Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival
0

Το Μεγάλο Φεστιβάλ Μπύρας της Βρετανίας, αποφάσισε να κλείσει τις πόρτες και τις κάνουλες σε μάρκες μπύρας με μισογυνικές ή σεξιστικές ετικέτες και ονόματα.

Στις βρετανικές παμπ δεν είναι ασύνηθες να καθίσει κάποιος και να ζητήσει μία μπύρα «Χαζοξανθιά», «Εύκολη Αλίκη», «Σέξι Σιάτλ» ή μία «Τροφαντή» και με την ίδια φυσικότητα ο σερβιτόρος να του φέρει ένα μπουκάλι, που στην ετικέτα του έχει μία γυναίκα που αγκαλιάζει, στο ύψος του στήθους, δύο καρπούζια δίπλα στην επιγραφή «ζουμερή» ή μία άλλη συσκευασία με ημίγυμνες ή σε προκλητικές στάσεις γυναίκες.

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival

Εκτός του Βρετανικού Φεστιβάλ έμειναν μάρκες όπως «Στιγμή ξανθιά», που η συσκευασία της παρουσιάζει μία Σειρήνα σε έκσταση ή «Ποδήλατο του Χωριού» (Village Bike), που εμφανίζει μία γυναίκα πάνω σε ποδήλατο με έναν δεύτερο αναβάτη πίσω της.  Στο φεστιβάλ το κοινό μπορεί να δοκιμάσει πάνω από χίλιες μάρκες μπύρας και μηλίτη.

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Ετικέτα μπύρας που έμεινε εκτός φεστιβάλ

Η πρωτοβουλία CAMRA

Η πρωτοβουλία CAMRA (Εκστρατεία για την Αυθεντική Μπύρα), που αυτοκαθορίζεται ως «η πιο επιτυχημένη ένωση καταναλωτών στην Ευρώπη» και στη Βρετανία αριθμεί πάνω από 200.000 μέλη, τονίζει ότι φέτος στο Φεστιβάλ συμμετέχουν μόνον όσες μάρκες «σέβονται τους κανονισμούς και τους κώδικες δεοντολογίας».

Όπως προσθέτει η διευθύντρια της CAMRA, Άμπιγκαλ Νιούτον, «η μπύρα δεν είναι ένα ποτό για άνδρες ή για γυναίκες, αλλά για όλους». Αν και οι μπυραρίες είναι το σήμα κατατεθέν της Βρετανίας, έρευνες δείχνουν πως μόνον το 7% των γυναικών καταναλίσκουν μπύρα πάνω από μία φορά την εβδομάδα, προτιμώντας το κρασί ή τα κοκτέιλ, έναντι 23% των ανδρών. Σύμφωνα με έρευνες, ένας από τους σημαντικότερους λόγους (27%) που οι γυναίκες δεν προτιμούν τη μπύρα είναι γιατί η διαφημίσεις τους στοχεύουν με την εικόνα και το περιεχόμενό τους το ανδρικό κοινό.

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival
Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival

«Είναι δύσκολο να κατανοήσουμε γιατί ορισμένες ζυθοποιίες επιλέγουν να αποξενώνουν τη μεγάλη πλειονότητα των δυνητικών πελατών τους με υλικό που είναι ελκυστικό μόλις για ένα μικρό ποσοστό της πελατείας. Χρειάζεται να κάνουμε περισσότερα για να φέρουμε πιο κοντά στη μπύρα τις γυναίκες, που σήμερα αντιπροσωπεύουν μόλις το 17% των καταναλωτών της, παρ' όλο που αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% της πιθανής αγοράς», επισημαίνει η Νιούτον.

Φεστιβάλ μπύρας απαγόρευσε μάρκες με σεξιστικές ετικέτες στα μπουκάλια Facebook Twitter
Φωτογραφία: CAMRA's Great British Beer Festival

  

Η δημοσιογράφος και «σομελιέ» μπύρας Σοφί Άθερτον, που γνωρίζει τον κόσμο της ζυθοποιΐας, υπογραμμίζει στην εφημερίδα The Guardian πως είναι πεπεισμένη ότι «η απαγόρευση θα προκαλέσει την τυπική αντίδραση πως οι γυναίκες δεν έχουν αίσθηση του χιούμορ. Πράγμα που είναι βλακώδες».

Όπως σημειώνει, «αυτό είναι μισογυνικό και γίνεται ακόμη πιο επικίνδυνο στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος όπου είναι πιθανόν να πίνουν οι άνδρες. Οι γυναίκες έχουν εξίσου δικαίωμα να χαρούν μία μπύρα με την ησυχία τους, όπως κι εκείνοι».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Dry January στις ΗΠΑ: Κορυφαίες εταιρείες εξηγούν γιατί πολλοί Αμερικανοί επιλέγουν πλέον μη αλκοολούχα ποτά

Διεθνή / Dry January στις ΗΠΑ: Κορυφαίες εταιρείες εξηγούν γιατί πολλοί Αμερικανοί επιλέγουν πλέον μη αλκοολούχα ποτά

Το "Dry January" και η πιο χαλαρή προσέγγιση του "Damp January" αναδεικνύουν την τάση προς τη μετριοπαθή κατανάλωση. Οι συμμετέχοντες συχνά υιοθετούν μακροπρόθεσμες αλλαγές στη συμπεριφορά τους, επιλέγοντας να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ και μετά το τέλος της πρόκλησης
LIFO NEWSROOM
Πόλεμος στην Ουκρανία: Πώς τα drones μπορούν να δώσουν κατά λάθος χρήσιμες πληροφορίες στον εχθρό

Διεθνή / Πόλεμος στην Ουκρανία: Πώς τα drones δίνουν κατά λάθος χρήσιμες πληροφορίες στον εχθρό

Τα drones χρησιμοποιούνται τόσο από τη Ρωσία όσο και από την Ουκρανία περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη σύγκρουση στην ιστορία - Ο τεράστιος αριθμός τους και ο συνωστισμός επιτρέπουν στον εχθρό να συλλέγει πληροφορίες
LIFO NEWSROOM
Άντριου Τέιτ: Ο μισογύνης influencer θέλει να γίνει πρωθυπουργός της Βρετανίας - Η αντίδραση του Έλον Μασκ

Διεθνή / Άντριου Τέιτ: Ο μισογύνης influencer θέλει να γίνει πρωθυπουργός της Βρετανίας και ο Μασκ στηρίζει

Ο Άντριου Τέιτ, κατηγορούμενος για βιασμό, εμπορία ανθρώπων και σύσταση εγκληματικής οργάνωσης για τη σεξουαλική εκμετάλλευση γυναικών ανακοίνωσε την ίδρυση του πολιτικού κόμματος BRUV
ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Γροιλανδία: Γιατί ερίζουν για το «παγωμένο» νησί ΗΠΑ και Δανία

Διεθνή / Γροιλανδία: Γόρδιος δεσμός για Δανία και Τραμπ το μεγαλύτερο νησί του κόσμου

Γιατί ο Τραμπ θέλει να προσαρτήσει στις ΗΠΑ το παγωμένο νησί στον Αρκτικό Κύκλο - Η κλιματική αλλαγή, το λιώσιμο των πάγων και γιατί οι Γροιλανδοί ζητούν ανεξαρτησία - Ο βασιλιάς Φρειδερίκος της Δανίας άλλαξε το οικόσημό του για να δείξει την στρατηγική σημασία της Γροιλανδίας
LIFO NEWSROOM
Ταϊλάνδη: Τουρίστρια σκοτώθηκε από ελέφαντα ενώ τον έκανε μπάνιο σε καταφύγιο ζώων

Διεθνή / Ταϊλάνδη: Τουρίστρια σκοτώθηκε από ελέφαντα ενώ τον έκανε μπάνιο σε καταφύγιο ζώων

Οι ελέφαντες, το εθνικό σύμβολο της Ταϊλάνδης, αντιμετωπίζουν αυξανόμενους κινδύνους από την τουριστική βιομηχανία, την παράνομη υλοτομία, τη λαθροθηρία και την ανθρώπινη επέκταση σε φυσικούς βιότοπους
LIFO NEWSROOM