Ανοίγει ξανά σε νέο χώρο το Παλαιοβιβλιοπωλείο των Αστέγων

Ανοίγει ξανά σε νέο χώρο το Παλαιοβιβλιοπωλείο των Αστέγων Facebook Twitter
0

Με μια ανάρτησή του στο Facebook, ο ιδιοκτήτης του Παλαιοβιβλιοπωλείου των Αστέγων ενημέρωσε τους πολυάριθμους φίλους του ότι το βιβλιοπωλείο, με καινούργια ράφια και πάγκους, αγνώριστο, ετοιμάζεται να ανοίξει ξανά τις πόρτες του.

Ο Λεωνίδας Κουρσούμης, του οποίου το παλαιοβιβλιοπωλείο είχε μείνει για πολλούς μήνες κλειστό, στη διάρκεια της καραντίνας, δεν μπορεί να κρύψει τη χαρά του. Το παλαιοβιβλιοπωλείο μετακομίζει σε νέο χώρο, στο κέντρο της Αθήνας, έχει βαφτεί, έχουν τοποθετηθεί τα ράφια και ωραία αναγνωστήρια και ο κ. Κουρσούμης κάνει μεγάλη προσπάθεια για να καλυφθούν τα έξοδα της ανακαίνισης του νέου χώρου προκειμένου να μπορούν άμεσα να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες και πελάτες του.

Μια προσφορά σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη φιλοδοξεί να οργανώσει εκεί ο πρώην άστεγος βιβλιοπώλης που εργαζόταν σε εκδοτικό οίκο, αλλά με την κρίση βρέθηκε άνεργος. Αδυνατώντας να συμπληρώσει τα ένσημα για σύνταξη, κατέληξε για οκτώ μήνες χωρίς στέγη.

Τους μήνες που περιπλανιόταν στους δρόμους της Αθήνας, άρχισε να μαζεύει πεταμένα βιβλία από τα σκουπίδια και να τα πουλάει στο Μοναστηράκι για λίγα ευρώ. Αυτή η προσπάθεια εξελίχθηκε στο λεγόμενο Παλαιοβιβλιοπωλείο των Αστέγων, με το οποίο επιθυμεί να βοηθήσει και άλλους ανθρώπους που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με εκείνον.

Ανοίγει ξανά σε νέο χώρο το Παλαιοβιβλιοπωλείο των Αστέγων Facebook Twitter

Στην ανάρτησή του ο Λεωνίδας Κουρσούμης γράφει:

«Οφειλή ευγνωμοσύνης. Τρείς συνάνθρωποι μας στήριξαν για το βάψιμο του μόνιμου χώρου:

Μας στήριξαν ο Γενικός Γραμματέας του Πρωθυπουργού κ. Γρηγόρης Δημητριάδης, ο Γενικός Γραμματέας Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Καταπολέμησης της Φτώχειας κ. Γιώργος Σταμάτης και η Γραμματέας Ποιότητας Ζωής και Εθελοντισμού της ΝΔ κυρία Πίστη Κρυσταλλίδου.

Τους οφείλουμε την ευγνωμοσύνη μας και διότι έδειξαν με τα γρήγορα αντανακλαστικά τους πως στέκονται εμπράκτως σε προσπάθειες ανθρώπων που θέλουν να γυρίσουν ξανά το χαρτί της ζωής τους. Το βάψιμο όλων των επιφανειών του μόνιμου χώρου έγινε με την γενναιόδωρη προσφορά αυτών των τριών ανθρώπων οι οποίοι έχουν δει από την αρχή την προσπάθεια μας.

Έχουν σταθεί με το έμπρακτο ενδιαφέρον τους και όταν έμαθαν πώς δεν έχουμε τα οικονομικά μέσα να βάψουμε για να καταφέρουμε να ξεκινήσουμε την λειτουργία του, αμέσως συνέτρεξαν και ανέλαβαν το έξοδο αυτό.

Σήμερα δείχνω πολλές, από τη χαρά και την ουσιαστική στήριξη, φωτογραφίες με τη μεταμόρφωση που έχει γίνει στον χώρο μετά το βάψιμο. Πιστεύουμε πως με λίγη ακόμα προσπάθεια δηλαδή δουλειά για να καλύψουμε και τον εξοπλισμό σε υπολογιστές σύντομα θα ανοίξουμε. Αυτός θα είναι σύντομα ο μόνιμος χώρος για το "παλαιοβιβλιοπωλείο των αστέγων"».

Ανοίγει ξανά σε νέο χώρο το Παλαιοβιβλιοπωλείο των Αστέγων Facebook Twitter
Ο νέος χώρος του παλαιοβιβλιοπωλείου των αστέγων
Ανοίγει ξανά σε νέο χώρο το Παλαιοβιβλιοπωλείο των Αστέγων Facebook Twitter
Ο νέος χώρος του παλαιοβιβλιοπωλείου των αστέγων
Ανοίγει ξανά σε νέο χώρο το Παλαιοβιβλιοπωλείο των Αστέγων Facebook Twitter
Ο νέος χώρος του παλαιοβιβλιοπωλείου των αστέγων
Ανοίγει ξανά σε νέο χώρο το Παλαιοβιβλιοπωλείο των Αστέγων Facebook Twitter
Ο νέος χώρος του παλαιοβιβλιοπωλείου των αστέγων
Ανοίγει ξανά σε νέο χώρο το Παλαιοβιβλιοπωλείο των Αστέγων Facebook Twitter
Ο νέος χώρος του παλαιοβιβλιοπωλείου των αστέγων
Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ