«Έπεσε» το ebanking της Alpha Bank τη Δευτέρα, με την τράπεζα να απολογείται για «καθυστερήσεις στη σύνδεση και την πραγματοποίηση συναλλαγών», ενώ οι χρήστες διαμαρτύρονται πως δεν μπορούν να εκτελέσουν καμία συναλλαγή.
Τόσο η εφαρμογή στα κινητά τηλέφωνα όσο και το site της εταιρείας αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα σήμερα, που λήγει και η προθεσμία για την εγγραφή επαγγελματιών και επιχειρήσεων στο σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS.
Οι χρήστες του ebanking αδυνατούν να διεκπεραιώσουν οποιαδήποτε συναλλαγή καθώς «κολλάει» το login και στον υπολογιστή και στο κινητό τηλέφωνο. Η τράπεζα στην ιστοσελίδα της αναφέρει: «Σημαντική ενημέρωση (02.09.2024)
Παρατηρούνται περιστασιακές καθυστερήσεις στη σύνδεση ή/και την πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω των Alpha Web και Mobile Banking. Απολογούμαστε για την ταλαιπωρία και εργαζόμαστε για την αντιμετώπιση του ζητήματος. Σας ευχαριστούμε για τη κατανόηση».
Στην πλατφόρμα X (twitter) η Alpha Bank αναφέρει: «Θα θέλαμε να απολογηθούμε στους πελάτες μας για τις καθυστερήσεις στη σύνδεση και την πραγματοποίηση συναλλαγών που παρατηρούνται αυτή στιγμή μέσω myAlpha Web και myAlpha Mobile. Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία και εργαζόμαστε για την ταχύτερη δυνατή επίλυση του ζητήματος. Θα επανέλθουμε με νέα ενημέρωση για την αποκατάστασή του. Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόησή σας».
Θα θέλαμε να απολογηθούμε στους πελάτες μας για τις καθυστερήσεις στη σύνδεση και την πραγματοποίηση συναλλαγών που παρατηρούνται αυτή στιγμή μέσω myAlpha Web και myAlpha Mobile. Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία και εργαζόμαστε για την ταχύτερη δυνατή επίλυση του…
— Alpha Bank (@Alpha_Bank) September 2, 2024