To brand κοσμημάτων της Ιβάνκα Τραμπ χρησιμοποίησε την εμφάνιση της στο "60 minutes" για να διαφημίσει το βραχιόλι 10.800$ που φορούσε

To brand κοσμημάτων της Ιβάνκα Τραμπ χρησιμοποίησε την εμφάνιση της στο "60 minutes" για να διαφημίσει το βραχιόλι 10.800$ που φορούσε Facebook Twitter
Η κίνηση της εταιρείας της να αποστείλει "style alert" στις πελάτισσες για ένα βραχιόλι 10.800 δολαρίων, που προβλήθηκε μέσα από τηλεοπτική εκπομπή, έχει ξεσηκώσει συζητήσεις για το πώς η νεαρή Ιβάνκα θα αντιμετωπίσει την κεντρική πολιτική σκηνή των ΗΠΑ ως πεδίο προώθησης των επιχειρηματικών της συμφερόντων...
1

Έχει ήδη 1,8 εκ. followers στο Instagram, αλλά αυτό είναι τίποτα μπροστά στους 20 εκ. τηλεθεατές που παρακολούθησαν τη συνέντευξη της -σε κοινή εμφάνιση με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο των ΗΠΑ και πατέρα της, Ντόναλντ Τραμπ. Οι δυο τους εμφανίστηκαν στην εκπομπή "60 minutes" και η Ιβάνκα Τραμπ πρωταγωνίστησε ως ιδρύτρια επιχειρήσεων κοσμημάτων και ρούχων, με τον αέρα κάποιας που ασκεί επιρροή στις γυναίκες και φυσικά μπορεί να προωθήσει με τον καλύτερο τρόπο το προφίλ -και τις πωλήσεις- των εταιρειών της. 

Δεν αποτελεί έκπληξη, λοιπόν, ότι μετά την τηλεοπτική της εμφάνιση στις 13 Νοεμβρίου, η εταιρεία κοσμημάτων της φρόντισε να στείλει μέσω των social media μία "κατεπείγουσα ενημέρωση για το στιλ", προωθώντας το βραχιόλι που φορούσε η Τραμπ κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής συνέντευξης σε πανεθνικό δίκτυο. To συγκεκριμένο κόσμημα διαφημίστηκε ως "το αγαπημένο βραχιόλι της Ιβάνκα", το οποίο, παρεμπιπτόντως ανήκει στη συλλογή "Metropolitan" της εταιρείας της και κοστίζει 10.800 δολάρια.

Η συγκεκριμένη "προωθητική ενέργεια" έκανε πολλούς να σηκώσουν το φρύδι με κατάπληξη, ενώ σχολιάστηκε σε διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές, στο Twitter και τα social media, γενικώς, με τα σχόλια να συνοδεύονται πάντα από τη σχετική φωτογραφία του πανάκριβου -αγαπημένου- κοσμήματος της κόρης του Ντόναλντ Τραμπ. Σχετικό δελτίο Τύπου για το κόσμημα έλαβαν και οι δημοσιογράφοι και μέσα σε λίγες ώρες το βραχιόλι ήταν topic trend στο Twitter και όχι μόνο.  

Μοιραία, πλέον, ένα από τα κορυφαία ερωτήματα που έχει να αντιμετωπίσει οι Τραμπ και η οικογένεια του είναι το πώς θα αποφύγουν τις συγκρούσεις συμφερόντων: από τη μία όλοι τους μαζί διοικούν έναν από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους στη χώρα. Από την άλλη έχουν να διαδραματίσουν έναν ρόλο ως Πρώτη Οικογένεια των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής. Και φυσικά, η Προεδρία εκτός από τεράστια πολιτική ευθύνη είναι και μία απίστευτη διαφημιστική πλατφόρμα -όχι μόνο για πολιτικές θέσεις, αλλά και για προώθηση προϊόντων, που διαχειρίζονται και "τρέχουν" οι πιο δημοφιλείς αυτής της (επιδραστικής) οικογένειας. 

Ο ίδιος ο Τραμπ έχει δηλώσει ότι θα τοποθετήσει τρία από τα παιδιά του (μεταξύ των οποίων και η Ιβάνκα) επικεφαλής των επιχειρήσεων του και για τα χρόνια που εκείνον θα τον απασχολούν οι υποθέσεις του Οβάλ Γραφείου και κατ' επέκταση της Αμερικής. Οι επικριτές του, όμως, ήδη εγείρουν ερωτήματα για το αν τα μέλη της οικογένειας του χρησιμοποιούν ορθά τη δημόσια εικόνα -και τον ρόλο που καλούνται να παίξουν- προς ίδιον οικονομικό όφελος. Κάπου εδώ, ας σημειωθεί ότι η οικογένεια Τραμπ διαθέτει όλων των ειδών της επιχειρήσεις που θα μπορούσαν να χαίρουν... "τοποθέτησης προϊόντος" μέσα στα επόμενα 4 χρόνια. Θα διαμένει ο Τραμπ στα ξενοδοχεία του κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του; Θα παίζει γκολφ στα γήπεδα της ιδιοκτησίας του; Και η Ιβάνκα; Θα εμφανίζεται σε επίσημα δείπνα -και στις λοιπές δημόσιες εμφανίσεις της- με ρούχα και κοσμήματα της δικής της κολεξιόν;  

Παρακολουθώντας τις αντιδράσεις που προκάλεσε το δελτίο Τύπου για το βραχιόλι της, υπήρξε απάντηση από την εταιρεία της, η οποία τόνιζε την προσπάθεια της νεαρής επιχειρηματία να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα που καλείται να διαχειριστεί. 

"Αυτό το ενημερωτικό σημείωμα απεστάλη από έναν καλών προθέσεων εργαζόμενο στο τμήμα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων μας, ο οποίος ακολούθησε το πρωτόκολλο της εταιρείας", ανέφερε σχετικά η Abigail Klem, πρόεδρος του brand "Ivanka Trump", ενώ επεσήμανε και το θέμα της προσαρμογής των υπαλλήλων στη νέα κατάσταση.

"Βρισκόμαστε σε παραγωγικές συζητήσεις για τη νέα πολιτική και τις νέες διαδικασίες που θα διέπουν τη συνεργασία μας με τους συνεργάτες μας", κατέληξε στη δήλωση της η Klem, χωρίς ωστόσο να γίνει σαφές το ποια θα είναι αυτή η νέα "πολιτική"... 

Βεβαίως και δεν είναι ασυνήθιστο από τις εκάστοτε Πρώτες Κυρίες των ΗΠΑ να προωθούνται συγκεκριμένες φίρμες σε ό,τι αφορά την ένδυση, τα κοσμήματα και τα υποδήματα τους. Η ίδια η Μισέλ Ομπάμα έδειχνε την ξεκάθαρη προτίμηση της σε νέους σχεδιαστές όπως οι Jason Wu και Christian Siriano. Κάποιοι, όμως, είχαν προβλέψει ότι η Ιβάνκα μετά την εκλογή του πατέρα της θα βγει μπροστά και επιχειρήσει να κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας (και της προώθησης των συμφερόντων της) σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, ακόμη κι από την Πρώτη Κυρία, την μέχρι στιγμής "ήσυχη" Μελάνια Τραμπ.

"Η Ιβάνκα εδώ και χρόνια θεωρείται πρότυπο του στιλ και επικοινωνεί πολύ καλά με τη βάση των θαυμαστών της, πολύ καλύτερα απ' ό,τι η Πρώτη Κυρία. Δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση, αν την έβλεπα να γίνεται το πρόσωπο που η βιομηχανία της μόδας θα λατρέψει, μέσα από τα εξώφυλλα των γυναικείων περιοδικών, παρακάμπτοντας τη ρομποτική και κάπως στωική Μελάνια", λέει η Daniel Saynt, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος του "Socialyte", γνωστού γραφείου μάρκετινγκ και διαφημιστικής στρατηγικής.

Και όντως, αν η fashionista Ιβάνκα γίνει η ίδια "Πρώτη Κυρία" στη θέση της Πρώτης Κυρίας, φορώντας -επιβάλλοντας, σχεδόν- ρούχα και αξεσουάρ της δική της φίρμας, πρακτικά θα καρπώνεται τα οφέλη που η αναγνωρισιμότητα αυτού του βεληνεκούς έχει να της προσφέρει.  

Αυτό που συνέβη με τη συγκεκριμένη τηλεοπτική εκπομπή, όπου οι followers της καλούνταν να αγοράσουν τα αγαπημένα της Ιβάνκα για να αποκτήσουν κάτι από το στιλ της δεν ήταν κάτι καινούριο. Συνέβη και στην ομιλία της στο Εθνικό Ρεπουμπλικανικό Συνέδριο, όπου και τότε τα social media της επιχείρησης της καλούσαν τις κυρίες να ρίξουν μια ματιά στο φόρεμα της και φυσικά να το αγοράσουν.  

Μόνο που τότε, ο πατέρας της δεν ήταν Πρόεδρος των ΗΠΑ, ενώ αυτές είναι πρακτικές που μπορούν να λειτουργήσουν ως δίκοπο μαχαίρι. Άλλωστε, υπάρχουν και οι αμέτρητοι αηδιασμένοι από την τακτική και τα σεξιστικά σχόλια του Τραμπ, υπάρχουν κι εκείνοι που δεν συγχώρεσαν στην Ιβάνκα το ότι δεν πήρε απόσταση από αυτά τα σχόλια του πατρός της. Και τότε είχαν φτιάξει μέσω Instagram το κίνημα #GrabYourWallet, σε μία σοβαρή προσπάθεια να μποϋκοτάρουν τα προϊόντα πολυτελείας των επιχειρήσεων της νεαρής Τραμπ. 

Με στοιχεία από το Qz.com

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ