To Facebook αγόρασε την πιο δημοφιλή εφαρμογή ανταλλαγής «φιλοφρονήσεων»

To Facebook αγόρασε την πιο δημοφιλή εφαρμογή ανταλλαγής «φιλοφρονήσεων» Facebook Twitter
0

Το ΤΒΗ (To Be Honest) είναι μια διαδεδομένη εφαρμογή που αποκλείει κάθε συμπεριφορά εκφοβισμού, τρολαρίσματος και παρενόχλησης και πλέον ανήκει στον μεγάλο κολοσσό των κοινωνικών δικτύων.

Το Facebook εξαγόρασε την εφαρμογή «ΤΒΗ», ένα από τα πιο πρόσφατα και άκρως δημοφιλή app στο εφηβικό κοινό, που επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν ανώνυμα σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για τους φίλους τους, οι οποίοι στη συνέχεια λαμβάνουν τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου μικρού «γκάλοπ» υπό την μορφή φιλοφρονήσεων. Το κόστος της αγοράς δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά φέρεται να είναι μικρότερο από 100 εκατομμύρια δολάρια. Η συγκεκριμένη κίνηση εντάσσεται σε μια νέα στρατηγική με σκοπό την προσέλκυση περισσότερων χρηστών από το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη. Πάνω από 5 εκατομμύρια χρήστες έχουν κατεβάσει την εφαρμογή ΤΒΗ και έχουν στείλει πάνω από ένα δισεκατομμύριο μηνύματα μέσα στις 9 εβδομάδες ζωής της. Το ΤΒΗ κυκλοφόρησε αυτό το καλοκαίρι σε 37 μόνο αμερικανικές πολιτείες και κέρδισε αμέσως το νεανικό κοινό χάρη στο μοναδικό της χάρισμα να είναι θετική, αντίθετα με άλλες που ενισχύουν τα ανώνυμα μηνύματα όπως η Sarahah, το Secret και το YikYak.

Οι δημιουργοί του ΤΒΗ έχουν δηλώσει πως θα παραμείνουν μια αυτόνομη ομάδα, ωστόσο πλέον, χάρη στο Facebook, θα έχουν περισσότερη άνεση για να πραγματοποιήσουν το όραμά τους και να αναπτύξουν όσο καλύτερα μπορούν την εφαρμογή. Θεωρούν ότι η επιτυχία της εφαρμογής οφείλεται στο γεγονός ότι οι έφηβοι έχουν περισσότερο ανάγκη τις θετικές αλληλεπιδράσεις στο διαδίκτυο παρά τις «εχθρικές». Γι' αυτό και το περιβάλλον του ΤΒΗ δεν μπορεί να εξελιχθεί σε ένα πεδίο ασύστολου τρολαρίσματος και παρενόχλησης, κάτι που οι παραπάνω εφαρμογές υιοθέτησαν ως βασικό τους πλεονέκτημα με τα ανώνυμα μηνύματα. Το ΤΒΗ δουλεύει απλά: αφού ένα χρήστης συνδεθεί με όλες τις επαφές του, η εφαρμογή κάνει μια σειρά από προκαθορισμένες, θετικού χαρατήρα ερωτήσεις, όπως για παράδειγμα «ποιος από τους φίλους σας θα ήταν η καλύτερη συντροφιά για το πάρτι του Σαββάτου» και μετά δίνει την ευκαιρία επιλογής ενός από τέσσερις συνολικά φίλους. Οι φίλοι θα ενημερωθούν όταν επιλεχθούν, αλλά το ποιος τούς επέλεξε παραμένει ένα ανώνυμο μυστικό.

Η συγκεκριμένη εξαγορά υπογραμμίζει την ανταγωνιστική στρατηγική του Facebook απέναντι σε ό,τι δεν του ανήκει ή δεν ελέγχει. Μετά την αγορά του ΤΒΗ το Facebook έχει τώρα στην κατοχή του τη δεύτερη, την τρίτη, την πέμπτη και την έκτη από τις πιο δημοφιλείς δωρεάν εφαρμογές του αμερικανικού App Store (το Facebook και το Messenger γιατί τα έχτισε το ίδιο, το Instagram και το TBH επειδή τα αγόρασε). Το τέταρτο στην κατάταξη είναι το Snapchat, μια εφαρμογή που προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε να αγοράσει και το πρώτο είναι το YouTube, η υπηρεσία που ανήκει στον νούμερο ένα ανταγωνιστή του, τον οποίο ανταγωνίζεται επιθετικά με live streaming, πρωτότυπο περιεχόμενο και απανωτά αλγοριθμικά τσιμπήματα για να προωθήσει άλλου είδους βίντεο στο timeline του.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM