Εάν υπάρχει ένα πράγμα που η Gucci πάντα καταφέρνει με τις καμπάνιες της, τότε αυτό σίγουρα είναι η ικανότητά της να μεταφέρει τους θεατές κάπου αλλού. Ενώ προηγούμενες κυκλοφορίες της εταιρίας είχαν στραφεί είτε στο μέλλον κάνοντας συλλογές με παραπομπές στους εξωγήινους είτε κάνοντας ένα ταξίδι στον χρόνο με αναφορές στην κιβωτό του Νώε, οι εικόνες από αυτήν τη συλλογή για το Φθινόπωρο-Χειμώνα 2019 γιορτάζουν τη μόδα των δεκαετιών του '50 και του '90.
Φωτογραφημένη από τον Glen Luchford, η νέα καμπάνια κάνει ένα ταξίδι στον χρόνο και συγκεκριμένα στην εποχή των Prêt-À-Porter, με βασικά της στοιχεία να είναι τα γιγαντιαία χτενίσματα, οι μάσκες ζώων που κοσμούν τα πρόσωπα των μοντέλων και παραπέμπουν σε όψη αετού, καθώς επίσης και κοσμήματα με μεταλλικά στοιχεία.
Το παραπάνω βίντεο ακολουθεί τη φρενίτιδα και το χάος που επικρατεί στο backstage μιας πασαρέλας, ενώ οι συντάκτες φαίνεται πως πραγματικά διασκεδάζουν την ατμόσφαιρα στην πασαρέλα. Το σόου, ασφαλώς, κλείνει με τις έντονες επευφημίες και τα χειροκροτήματα των παρευρισκομένων, πριν ο σχεδιαστής (όχι ο Alessandro Michele, αλλά ένας με εξίσου αξιοζήλευτα μαλλιά) βγει στην πασαρέλα για την τυπική υπόκλιση.
Πηγή: Dazed