TAIΠΕΔ: Δύο οι υποψήφιοι «μνηστήρες» για τα ΕΛΠΕ

TAIΠΕΔ: Δύο οι υποψήφιοι «μνηστήρες» για τα ΕΛΠΕ Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Δύο είναι οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές που κρίθηκαν από το ΤΑΙΠΕΔ ότι πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής για τη β' φάση του διαγωνισμού. για την απόκτηση του 50,1% των ΕΛΠΕ (από κοινού πώληση από το ΤΑΙΠΕΔ και την Paneuropean Oil and Industrial Holdings S.A.). 

Στη συγκεκριμένη φάση προκρίνονται οι εξής υποψηφιότητες: 

1. Glencore Energy UK LTD

2. Vitol Holding B.V.

Οι ανωτέρω επιλεγέντες επενδυτές, αφού υπογράψουν τη σχετική συμφωνία εμπιστευτικότητας, θα λάβουν τα σχετικά έγγραφα της β' φάσης του διαγωνισμού και θα αποκτήσουν πρόσβαση στην ψηφιακή βάση δεδομένων, στην οποία θα έχουν αναρτηθεί στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με τα ΕΛΠΕ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM