Απόγευμα Παρασκευής, στην πόλη που δεν θέλει να θυμάται

Απόγευμα Παρασκευής, στην πόλη που δεν θέλει να θυμάται Facebook Twitter
Κάποιος μάς πήρε τα μπαλόνια. Στοπ.
0

Κομμένη στα δύο η Αθήνα / την Παρασκευή το βράδυ να κυκλοφορείς στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου και να νομίζεις ότι ζεις στην πιο όμορφη πόλη του πλανήτη / κοσμοπλημμύρα, σαν πανηγύρι, το μουσείο ανοιχτό μέχρι τα μεσάνυχτα και στον πεζόδρομο ζωή, ζωή, ζωή / και χωρίς μετρό, μάλιστα / σαν κάποιος να μας είπε ότι έρχεται το τέλος της Γης / αν βλέπεις ειδήσεις, πάντως, δεν είμαστε και πολύ μακριά / και την ίδια ακριβώς ώρα περπατάω αμέριμνος, τάχα μου, στη Ρήγα Φεραίου, δίπλα στην Εθνική Βιβλιοθήκη / πάμε να κόψουμε δρόμο απ’ τα Προπύλαια και κάνουμε το λάθος να παρακόψουμε δρόμο και περνάμε μπροστά απ’ τα σκαλάκια του Πανεπιστημίου Αθηνών / αυτό που βλέπουμε απλώς δεν το πιστεύουμε / πάνω στα σκαλιά σωριασμένα καμιά εικοσαριά παιδιά να βαράνε ενέσεις / είναι λίγο σαν σκηνή θεάτρου κάτω από τις νυχτερινές αυτοψίες, αλλά καμία σχέση με θέατρο / στρίβουμε με συνοπτικές διαδικασίες προς τα Προπύλαια / κοιταζόμαστε σαν τους χαζούς στην αρχή / δεν ξέραμε τι να πούμε / το παζάρι για το οποίο γκρίνιαζα πέρυσι μοιάζει σήμερα παρωνυχίδα / ανεβήκαμε την Πανεπιστημίου σαν κυνηγημένοι / έξω απ’ το Paul, αντί να αισθανθώ καλύτερα, ένιωσα χειρότερα / δεν ήταν αργά, αλλά υπήρχε ελάχιστος κόσμος, σαν να είχε συμβεί μια τρομερή συμφορά / προς το Σύνταγμα υπήρχε κάτι από την ξεγνοιασιά που έχουν συνήθως τ’ απογεύματα της Παρασκευής / πιο πολύ ήταν η φασαρία απ’ το μποτιλιάρισμα λόγω της απεργίας του μετρό, αλλά έβλεπες πού και πού καλοδιάθετους ανθρώπους να κατηφορίζουν από τη Βασιλίσσης Σοφίας / και η Πλουτάρχου φίσκα από κόσμο, λες και είναι 2007 ακόμα / μου αρέσει να παραμυθιάζομαι κάποιες φορές για ν’ αντέχεται όλο το υπόλοιπο / ένα βράδυ «άντεξαν» τα κόκκινα μπαλόνια της Τζένης Μαρκέ- του στην πλατεία Κοτζιά, που εξαφανίστηκαν μέσα στη νύχτα / τα είχαν στήσει οι άνθρωποι του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του υπουργείου Πολιτισμού, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων / φαίνεται, όμως, ότι τελικά δεν ήταν αποτέλεσμα βανδαλισμού / οι κάμερες έδειξαν ανθρώπους να παίρνουν τα μπαλόνια, ένας-ένας, όχι οργανωμένα, ούτε πλιάτσικο, ούτε τίποτα / είναι μια βολική σκέψη η ιδέα ότι δεν τα κατέστρεψαν, αλλά τα πήραν σπίτι τους ή κάτι τέτοιο / απ’ το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου έβαλαν μια μπάρα στον κήπο της οδού Ακαδημίας για να μην παρκάρουν τ’ αυτοκίνητα, αλλά το μπάχαλο συνεχίζεται κανονικότατα, κυρίως στην οδό Μασσαλίας / οι atenistas κάνουν μια καμπάνια για το θέμα κι αντέδρασαν θετικά τόσο ο αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας Τάσος Αβραντίνης όσο και ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών Θεοδόσης Πελεγρίνης / ύστερα από τις πρώτες ενθαρρυντικές ημέρες, το χάος επέστρεψε και την ευθύνη εδώ την έχει μόνο η αστυνομία, η δημοτική ή η «άλλη» / «ξεπαγώνει» ο διαγωνισμός για την πλατεία Θεάτρου, καθώς βρέθηκαν τα χρήματα για να γίνει η μελέτη εφαρμογής από τους αρχιτέκτονες του πρώτου βραβείου / εφόσον οι πόροι για την υλοποίηση του έργου είναι εξασφαλισμένοι, μπορούμε να αισιοδοξούμε / ναι, είπαμε να κλείσουμε με κάτι «καλό».

Αθήνα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι όμορφοι συριακοί Ιβίσκοι

Αστικό πράσινο / Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι συριακοί ιβίσκοι

Εκατοντάδες δέντρα της Αθήνας πεθαίνουν. Είναι συριακοί ιβίσκοι που ξεραίνονται ο ένας μετά τον άλλο, από μια ασθένεια που πρώτη φορά επελαύνει στο αστικό πράσινο. Η LiFO έμαθε ποια είναι η μυστηριώδης ασθένεια που αποδεκατίζει τους ιβίσκους και ρώτησε τον δήμο τι κάνει γι' αυτό.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Αθήνα / Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Στην τελική τροχιά για την υλοποίησή του μπαίνει το πρότυπο πάρκο στον Φαληρικό Όρμο, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης που έχει γίνει ποτέ στην Περιφέρεια Αττικής. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του, πώς διασώθηκε στο παρά πέντε και ποιο θα είναι το προφίλ του έργου.
LIFO NEWSROOM