Άνοιξε νωρίτερα σήμερα η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αίτησης από όσους πολίτες εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό τις ημέρες του χιονιά, προκειμένου να λάβουν την αποζημίωση των 2.000 ανά αυτοκίνητο.
Συγκεκριμένα, η Αττική Οδός ενημερώνει με ανακοίνωσή της ότι η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων είναι πλέον διαθέσιμη, μέσω του site της Αττικής Οδού www.aodos.gr, σε ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022». Στην πλατφόρμα μπορούν να καταχωρήσουν το αίτημα και τα συνοδευτικά στοιχεία τους οι οδηγοί των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.
Επίσης, επισημαίνει ότι η καταχώρηση της αίτησης στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη ανεξαρτήτως οποιασδήποτε άλλης αίτησης έχει σταλεί ηλεκτρονικά έως τώρα, ενώ, η εταιρεία θα ενημερώσει απευθείας τους αιτούντες για την εξέλιξη της διαδικασίας.
Για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού, Δευτέρα-Σάββατο 08:00-19:00 και Κυριακή 11:00-19:00 στο 210.66.82.222, ή μέσω e-mail στο [email protected].
Η διαδικασία
1ο βήμα: Οι ενδιαφερόμενοι αρχικά πρέπει να μπουν στην ιστοσελίδα της Αττικής Οδού, www.aodos.gr, και να πατήσουν το εικονίδια που γράφει «Χιονόπτωση 24.1.2022».
2ο βήμα: Πατώντας πάνω στο «Χιονόπτωση 24.1.2022» οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να πληροφορηθούν για τη καταχώρηση αιτημάτων.
Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων
-Μέσω της πλατφόρμας αυτής είναι εφικτή η καταχώρηση των Αιτημάτων προς την Αττική Οδό, για τα οχήματα που αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.
-Για την καταχώρηση της αίτησης είναι απαραίτητη η ύπαρξη διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω της οποίας θα γίνει η επιβεβαίωση της κατάθεσης του αιτήματος καθώς και κάθε μελλοντική επικοινωνία.
-Τα πεδία που έχουν έναν αστερίσκο (*) στη δεξιά πλευρά τους είναι υποχρεωτικά και θα πρέπει να συμπληρωθούν από τον αιτούντα προκειμένου να προχωρήσει στο επόμενο βήμα. Τα υπόλοιπα πεδία αν και δεν είναι υποχρεωτικά θα διευκολύνουν σημαντικά τη διερεύνηση και ικανοποίηση των αιτημάτων που κατατίθενται.
-Θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή στους ενδιαφερόμενους οδηγούς για τη σωστή αναγραφή του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος που οδηγούσαν όταν αποκλείστηκαν καθώς αυτό το στοιχείο αποτελεί μία από τις βασικές πληροφορίες διερεύνησης και ικανοποίησης του αιτήματος.
-Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε θέμα σχετικά με την καταγραφή του αιτήματός σας θα παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού στο τηλέφωνο 210 668 2222 (Δευτέρα-Σάββατο: 08:00-19:00 και Κυριακή: 11:00-19:00).
Αμέσως μετά θα πρέπει να καταχωρήσουν το mail τους.
3ο βήμα: Στην επόμενη σελίδα οι οδηγοί ΙΧ θα πρέπει να συμπληρώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία (όνομα, επώνυμο, ΑΦΜ, κινητό τηλέφωνο, IBAN τραπεζικού λογαριασμού, δικαιούχο και Τράπεζα), καθώς και του οχήματος.