Η Χρυσή Ευκαιρία παρουσίασε τη νέα εταιρική της ταυτότητα, η οποία μέσα από φρέσκια και σύγχρονη εικαστική προσέγγιση εκφράζει απόλυτα την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας και τη στρατηγική της να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη εταιρεία online marketplaces (αγγελίες, e-commerce) στη Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη. Η νέα ταυτότητα συνοδεύει το λανσάρισμα του νέου xe.gr, αλλά και την κυκλοφορία της εφημερίδας με ανανεωμένο design.
H δυναμική αλλαγή του xe.gr επικυρώνει τη δέσμευση της εταιρείας για βελτιστοποίηση της χρηστικότητας και αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών της, με κύριο και διαχρονικό γνώμονα το Βρίσκεις πάντα αυτό που ψάχνεις. Το νέο xe.gr διαθέτει προηγμένη μηχανή αναζήτησης και εξυπηρετεί πάνω από 1.000.000 μηνιαίους χρήστες στην εύρεση ευκαιριών. Για επιπρόσθετη χρηστικότητα, ενσωματώθηκαν σε καθετοποιημένες ενότητες οι υπηρεσίες για τις αγορές Real Estate και Auto Moto, οι οποίες είναι διαθέσιμες και ως application για το iPhone. Οι 500.000 και πλέον αγγελίες του site έχουν εμπλουτιστεί με φωτογραφίες και video, ενώ η πρόσβαση σε αυτές και τα τηλέφωνα επικοινωνίας τους είναι 100% δωρεάν. Τέλος, με το βελτιωμένο σύστημα αγγελιοδοσίας οι ιδιώτες και οι επαγγελματίες πραγματοποιούν και παρακολουθούν τις συναλλαγές τους με ακόμη μεγαλύτερη ευκολία.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές στην εφημερίδα Χρυσή Ευκαιρία έχουν στόχο να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η προοπτική και η αποτελεσματικότητά της, πάντα με σεβασμό στην ιστορία που ο τίτλος έχει δημιουργήσει από το 1993.
Market news /
Χρυσή Ευκαιρία

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Τάσος Θεοφίλου: «Όταν μυρίζω μακαρόνια με κιμά θυμάμαι τη φυλακή»

Τουρκία: Σεισμός 6,2 Ρίχτερ στην Κωνσταντινούπολη - Οι πρώτες εικόνες

Υπερβολική εξατομίκευση; Το ChatGPT αναφέρεται στους χρήστες με τα ονόματά τους αυθαίρετα

Μακελειό στην Ινδία: Ένοπλοι σκότωσαν 26 τουρίστες - Τι λένε αυτόπτες μάρτυρες

Νεκρός 20χρονος μετά από πτώση από ταράτσα ξενοδοχείου στην Ομόνοια
