Τηλεθέαση Πρωτοχρονιάς: Με ποιο κανάλι άλλαξαν χρονιά οι τηλεθεατές

Τηλεθέαση Πρωτοχρονιάς: Με ποιο κανάλι άλλαξαν χρονιά οι τηλεθεατές Facebook Twitter
0

Εορταστικό πρόγραμμα για να υποδεχτούν το 2020 ετοίμασαν τα κανάλια της ελληνικής τηλεόρασης επιστρατεύοντας σόου και εκπομπές με μεγάλη τηλεθέαση και ζωντανές συνδέσεις από τους εορτασμούς στην Αθήνα.

Τα ποσοστά τηλεθέασης από το zappit δείχνουν τι επέλεξαν να δουν οι περισσότεροι τηλεθεατές για να αλλάξουν χρόνο στο διάστημα από τις 23:45 στις 31 Δεκεμβρίου 2019 έως τις 00:15 στην 1η Ιανουαρίου 2020.

Τηλεθέαση Πρωτοχρονιάς: Με ποιο κανάλι άλλαξαν χρονιά οι τηλεθεατές Facebook Twitter
Το γλέντι του «Στην υγειά μας ρε παιδιά» ήταν η παρέα των περισσότερων τηλεθεατών για την αλλαγή της χρονιάς

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, πρώτη επιλογή στο συγκεκριμένο διάστημα ήταν ο ΣΚΑΪ τόσο στο σύνολο των τηλεθεατών όσο και στο δυναμικό κοινό. Το ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς με το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο, ήταν το πρόγραμμα που πέτυχε την μεγαλύτερη τηλεθέαση κατά την αλλαγή του χρόνου ενώ το εορταστικό «Πέτα τη φριτέζα» ήρθε δεύτερο και ο εορτασμός στο Σύνταγμα με τη συναυλία και τα βεγγαλικά ήταν η τρίτη επιλογή συγκεντρώνοντας επίσης τριψήφιο ποσοστό στο σύνολο.

Αναλυτικότερα τα ποσοστά για το σύνολο του κοινού:

ΣΚΑΙ: 29,1 %

ANT1: 17,2 %

ΕΡΤ1: 11,4 %

OPEN: 7,7 %

ALPHA: 5,6 %

STAR: 3,6 %

Τα ποσοστά τηλεθέασης για το δυναμικό κοινό:

ΣΚΑΙ: 30,7 %

ANT1: 18 %

ΕΡΤ1: 8,5 %

OPEN: 7,8 %

ALPHA: 4,8 %

STAR: 3,3 %

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM