Ντάισελμπλουμ: Το επόμενο βήμα πρέπει να γίνει από την Ελλάδα

Ντάισελμπλουμ: Το επόμενο βήμα πρέπει να γίνει από την Ελλάδα Facebook Twitter
0

«Το επόμενο βήμα για μια βιώσιμη και αξιόπιστη συμφωνία πρέπει να γίνει από την ελληνική πλευρά» δήλωσε ο επικεφαλής του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ, προσερχόμενος στη συνεδρίαση. Αποστολή μας σήμερα είναι να φέρουμε τη συμφωνία πιο κοντά, αν και δεν είμαι σίγουρος πως θα σημειωθεί η πρόοδος, στην οποία ελπίζω, δήλωσε. 

«Ελπίζω ότι θα έρθουν με περισσότερες προτάσεις για να μπορέσουμε να καταλήξουμε (σε μια συμφωνία), όμως είμαι πολύ απαισιόδοξος» ότι θα υπάρξει σήμερα συμφωνία, πρόσθεσε.

«Δεν θα κάνω εικασίες για το τι μπορεί να συμβεί αν το ΔΝΤ  δεν πληρωθεί στις 30 Ιουνίου», τόνισε επίσης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM