ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
28.6.2017 | 23:19

1984 πραγματικά ...

Καλά είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει με το διαδίκτυο, ξέρουν μέχρι και τι ώρα πάμε στην τουαλέτα. Ότι αναζήτηση κάνω στη google στη συνέχεια βλέπω αυτο που αναζητούσα σε διαφήμιση σε διάφορες σελίδες που μπαίνω. Ψαχνω πχ. ενα συγκεκριμένο παπούτσι, εργαλείο ή βιβλίο; ε μετα απο λίγο αμα μπω στο fb ή ακομα και εδω στη Lifo θα "πετάγεται" αυτο που έψαχνα σε διαφήμιση για να το αγοράσω. Θα πρέπει να έχουν κάποιο συγκεκριμένο αλγόριθμο με τον οποίο αυτόματα ταυτίζουν όλα μας τα ενδιαφέροντα με τα συγκεκριμένα προιόντα και μας τα πλασάρουν. Και να είναι μόνο αυτό. Αν εγω μπορώ απο το δωμάτιο μου να μπαίνω google maps και να ζουμάρω σε οποιοδήποτε χώρο/συνοικία/ σπίτι και είναι αυτό προσβάσιμο στον καθένα φαντάζομαι αυτοί που ελέγχουν αυτές τις διαδικασίες τι μπορούν να δουν ή να κάνουν.Δεν ειμαι συνωμοσιολόγος ισα- ισα που δεν παίρνω στα σοβαρά όταν ακούω θεωρίας συνομωσίας αλλά οτι ανα πάσα στιγμή μπορεί αυτοί που εχουν την καταλληλη εξουσία να μας παρακολουθήσουν και να μάθουν τα πάντα για μας, δεν μου αμφισβητείται πλέον .Σαν το προφητικό μυθιστόρημα του Όργουελ το 1984 γινόμαστε σιγά- σιγά...
9
 
 
 
 
σχόλια
Άκου τους παραπάνω σχολιαστές.Είναι ολόκληρος κλάδος και τρόπος λειτουργίας μαρκετινγκ και είναι και κοινή λογική. Πολλές σελίδες, περιεχόμενο, υπηρεσίες κλπ προσφέρονται δωρεάν, αλλά υπάρχει από πίσω κόσμος που δουλεύει σε αυτές και έχει επενδύσει, οπότε από κάπου πρέπει να έρθει κέρδος.Το πρόβλημα βρίσκεται στις περιπτώσεις των ιδιαίτερα παρεμβατικών ή/και ακαλαίσθητων διαφημίσεων και σε άγνοια ή αμέλεια που δείχνουν συχνά οι διαφημιστές σε ό,τι αφορά το τάργκετινγκ.Κατά τα άλλα και με βελτιώσεις σε πολλές περιπτώσεις βέβαια, είναι και βοηθητικός αυτός ο μηχανισμός.Πάντως, δε νομίζω ότι κερδίζει κανείς κάτι άλλο πιο ύποπτο, με το να γνωρίζει αν έψαχνες για αθλητικά παπούτσια π.χ. Ούτως ή άλλως, η επιλογή είναι πάντα δική σου, ό,τι διαφήμιση κι αν σου πλασάρει κανείς.
Για λάθος targeting: Θυμαμαι ότι σε καποια φαση μια εφαρμογή μου χε βγαλει μια διαφημιση :"meet other gay men in Egypt".Και ψαχνομουν να καταλαβω πως προεκυψε ότι ειμαι Αιγυπτιος ομοφυλοφυλος και αντρας!
Χαχαχαχα, καλό!!Ναι, βγαίνουν διάφορα κουλά συχνά-πυκνά και μην ανησυχήσεις αν σου βγουν κι άλλα τέτοια.Ακόμα και από εταιρείες digital marketing του εξωτερικού ή και "μεγάλες" εγχώριες γίνονται τέτοια στο targeting, είτε λόγω απροσεξίας, αδιαφορίας ή φυσικά και για να "τραβήξουν" τη συνεργασία με τον (συνήθως αδαή) πελάτη.
Το γόογλε μαζεύει τις πληροφορίες σου, αυτές δηλαδή που είναι σχετικές με την αναζήτηση σου. Δεν μας παρακολουθούν με την τρομοκρατική έννοια που όλοι νομίζουν, αλλά βλέπουν αυτά που ψάχνουμε για να μας "βομβαρδίσουν" διαφημιστικά. Στο φβ, οι αναζητήσεις σου αποθηκεύονται, δηλαδή σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα σου (τα οποία έχει ήδη δώσει στην γκούγκλ από το ψάξιμο σου, ή από λαικς σε σελίδες που έχεις κάνει) το φβ σου εμφανίζει ανάλογες διαφημίσεις. Διάβασε: https://www.facebook.com/help/562973647153813/Είναι κομμάτι του μάρκετινγκ. Αν ήσουν επιχείρηση θα ήθελες να εμφανίζεσαι ξανά και ξανά οπουδήποτε έμπαινε ο άλλος.Και λίγο έλεος με τις θεωρίες συνωμοσίας. Κανείς δεν έχει λόγο να παρακολουθήσει την Μαρία στο Ψυχικό που κάθεται και ψάχνει παπούτσια ενώ τρώει πατατάκια.
Κάποιος/α ανακάλυψε τα cookies...Κάνε ένα καθάρισμα του browsing history, cache ,και cookies από τον υπολογιστή σου κι όταν θα σε ξανκλεσει σελίδα να αποδεχτεί cookies μην πατήσεις ΟΚ.
Scroll to top icon