Live

Λαγκάρντ: «Θέλουμε μια πραγματική λύση για την Ελλάδα»

Λαγκάρντ: «Θέλουμε μια πραγματική λύση για την Ελλάδα» Facebook Twitter
1

Υπέρ μιας «πραγματικής λύσης» για την Ελλάδα και όχι μιας «γρήγορης λύσης» τάχθηκε η Κριστίν Λαγκάρντ σε δηλώσεις της από τη Μαλαισία όπου βρίσκεται.

Η επικεφαλής του ΔΝΤ τόνισε ότι αυτή η λύση θα πρέπει να περιλαμβάνει και το θέμα της βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους με στόχο «ξεκάθαρα βιώσιμο χρέος όσο το δυνατό συντομότερα».

Η κ. Λαγκάρντ επισήμανε επίσης, σύμφωνα με το Reuters ότι όλοι οι εταίροι της Ελλάδας έχουν ως στόχο να επαναφέρουν σε τροχιά το πρόγραμμα ανάκαμψης της χώρας., ώστε να επιστρέψει η Ελλάδα στην οικονομική σταθερότητα και να μπορεί και πάλι να έχει πρόσβαση στις αγορές όσο το δυνατόν συντομότερα».  

1

Live

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια