ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
16.4.2018 | 18:32

Αι σιχτιρ

Βαρέθηκα να ακούω από πωλήτριες/πωλητές σε μαγαζιά καλλυντικών οτι έχω ακμή, οτι έχω μεγάλους κύκλους κάτω απ τα μάτια, οτι έχω ξηρό δέρμα,ρυτίδες, οτι δεν περιποιούμαι σωστά το δέρμα μου και διαλέγω λάθος χρώματα, οτι έχω πράσινες αποχρώσεις κλπ κλπ. Ακόμα και δίκιο να έχουν, να ψωνίσω θέλω όχι να δεχτώ παρέμβαση από έναν άγνωστο. Για να πουλήσουν το λένε, και μπορεί όντως να χρειάζομαι κάποιο προϊόν αλλά δεν παύει να μου φαίνεται θρασύτητα. Νιώθω τόσο κορόιδο εκείνη την ώρα που αφήνω να μου κάνουν τέτοια σχόλια και δεν βρίσκω καλή απάντηση.
4
 
 
 
 
σχόλια
Επιθετικό μάρκετινγκ λέγεται και ο τελικός σκοπός είναι να σε χτυπήσουν στις ανασφάλειες σου, γεγονός που θεωρούν ότι σε καθιστά πιο δεκτική και συνεπώς πιο καταναλωτική, σε πάσης είδους "προσφορές".Μου θύμισες δική μου πρόσφατη επίσκεψη στο γνωστό κατάστημα καλλυντικών, όταν έψαχνα να αλλάξω την κρέμα ματιών μου. Σταματώντας σε σταντ γνωστής εταιρείας φυσικών καλλυντικών, πρότερης ελληνικής ιδιοκτησίας και τσεκάροντας τις κρεμούλες τους, πετάγεται μια περιποιημένη πωλήτρια, λίγο μικρότερη ηλικιακά από μένα και μου λέει με ψυχρό χαμόγελο "Η κρέμα που κοιτάτε είναι για κοριτσάκια". Χαμογελώντας θερμά και κοιτώντας την ευθεία στα μάτια της απαντώ "Αααα, με συγχωρείτε, τις κρέμες για τα αγοράκια πού τις έχετε;". Μπλοκάρισε. Φεύγοντας της λέω, "όταν είστε έτοιμη, φωνάξτε με". Ούτε με φώναξε, ούτε ξαναπήγα.
Χαχαχ κλασικά η πολιτική του μάρκετινγκ άλλαξε τακτική πες ευχαριστω πολύ για την εξυπηρέτηση έχω την δική μ άποψη για το τι μου είναι απαραίτητο και τι όχι...Προς το παρόν αυτά χρειάζομαι... Δεν χρειάζεται και πολύ ευγένεια τους κόβεις τον αέρα και χωρίς να τους προσβάλλεις..
Μην το παίρνετε προσωπικά αυτός ο τρόπος προσέγγισης του υποψηφίου πελάτη δυστυχώς έχει αποτέλεσμα και γι αυτό τον χρησιμοποιούν, βέβαια δουλεύει στο συγκεκριμένο περιβάλλον δεν μπορω να φανταστώ μια επίσκεψη σε βιβλιοπωλείο όπου θα μου πει ο ιδιοκτήτης "Διάβασε κανένα βιβλίο ρε αμόρφωτε".https://youtu.be/SvA8NPAl2Dg
Αυτό ακριβώς παθαίνω στο κομμωτήριο. Θες κούρεμα,θες βάψιμο, τα μαλλιά σου είναι ταλαιπωρημένα και άλλα πολλά. Μέχρι και ότι έχουν "λιώσει" τα μαλλιά, μου είπε μια κομμώτρια.Και νευριάζω γιατί και να ισχύουν κάποια, είναι ο τρόπος που στα λένε αφενός και αφετέρου η απάντηση που θες να δώσεις, αλλά δεν σου βγαίνει.
Scroll to top icon