Από φέτος ο φόρος πολυτελείας

Από φέτος ο φόρος πολυτελείας Facebook Twitter
8

Επανέρχεται και μάλιστα από φέτος ο φόρος πολυτελείας για ι.χ., πισίνες και σκάφη, με στόχο να μπούν στα ταμεία 110 εκατομμύρια ευρώ. Ο φόρος θα επιβληθεί σε ι.χ. άνω των 1929 κ.ε.σε πισίνες, αεροσκάφη και σε σκάφη στα οποία θα επιβληθεί τέλος παραμονής και πλόων, το οποίο θα περιέχεται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας.

Ο νέος φόρος ξεκινά από τα 418 ευρώ για αυτοκίνητα 1.929 κυβικών εκατοστών που δεν έχουν κλείσει πέντε χρόνια από την ημέρα ταξινόμησης. Για οχήματα 1.929-2.500 κυβικών, ο φόρος ανέρχεται στο 5% επί της αντικειμενικής δαπάνης και για αυτοκίνητα άνω των 2.501 κυβικών στο 10% επί του τεκμηρίου διαβίωσης.

Ενδεικτικά, για όχημα 2.000 κ.εκ. που έχει συμπληρώσει πάνω από 5 και μέχρι 10 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία του στην Ελλάδα, ο φόρος πολυτελείας θα είναι 308 ευρώ ετησίως. Για όχημα 3.000 κ.εκ., ηλικίας έως και 5 ετών, ο φόρος θα είναι 1.780 ευρώ. Εξαιρούνται τα επιβατικά Ι.Χ. αυτοκίνητα με παλαιότητα άνω των 10 ετών και τα επιβατικά Ι.Χ. αυτοκίνητα αναπήρων.

8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
[Εκτός φόρου γερμανικά πολυτελή Ι.Χ.](http://bit.ly/18Yod00)ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ:> Τα φθηνά αυτοκίνητα 2.000 κ.ε. επιβαρύνονται με φόρο πολυτελείας. Αντιθέτως πολλά ακριβά, πολυτελή αυτοκίνητα με μικρότερο κυβισμό δεν επιβαρύνονται.> Ο φόρος αυτός μόνο «πολυτελείας» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Πρόκειται για χαράτσι, το οποίο είχε επιβληθεί ξανά στο παρελθόν. Ωστόσο, χαρακτηρίστηκε από το υπουργείο Οικονομικών «ατελέσφορο» και καταργήθηκε διότι οδήγησε χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να καταθέσουν τις πινακίδες των Ι.Χ. τους.> Ο φόρος είναι ένα ιδιαίτερα ύπουλο χαράτσι, διότι επιβάλλεται αναδρομικά, με βάση την κατοχή του αυτοκινήτου το 2012.> Ο ιδιοκτήτης ενός υβριδικού Lexus CT 200h Luxury, ο οποίος πληρώνει σήμερα 52.500 ευρώ για να το αγοράσει, δεν θα πληρώσει φόρο πολυτελείας διότι το αυτοκίνητο είναι 1.798 κυβικά εκατοστά, δηλαδή μικρότερο από το όριο των 1.929 κυβικών εκατοστών.> Ο ιδιοκτήτης του μοντέλου Mercedes Ε CABRIO 250 CGI BLUEEFFICIENCY, ενός εξαιρετικού αυτοκινήτου, πολυτελούς, γρήγορου με 201 ίππους, το οποίο διατίθεται στην αγορά με τιμή 56.948 ευρώ, δεν θα πληρώσει φόρο πολυτελείας διότι ο κυβισμός του δεν ξεπερνάει τα 1.929 κυβικά εκατοστά.> Κι αυτό δεν αφορά μόνο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αφορά μια σειρά αυτοκινήτων της Mercedes, περίπου 20 στον αριθμό, που απευθύνονται στη «μεσαία κατηγορία» αλλά με μέση τιμή αγοράς 43.600 ευρώ, που αντιστοιχεί όχι απλά στην υψηλή κατηγορία, αλλά στην ακριβή-πολυτελή.> Αντίθετα, όποιος θέλει νεανικό στιλ και επιθυμεί να αγοράσει σήμερα ένα ιταλικό αυτοκίνητο, για παράδειγμα Alfa Romeo Giulietta με μια λογική τιμή 24.060 ευρώ, θα πληρώσει φόρο πολυτελείας γιατί το αυτοκίνητο φέρει κυβισμό 1.956 κυβικών εκατοστών, μεγαλύτερο από το όριο των 1.929 κυβ. εκ.
Προσοχή γιατί τέτη φόροι φέρνουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Ο Μόντι στην Ιταλία αύξησε το φόρο στα σκάφη και τελικά έφυγαν όλα για κροατία, slovenia και γαλλία. Αποτέλεσμα κατακόρυφη μείωση των εσόδων, λιγότερα από ότι ήδη εισέπρατταν, και χάσιμο περίπου 5.000 θέσεων εργασίας.
Εμ κάνουν ζωάρα, εμ δεν πληρώνουν τίποτα, εμ απειλούν κιόλας! Να κάτσουμε να δεχτούμε να φορολογούνται τα παιδιά και οι άνεργοι, για να μη φύγει ο σκαφάτος! Στα τσακίδια! Έτσι κι αλλιώς εμείς ξυπνάμε το πρωί για βάλουμε μπροστά τον υπολογιστή στις επιχειρήσεις τους και τις μηχανές στα εργοστάσιά τους, όχι αυτοί.
Πολύ σωστά, με την δικη μας δουλειά λειτουργούν οι επιχειρήσεις τους. Πολύ μεγάλη αλήθεια. Πράγματι στις χώρες όπου δεν υπάρχουν οι επιχειρήσεις τους ο κόσμο πεθαίνει από την πεινα. Joan Robison., μαρξίστρια οικονομολόγος, είχε πει : άσχημο να σε εκμεταλλεύονται, αλλα πολύ χειρότερο να μην βρίσκετε κανένας να σε θεωρεί εκμεταλλεύσιμο
Ε κάτσε πλήρωνε εσύ τότε δυσβάσταχτους φόρους και άσε το σκαφάτο να σε εκμεταλλεύεται, αφού το λέει και η "μαρξίστρια"(;!!!!!) οικονομολόγος.Για να μην παραπέμψω στον Μαρξ και σου πέσει βαρύ, απλά σκέψου το εξής απλό και κοντινό: Στη Βουλγαρία, την Ινδία, το Μπαγκλαντές, τη Μαλαισία, πεινάει ο κόσμος επειδή δεν βρίσκονται εκεί οι επιχειρήσεις των σκαφάτων ή επειδή οι σκαφάτοι έχουν στείλει τα μεροκάματα στη σφαίρα της φαντασίας;!