Ο 17χρονος makeup artist και δημοφιλής YouTuber James Charles έγινε το νέο πρόσωπο της CoverGirl και πρωταγωνιστεί στην καινούργια καμπάνια του κολοσσού των καλλυντικών και ειδών μακιγιάζ.
Είναι η πρώτη φορά που ένα αγόρι επιλέγεται να γίνει το πρόσωπο της εταιρείας και την ανατρεπτική αυτή κίνηση κλήθηκε να παρουσιάσει η τραγουδίστρια Katy Perry η οποία δήλωσε πως ήταν τιμητικό να κάνει αυτή την ανακοίνωση.
Το Harper's Bazaar και άλλα μίντια εξήραν την επιλογή του James Charles, τόσο γιατί με τον τρόπο εξηγώντας πως η εταιρεία θέτει νέα στάνταρτς στο χώρο της μόδας και της διαφήμισης αλλά παράλληλα σημειώνουν και το πόσο λαμπερή και αψεγάδιαστη επιδερμίδα έχει ο νεαρός πρωταγωνιστής. Αρχικά θα διαφημίσει μια μάσκαρα, αλλά η εταιρεία σκοπεύει να τον κάνει το πρόσωπο για μερικά ακόμη σποτ προϊόντων. Ο 17χρονος έχει πάνω από 400.000 followers στα social media και στο κανάλι του στο YouTube έχει 70.000 εγγραφές. Αυτό που το έκανε διάσημο ήταν οι μεταμορφώσεις του και αυτές ήταν που έκαναν και την τόσο μεγάλη εταιρεία να τον προσέξει.
"Όλα τα COVERGIRLs μας είναι πρότυπα και σπάνε τα όρια, εκφράζονται άφοβα, υποστηρίζουν αυτό που πιστεύουν και επαναπροσδιορίζουν το τι σημαίνει ομορφιά. Ο James Charles δεν αποτελεί εξαίρεση", αναφέρει η εταιρεία."Πριν από ένα χρόνο, με τόλμη επέλεξε να ξεκινήσει έναν λογαριασμό στο Instagram και να δείξει στον κόσμο την δυναμική του μακιγιάζ και τις πολλές πτυχές της προσωπικότητάς του, που χρησιμεύουν ως πηγή έμπνευσης για τις γυναίκες, τους άνδρες, τα αγόρια και τα κορίτσια που ίσως φοβόντουσαν να κάνουν το ίδιο." καταλήγει η ανακοίνωση.