Φαίνεται σουρεαλιστικό να κυκλοφορεί τον Δεκαπενταύγουστο του 2024 μια ταινία που η κριτική τοποθέτησε ανάμεσα στις καλύτερες του…2022, αλλά έχουμε δει και πιο παράξενα πράγματα.
Το Pacifiction είναι κατά γενική ομολογία η πιο προσβάσιμη δουλειά του ιδιοσυγκρασιακού Άλμπερτ Σέρα, αλλά εξακολουθεί να απευθύνεται στους φίλους του arthouse κινηματογράφου, οι οποίοι αξίζει να επισκεφτούν ένα σινεμά για να την παρακολουθήσουν.
H Λορ Καλαμί συνεργάζεται ξανά με την Καρολίν Βινιάλ μετά την κομεντί με τον ευφάνταστο ελληνικό τίτλο «Ο Γάιδαρος, ο Εραστής μου και Εγώ» σε ένα ακόμα πιο ανεπεισοδιακό και αφόρητα σαχλό φιλμ όπου μπορεί όντως να «βρέχει άντρες», κατά το γνωστό άσμα It’s Raining Men, αλλά φοβόμαστε ότι αρκετοί θα αναφωνήσουν «αλληλούια» μόνο όταν πέσουν οι τίτλοι τέλους.
Επιμένοντας γαλλικά, Ζιλ Λελούς και Μελανί Τιερί ναυαγούν στο Suddenly του Τομά Μπιντεγκέν, τακτικού συνεργάτη του Ζακ Οντιάρ και σεναριογράφου πρώτης γραμμής στο σύγχρονο γαλλικό σινεμά. Ως σκηνοθέτης, πάντως, ακόμα δεν έχει καταφέρει να λάμψει.
Aυτή την εβδομάδα κυκλοφορεί και το Despicable me 4 αποκλειστικά με την αγγλόφωνη ηχητική μπάντα – η μεταγλωττισμένη εκδοχή έρχεται στις 22 Αυγούστου.
Αν, πάντως, ψάχνετε την καλύτερη ταινία του εβδομαδιαίου προγράμματος, θα την εντοπίσετε στο Sunset Boulevard του Μπίλι Γουάιλντερ. Στηριγμένος σε ένα από τα καλύτερα σενάρια που γράφτηκαν ποτέ, ο Γουάιλντερ τοποθετεί τη δράση σε μια έπαυλη-μαυσωλείο και αφήνει τα χολιγουντιανά φαντάσματα να σουλατσάρουν ελεύθερα, καταφέρνοντας μια πικρή, αλλά ποτέ πικρόχολη ταινία για την κινηματογραφική βιομηχανία.