Βουτιά του οικονομικού κλίματος στην Ευρωζώνη

Βουτιά του οικονομικού κλίματος στην Ευρωζώνη Facebook Twitter
0

Απρόσμενα επιδεινώθηκε το οικονομικό κλίμα στη ζώνη του ευρώ με τους οικονομικούς δείκτες να κινούνται αρνητικά. Συγκεκριμένα τον Ιούλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Κομισιόν, ο δείκτης οικονομικού κλίματος υποχώρησε στις 87,9 μονάδες, από 89,9 μονάδες τον Ιούνιο.

Ιδιαίτερα μεγάλη η πτώση για τον δείκτη καταναλωτικού κλίματος, που υποχώρησε στις -21,5 μονάδες από -19,8, ενώ ο δείκτης κατασκευαστικού κλίματος συνέχισε να βυθίζεται στις -28,4 μονάδες από -28,1 μονάδες.

Όμως και ο δείκτης βιομηχανικού κλίματος κατέγραψε πτώση στις -8,5 μονάδες από -7,4, ενώ ο δείκτης λιανικού κλίματος υποχώρησε στις -15 μονάδες από -14,4 μονάδες ένα μήνα νωρίτερα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM