Αρχείο

Αρχείο Facebook Twitter
«Oldboy»
0

» Πήρε λίγες μέρες στους επαγγελματίες και ερασιτέχνεςαναλυτές της σύγχρονης ποπ κουλτούρας (τον μισό πλανήτη δηλαδή, πλέον) νασυνδέσουν την πόζα του μαζικού δολοφόνου στο Virginia Tech Cho Seung-Hui με τηναντίστοιχη σκηνή όπου ο πρωταγωνιστής τής, δημοφιλούς και στη χώρα μας, κορεάτικηςταινίας Oldboy κραδαίνει απειλητικά ένα σφυρίξεκινώντας τον αιματηρό κύκλο της εκδίκησης. Αναπόφευκτα γράφτηκαν πολλάυστερικά σχόλια, για άλλη μια φορά, για την καταλυτική επίδραση που έχουν οιεικόνες βίας στα πειραγμένα μυαλά δυνάμει serial killers, αλλά, όπως παρατήρησαν αρκετοί σχολιαστές, η «μεσαία»χρονικά ταινία της τριλογίας εκδίκησης του σκηνοθέτη Παρκ Τσαν-Γουκ έχει τόσηευθύνη για τη σφαγή στο αμερικανικό κολέγιο όσο και το American Idol. Ο ίδιος εξάλλου ο σκηνοθέτης είχε πει προ ετών σε μια συνέντευξήτου στο Hollywood Reporterσε σχέση με τις ταινίες του: «Πρόκειται για ιστορίες ανθρώπων που κατηγορούνάλλους για τις αποτρόπαιες πράξεις τους επειδή απλά αρνούνται να αναλάβουν οιίδιοι οποιαδήποτε ευθύνη». Κι αυτό είναι ένα από τα πιο νηφάλια και διαυγήσχόλια που θα μπορούσε να κάνει κάποιος για τα κίνητρα του Cho Seung-Hui...

» Μετά από χρόνια «εμβληματικής» δραστηριότητάς της ως μοντέλου, σούπεργκρούπι, celebrity εθισμένης και lifestyle «θεάς», η Kate Moss είναι πλέον επίσημα και... εταιρικό brand με το δικό της λογότυπο. Μετην επικείμενη πρεμιέρα της δικής της γραμμής ρούχων, που αναμένεται ναπροκαλέσει εξεγέρσεις στο γνωστό κατάστημα Topshop τον ερχόμενο μήνα, σεσυνδυασμό με κάποια άλλα πρότζεκτ που βρίσκονται στα «σκαριά», η φίρμα Moss κατέφτασε πανηγυρικά, καιτο λογότυπο έχει επιμεληθεί ο διάσημος γραφίστας/σχεδιαστής Peter Saville σε συνεργασία με τον τυπογράφο Paul Barnes. Σύμφωνα με τον Saville, η σχεδιαστική αντίληψη για το λογότυπο -το οποίο έχει σαφείς αναφορέςστη «ρωσικής πρωτοπορίας» αισθητική του θρυλικού art director του Harper's Bazaar από το 1934 ώς το 1958 Alexey Brodovitch- «υπαγορεύτηκε από την ανάγκη να κάνουμε κάτι ποπ αλλά και μποέμσυγχρόνως. Η Kate θα παραμείνει σύμβολο συγκεκριμένων αξιών και στην υπόλοιπη ζωή της. Δεθα εξαφανιστεί έτσι απλά»...

Αρχείο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ