Ρέγκλινγκ: Η Ελλάδα μπορεί να περιμένει δύο χρόνια για βγει στις αγορές

Ρέγκλινγκ: Η Ελλάδα μπορεί να περιμένει δύο χρόνια για βγει στις αγορές Facebook Twitter
0

Ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM) δήλωσε σήμερα ότι δεν υπάρχει επείγουσα ανάγκη για την Ελλάδα να βγει στις αγορές και ότι μπορεί να περιμένει για δύο χρόνια.

Ο Κλάους Ρέγκλινγκ δήλωσε ότι τα δημοσιονομικά σχέδια της Ιταλίας προκαλούν ανησυχία, αλλά πρόσθεσε ότι δεν υπάρχει λόγος για πανικό καθώς η μετάδοση μέχρι στιγμής στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχει υπάρξει «πολύ περιορισμένη».

«Ανησυχούμε για την Ιταλία», δήλωσε ο Ρέγκλινγκ σε συνέντευξη Τύπου, προσθέτοντας ότι αποτελούν κίνδυνο τα δημοσιονομικά σχέδια της ιταλικής κυβέρνησης.

Τόνισε ωστόσο πως τα προβλήματα χρέους της Ιταλίας είναι διαφορετικά απ' αυτά της Ελλάδας.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM