Σχέδιο Food Pass εξετάζει η κυβέρνηση για επιδότηση τροφίμων σε νοικοκυριά - Ποιους αφορά

Λαχανικά σε σουπερμάρκετ Facebook Twitter
Φωτ: Scott Warman on Unsplash
0

Σχέδιο «Food Pass» εξετάζει η κυβέρνηση, επιδοτώντας νοικοκυριά με σκοπό να καλύψει το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Mega, πρόκειται για ένα voucher που αφορά προϊόντα του καλαθιού του νοικοκυριού και το ποσό της επιδότησης πιθανότητα θα φτάνει ως και τα 100 ευρώ.

Η χορήγηση αναμένεται να γίνει με αυστηρά εισοδηματικά κριτήρια, ανάλογα την οικογενειακή κατάσταση και το ύψος του ετήσιου εισοδήματος.

Να σημειωθεί ότι προτεραιότητα θα δοθεί στις οικογένειες με παιδιά, όπου ανάλογα τον αριθμό των παιδιών θα υπάρξουν και ανάλογες προσαυξήσεις στην επιδότηση.

Οι τελικές αποφάσεις για το Food Pass αναμένεται θα ληφθούν αρχές του 2023.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM