Έρχεται τέλος στα αεροδρόμια υπέρ των ΑμεΑ

Έρχεται τέλος στα αεροδρόμια υπέρ των ΑμεΑ Facebook Twitter
7

Τέλος υπέρ των ατόμων με αναπηρία και ατόμων με μειωμένη κινητικότητα πρόκειται να επιβληθεί στους ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν τα ελληνικά αεροδρόμια. 

Την επιβολή του τέλους προβλέπει το ν/σ του υπουργείου Μεταφορών που θα κατατεθεί σύντομα στη Βουλή και θα επιβάλλεται σε κάθε αναχωρούντα επιβάτη από τους ελληνικούς αερολιμένες, στους οποίους φορέας διαχείρισης είναι η ΥΠΑ.

Στο ίδιο πολυνομοσχέδιο ορίζεται σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ότι στον έλεγχο του κομίστρου των συγκοινωνιών θα μπορούν να εισέρχονται και ιδιώτες (τρίτοι φορείς), οι οποίοι θα κάνουν συμβάσεις με τις συγκοινωνιακές εταιρείες. Αυτό δεν θα ισχύσει στα συγκοινωνιακά μέσα της Αθήνας, όπου αυτό το ρόλο έχουν αναλάβει εργαζόμενοι.

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανακαινίζω - Νοικιάζω: Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα για την υποβολή νέων αιτήσεων για αυξημένη επιδότηση

Οικονομία / Ανακαινίζω - Νοικιάζω: Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα για την υποβολή νέων αιτήσεων για αυξημένη επιδότηση

Το πρόγραμμα, προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ, επιδοτεί την επισκευή και ανακαίνιση κατοικιών για εκμίσθωση, με δικαιούχους ιδιοκτήτες ή επικαρπωτές ακινήτων που πληρούν συγκεκριμένα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια
LIFO NEWSROOM
Airbnb: Ποιοι κινδυνεύουν με πρόστιμα έως 20.000 ευρώ - Η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ με τις νέες προδιαγραφές

Οικονομία / Airbnb: Ποιοι κινδυνεύουν με πρόστιμα έως 20.000 ευρώ - Η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ με τις νέες προδιαγραφές

Όταν οι έλεγχοι διενεργούνται από μικτά κλιμάκια υπαλλήλων του υπουργείου Τουρισμού με τη συμμετοχή και ελεγκτών της ΑΑΔΕ, εκτός από τον έλεγχο προδιαγραφών βραχυχρόνιας μίσθωσης θα γίνεται και επιτόπιος φορολογικός έλεγχος
LIFO NEWSROOM
Σκυλακάκης: Προσεγγίζει το 1 δισ. ευρώ ο συνολικός προϋπολογισμός για «Εξοικονομώ» και «Αλλάζω σύστημα θέρμανσης και θερμοσίφωνα»

Οικονομία / Σκυλακάκης: Προσεγγίζει το 1 δισ. ευρώ ο συνολικός προϋπολογισμός για «Εξοικονομώ» και «Αλλάζω σύστημα θέρμανσης και θερμοσίφωνα»

Σε σχέση δε με τις καθυστερήσεις στα προηγούμενα «Εξοικονομώ», είπε ότι δεν οφείλονται στην έλλειψη των πόρων αλλά στις διαδικασίες και τους ελέγχους που εφαρμόζονται από την ΕΕ, παράγοντες που έχουν εξαλειφθεί στα νέα προγράμματα
LIFO NEWSROOM
Υπερωρίες: Σε ποιους κλάδους της οικονομίας αυξήθηκαν μετά την υιοθέτηση της ψηφιακής κάρτας εργασίας

Οικονομία / Υπερωρίες: Σε ποιους κλάδους της οικονομίας αυξήθηκαν μετά την υιοθέτηση της ψηφιακής κάρτας εργασίας

«Σύμφωνα με τα στοιχεία του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ, οι υπερωρίες στους κλάδους εφαρμογής της αυξήθηκαν αθροιστικά κατά 815.509 σε σχέση με τα έτη πριν την εφαρμογή του μέτρου» ανέφερε ο Παύλος Μαρινάκης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Δεν θα σχολιασω το "ηθικο σκελος"αυτης της προαναγγελομενης αποφασης.Αυτο ειναι προφανες.Εχω,ομως,μια απορια "νομικης μορφης".Ως γνωστον η "Τροικα"εχει ζητησει την καταργηση ολων ανεξαιρετως των "φορων υπερ τριτων",σε οποιαδηποτε μορφη και αν απαντωνται αυτοι,διοτι "αντικεινται στην ευρωπαικη νομοθεσια και πρακτικη".Οι φοροι αυτοι,στο συνολο τους σχεδον,ενισχυαν διαφορα ασφαλιστικα ταμεια,τα οποια αποστερουνται ετσι ζωτικης σημασιας πορων.Το παραπανω τελος τι ειναι ; Δεν ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο ; Φορος υπερ τριτων ; Και αν ειναι ετσι,τοτε πως θα επιτραπει ;
http://www.aia.gr/userfiles/675393df-ab1a-4b77-826c-f3096a3d7f12/pax_traffic_oct2014_gr.pdf με βάση το παραπάνω link για το έτος 2014 και μόνο στο Ελ. Βενιζέλος η επιβατική κίνηση ήταν 13.098.621 επιβάτες. Δηλαδή αν το τέλος κυμαίνεται από 0,50 - 1,00 ευρώ (μπορεί και λιγότερο μπορεί και περισσότερο) τα έσοδα θα κυμαίνονται από 6.549.310,5 έως 13.098.621 ευρώ τον χρόνο. Λοιπόν μετά από αυτά τα μπακαλίστικα μαθηματικά που έκανα περιμένω οι άνθρωποι αυτοί να έχουν το λιγότερο ένα ιδιωτικό αυτοκίνητο μέσα στο αεροδρόμιο που θα τους μεταφέρει στο αεροπλάνο. Μην μιλήσω για όλες τις υπόλοιπες ανάγκες εκτός των χώρων του αεροδρομίου. Αυτό είναι ξεφτίλα να χρησιμοποιείς ανθρώπους με ειδικές ανάγκες για να βγάλεις λεφτά βαφτίζοντας φόρο κάτι το προφανές.
Κ ναι κυριες κ κυριοι!Επειδη η αναλγησια του κρατους μας δεν εχει ορια...θα κλιθουμε να πληρωσουμε αυτα που το κρατος μας δεν θεωρει ως αυτονοητα κ δεν προτιθεται να μεριμνησει κ να πληρωσει το ιδιο!Εγκαταστασεις,διαβασεις,μηχανισμοι,ραμπες κτλ,που ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να υπαρχουν ηδη για την διευκολυνση των συνανθρωπων μας με προβληματα κινητικοτητας,μεσα απο ηλιθια τελη,φανταζουν κατι σουπερ-εξτρα-ουαου κ πρεπει να το πληρωσουμε οι πολιτες...Ολοι μας εχουμε πληρωσει τοσα,που θα επρεπε να εχουμε τις πιο ιδανικες υποδομες κ κανεις να μην αντιμετωπιζει την παραμικρη δυσκολια,πουθενα!Οταν προκειται για πληρωμες κ φραγκα,κρατος ειναι οι πολιτες...Οταν προκειται για αποφασεις που αφορουν στους πολιτες,κρατος ειναι οι λιγοι!
Αν το τέλος πάει υπέρ των ΑμεΑ χαλάλι τους. Αλλά κάτι μου λέει ότι απλώς βρήκαν τρόπο να τα παίρνουν φορτώνοντας με επιπλέον τέλη τους ταξιδιώτες. Λες και το Ελ. Βελ. δεν έχει ήδη δυσθεώρητα τέλη.
Δηλαδή με τα χρήματα που θα μαζέψουν από αυτά τα τέλη θα βάλουν tubes στην επιβίβαση και αποβίβαση σε όλα τα αεροδρόμια; Γιατί τώρα μέχρι και στο Μακεδονία με σκαλίτσα ανεβοκατεβαίνεις. Αν είσαι ανάπηρος πρέπει να χρησιμοποιήσεις αναβατήρα για άλογα.