι να συνεχίσουμε να περνάμε καλά και ο κόσμος να περνάει καλά μαζί μας.

 

Κουκλοθέατρο: Ο ξένος (ep. 3) 

Info

Η Digital Minds ως πρωτοπόρος Digital Media Company στο ελληνικό market, έχει χαράξει από το 2012 τον δικό της δρόμο στη νέα εποχή του Influencer Marketing.

Content owners, κορυφαία brands του ελληνικού market και ταλαντούχοι YouTube creators συμβάλλουν όλοι μαζί αλυσιδωτά στο ντόμινο της επιτυχίας της εταιρίας. Η διαφορετικότητα, η ποικιλία αλλά και η ευρηματικότητα των accounts που διαχειρίζεται η Digital Minds σίγουρα αποτελούν μέρος της διακεκριμένης της πορείας.

Ένα από τα πιο επιτυχημένα ελληνικά YouTube κανάλια που διαχειρίζεται αποτελεί το κανάλι των Unboxholics μετρώντας περισσότερους από 613 χιλιάδες συνδρομητές μέχρι σήμερα.

https://www.youtube.com/user/Unboxholics

https://unboxholics.com/

 

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM