Το «Saint Adelaide», έργο του Kehinde Wiley, στο οποίο ένας σύγχρονος νεαρός Μαύρος παίρνει τη θέση ενός αγίου, κοσμεί ένα βρετανικό καθεδρικό ναό.
Το 2014, ο Kehinde Wiley ξεκίνησε μια νέα σειρά έργων εμπνεόμενος από τα βιτρό και τις σπουδές του Ογκίστ-Ντομινίκ Ενγκρ (Ingres), τα οποία ο Γάλλος νεοκλασικιστής ζωγράφος του 19ου αιώνα σχεδίασε για το Βασιλικό Παρεκκλήσιο του St. Ferdinand στο Παρίσι και κατασκευάστηκαν στη Σεβρ, το 1843 περίπου.
Το έργο είναι πρόσφατο απόκτημα του Stained Glass Museum, το οποίο στεγάζεται στον καθεδρικό Ely Cathedral στο Cambridgeshire.
Τα βιτρό του Wiley κατασκευάστηκαν από Τσέχους τεχνουργούς βιτρό και σε αυτά οι άγιοι των βιτρό του Ενγκρ - Αγία Ούρσουλα, Παρθένος Μαρία, Αγία Αδελαΐδα - αντικαταστάθηκαν από φιγούρες σύγχρονων Μαύρων. Η Αδελαΐδα ήταν αυτοκράτειρα της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας τον 10o αιώνα και αγιοποιήθηκε λόγω του θρησκευτικού και φιλανθρωπικού έργου της.
Στο βιτρό του, ο Wiley μιμείται τη σύνθεση του Ενγκρ αν και εδώ το σκήπτρο της Αδελαΐδας κρατά ένας νεαρός Μαύρος που φοράει τζην και αθλητικά παπούτσια. Το μοντέλο ήταν ο κάτοικος του Μπρούκλιν Mark Shavers, τον οποίο ο καλλιτέχνης έχει χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν (μια φορά ως τον Κάρολο τον Πρώτο).
Η Jasmine Allen, η διευθύντρια και επιμελήτρια του Stained Glass Museum ενδιαφέρθηκε να αποκτήσει ένα από τα βιτρό του Wiley όταν τα είδε για πρώτη φορά σε έκθεση στο Παρίσι, το 2017. «Με απλό αλλά όλο δύναμη τρόπο, ο Wiley θέτει επί τάπητος το θέμα της αναπαράστασης των Μαύρων στη σύγχρονη κουλτούρα και αμφισβητεί τις συμβάσεις της δυτικής τέχνης» ανέφερε.
«Καθώς πολιτιστικά ιδρύματα στο Ηνωμένο Βασίλειο ορθώς ξεκίνησαν να αντιμετωπίσουν το αποικιακό παρελθόν μας και την κληρονομιά του σήμερα, η απόκτηση αυτού του έργου μας δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσουμε και να αμφισβητήσουμε στάσεις, στην τέχνη του βιτρό, σε θέματα φυλής, φύλου και θρησκείας».