Θεματικό πάρκο στην Ιαπωνία αποκάλυψε άγαλμα του Γκοτζίλα στο «πραγματικό του μέγεθος».
Η εγκατάσταση, μήκους 23 μέτρων, βρίσκεται στο θεματικό πάρκο της Νήσου Awaji και στους επισκέπτες επιτρέπεται να «καταδυθούν» στο στόμα του τέρατος με σκοινιά. Ο Γκοτζίλα του θεματικού πάρκου έχει μόνιμα το στόμα του ανοιχτό και σχεδόν το μισό του σώμα φαίνεται να είναι θαμμένο κάτω από την επιφάνεια της γης.
«Από όσα γνωρίζουμε είναι το μόνο άγαλμα του Γκοτζίλα σε πραγματικό μέγεθος που έχει φτιαχτεί ποτέ», ανέφερε εκπρόσωπος της Pasona Group, που διαχειρίζεται το θεματικό πάρκο Nijigen no Mori. «Θα θέλαμε οι οπαδοί του Γκοτζίλα, ανάμεσά τους και αυτοί από το εξωτερικό, να έρθουν και να θαυμάσουν τον όγκο του τέρατος που γνωρίζουν μόνο από τις ταινίες του κινηματογράφου».
Ο Γκοτζίλα, το κινηματογραφικό τέρας που θεωρείται διασταύρωση γορίλα και φάλαινας, καθιερώθηκε στην ποπ κουλτούρα από την πρώτη του εμφάνιση στους κινηματογράφους, έχοντας εμπνεύσει νέες ταινίες, video games και παιχνίδια.
Η εγκατάσταση στη Νήσο Awaji είναι πολύ μεγαλύτερη από άλλες αντίστοιχες, ανάμεσά τους και από το διάσημο κεφάλι του Γκοτζίλα στο Toho Building, στην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας.
Η πρώτη ταινία με πρωταγωνιστή τον Γκοτζίλα κυκλοφόρησε το 1954 και σημείωσε τεράστια επιτυχία. Σκηνοθέτης της ήταν ο Ishirō Honda.
Κατά τη διαδομένη άποψη η ταινία αποτελεί μία μεταφορά για την μεταπολεμική ιαπωνική κοινωνία και το άγχος για τα πυρηνικά όπλα.
淡路島にあるアニメの体験型テーマパーク「ニジゲンノモリ」で、ゴジラの新アトラクションがお披露目されました。記者がゴジラの体内に突入するジップラインを体験しました。#ゴジラ #淡路島 #Godzilla #ジップライン pic.twitter.com/9NYt9JFBSn
— 神戸新聞映像写真部 (@kobenp_photo) October 8, 2020
Ο Stephen D. Sullivan, Αμερικανός συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας, περιέγραψε την ταινία ως «μία αντανάκλαση της ιαπωνικής εμπειρίας του τέλους του Β' Παγκοσμίου Πολέμου».
Σύμφωνα με τοποθέτησή του στην The Huffington Post στο έργο αντικατοπτρίζεται «μία καταστροφή πέρα από κάθε φαντασία, και μία παρατεταμένη αίσθηση ότι "εμείς το προκαλέσαμε αυτό στον εαυτό μας με κάποιον τρόπο" ακόμα και αν δεν το θέλαμε».
Με πληροφορίες από kotaku.com.au/BBC
σχόλια