Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε πως το 2020 καταργεί την πώληση πλαστικών μίας χρήσης και μειώνει τη σπατάλη τροφίμων

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε πως το 2020 καταργεί την πώληση πλαστικών μίας χρήσης και μειώνει τη σπατάλη τροφίμων Facebook Twitter
0

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, ακολουθώντας την παγκόσμια τάση οργανισμών, φορέων και επιχειρήσεων με πρωτοβουλίες για έναν πιο πράσινο πλανήτη, ανακοίνωσε χθες μια σειρά σημαντικών δεσμεύσεων για το πλαστικό.

Οι πρωτοβουλίες ανακοινώθηκαν από τον πρόεδρο και διευθύνοντα  σύμβουλο, Βασίλη Σταύρου, στο πλαίσιο της επετειακής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στον «Ελληνικό Κόσμο» για τους προμηθευτές και τους συνεργάτες, με αφορμή τον εορτασμό των 80 χρόνων της αλυσίδας.

Ο κ. Σταύρου αναφέρθηκε στη δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025, Στο πλαίσιο αυτό καταργούνται τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου μέσα στο 2020, μειώνεται το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και αντικαθίσταται το 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Σημαντική είναι επίσης η ανακοίνωση για το πρόγραμμα με στόχο η εταιρεία να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους που έχουν πραγματικά ανάγκη, διερευνώντας και αξιολογώντας τη σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF και ιδρύοντας την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το «ΜΠΟΡΟΥΜΕ».

Περιβάλλον
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM