Αρμόδιος φορέας ελέγχου απαγόρευσε τις διαφημίσεις στο Instagram από δύο εταιρείες ομορφιάς οι οποίες προωθούσαν διαδικασίες που άφηναν να εννοηθεί πως θα μπορούσαν να κάνουν τις πελάτισσες να μοιάζουν με την Κάιλι Τζένερ, το νεώτερο μέλος της οικογένειας των ριάλιτι Kardashian-Jenner.
Τα ινστιτούτα αισθητικής AKJ Aesthetics και Queen of Aesthetics χρησιμοποίησαν εικόνες τη Τζένερ για να προωθήσουν καλλυντικές διαδικασίες γνωστές ως "Kylie Jenner package".
Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) της Βρετανίας αμφισβήτησε το λανσάρισμα των εταιριών, καθώς οι διαφημίσεις εξετάστηκε αν πρότειναν παραπλανητικά πως τα πακέτα τους θα έδιναν στις πελάτισσες χείλη, ζυγωματικά και γνάθο που θα μοιάζουν με τα χαρακτηριστικά της Τζένερ
Και οι δύο εταιρείες δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν εικόνες της 22χρονης επειδή είναι ιδανική για να προσελκύσει τη βάση πελατών που ήθελαν ενώ και η Τζένερ έχει χρησιμoποιήσει παρόμοια fillers όπως αυτά που προωθούν οι διαφημίσεις. Η AKJ Aesthetics προσέφερε επίσης ένα "πακέτο Kylie" ως βραβείο στον διαγωνισμό, το οποίο η ASA αποφάνθηκε ότι ήταν μια κίνηση ανευθυνότητας.
«Θεωρήσαμε ότι οι καταναλωτές θα πίστευαν από τις διαφημίσεις ότι θα μπορούσαν να επιτύχουν παρόμοια αποτελέσματα με αυτά στα χαρακτηριστικά της Κάιλι Τζένερ και ότι οι φωτογραφίες απεικονίζουν με ακρίβεια τι θα μπορούσε γενικά να επιτευχθεί με τη χρήση των διαφημιζόμενων καλλυντικών διαδικασιών», ανέφερε η ASA ενώ έκανε λόγο για μη ρεαλιστική απεικόνιση.
Η ASA απαγόρευσε τις διαφημίσεις και είπε στην AKJ Aesthetics και την Queen of Aesthetics να μην χρησιμοποιούν διασημότητες στις διαφημίσεις τους εάν αυτές δεν είχαν χρησιμοποιήσει τα προϊόντα τους.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, το Instagram δήλωσε ότι θα αρχίσει να αποκρύπτει προσφορές για επεμβάσεις αισθητικής και προϊόντα για δίατα και διατροφή σε χρήστες ηλικίας κάτω των 18 ετών.
σχόλια