Αθήνα

Αθήνα Facebook Twitter
0

Μέγαμπαχαλέξ στην περιοχή του νέου ΜουσείουΑκρόπολης / τόσα χρόνια το περιμέναμε/ άλλα τόσα για να το αρχίσουμε / και τώραπου τελειώνει δεν ξέρουμε τι θα κάνουμεμε τα αυτοκίνητα των περιοίκων! / η αρχικήιδέα για πλήρη πεζοδρόμηση της Μακρυγιάννηφαίνεται ότι εγκαταλείπεται μετά βαΐωνκαι κλάδων / έτσι, στην οδό Μακρυγιάννημεγαλώνουν κατά πολύ τα πεζοδρόμια,αλλά μένει οδός πλάτους 4,40 μέτρων / καιτο πλάτος αυτό φτάνει και περισσεύειγια τη στάθμευση αυτοκινήτων στη μίαπλευρά απέναντι από το μουσείο / σκεφτείτετι έχει να γίνει / όσο για την οδόΧατζηχρήστου, θα μείνει ελεύθεροοδόστρωμα πλάτους 6,80 μέτρων που θαεπιτρέπει στάθμευση και στις δύο πλευρές,ενώ στην οδό Μητσαίων θα μείνει οδόςπλάτους άνω των 5 μέτρων / θα γίνει κάτιπερισσότερο από τα κυκλοφοριακά; / θαβαφτεί καμία πολυκατοικία; / θα φυτευτείκανένα παραπάνω δεντράκι; / να πούμε ότιμε αφορμή ένα τόσο μεγάλο έργο θα έπρεπενα είχε γίνει αρχιτεκτονικός διαγωνισμόςγια την ανάπλαση ολόκληρης της γειτονιάς;/ μετά μας μάραναν τα σπίτια! / ο άλλοςθα μπαίνει στο μουσείο και θα ντουμανιάζειαπό καυσαέρια, θα παθαίνουν τα νεύρατου από μαρσαρίσματα κι εξατμίσεις /δεν μας νοιάζει / και πού θα πάνε τόσααυτοκίνητα, ρε φίλε; / οκ / αλλά πώς τακαταφέρνουν όλοι οι άλλοι και μόνο εμείςδεν μπορούμε να βρούμε λύσεις είναι έναθέμα / εν τω μεταξύ, το αστικό αντάρτικοξαναχτύπησε / αλλά νομίζω λάθος πόρτα/ το πιθανότερο είναι να το έχετε πάρειείδηση / κυκλοφορεί πολύ στο ίντερνετ/ διαβάζω λοιπόν ότι υπάρχει μία ομάδαατόμων που αντί να πετάξει το εισιτήριοκατά την έξοδό της από το μέσο μεταφοράςτο αφήνει πάνω στα ακυρωτικά μηχανήματαώστε να το χρησιμοποιήσει και ο επόμενος /πρόκειται, λέει, για «μια κίνησησυνεργασίας των πολιτών της Αθήνας πουαντιδρούν στις μαζικές αυξήσεις τωντιμών βασικών αγαθών» / το μέιλ μαςκαλεί να το εφαρμόσουμε και εμείςδίνοντας την ευκαιρία στον επόμενο απόμας να ταξιδέψει δωρεάν / ωραία ιδέα,λάθος στόχος / ωραία, να χτυπήσουμε τηνακρίβεια, αλλά πώς; / βουλιάζοντας ακόμαπερισσότερο τα ελλειμματικά και φθηνότεραμέσα μαζικής μεταφοράς στη ΔυτικήΕυρώπη; / ή μας φαίνεται πολύ το 0,80 ευρώπου κοστίζει το εισιτήριο και διαρκείγια ολόκληρη 1,5 ώρα / ή είναι πολλά τα 35ευρώ για τη μηνιαία κάρτα; / πείτε το σεκανέναν φίλο σας στο εξωτερικό και δενθα σας πιστεύει / και η κάρτα είναι Ηλύση γιατί σε αποδεσμεύει από το άγχοςνα βρεις εισιτήριο και γιατί ανεβοκατεβαίνειςαπό μετρό σε λεωφορείο και από λεωφορείοσε τραμ χωρίς να έχεις να σκεφτείς τίποτα/ κι αυτό με όσα χρήματα κοστίζει ναγεμίσεις μία φορά το ρεζερβουάρ στατρία τέταρτα!

Αθήνα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι όμορφοι συριακοί Ιβίσκοι

Αστικό πράσινο / Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι συριακοί ιβίσκοι

Εκατοντάδες δέντρα της Αθήνας πεθαίνουν. Είναι συριακοί ιβίσκοι που ξεραίνονται ο ένας μετά τον άλλο, από μια ασθένεια που πρώτη φορά επελαύνει στο αστικό πράσινο. Η LiFO έμαθε ποια είναι η μυστηριώδης ασθένεια που αποδεκατίζει τους ιβίσκους και ρώτησε τον δήμο τι κάνει γι' αυτό.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Αθήνα / Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Στην τελική τροχιά για την υλοποίησή του μπαίνει το πρότυπο πάρκο στον Φαληρικό Όρμο, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης που έχει γίνει ποτέ στην Περιφέρεια Αττικής. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του, πώς διασώθηκε στο παρά πέντε και ποιο θα είναι το προφίλ του έργου.
LIFO NEWSROOM