Γιατί ο Ντέιβιντ Μπόουι έφτασε σε σημείο «να κρύβεται κάτω από το τραπέζι» για να αποφύγει τον Ρότζερ Μουρ

Γιατί ο Ντέιβιντ Μπόουι έφτασε σε σημείο «να κρύβεται κάτω από το τραπέζι» για να αποφύγει τον Ρότζερ Μουρ Facebook Twitter
2

Ο Χάνιφ Κουρέσι αποκάλυψε μια άγνωστη μέχρι ιστορία για την σύντομη φιλία των Ντέιβιντ Μπόουι και Ρότζερ Μουρ, που έληξε τόσο άδοξα σε βαθμό που ο διάσημος μουσικός κρυβόταν κάτω από το τραπέζι για να αποφύγει τον ηθοποιό. 

Σύμφωνα με τον γνωστό θεατρικό συγγραφέα, σεναριογράφο και μυθιστοριογράφο, ο διασημότερος κινηματογραφικός Τζέιμς Μποντ -που πέθανε τον Μάιο- έγινε φίλος με τον Μπόουι όταν ο ο δεύτερος μετακόμισε στην Ελβετία. Ο Ντύλαν Τζόουνς, συμπεριέλαβε την ιστορία του Κουρέσι στο νέο του βιογραφικό βιβλίο με τίτλο «David Bowie: A Life», σχολιάζοντας χαρακτηριστικά πως «ένας από τους πιο περίεργους ανθρώπους που βρέθηκαν ποτέ στην "τροχιά" του Μπόουι ήταν ο Ρότζερ Μουρ».

«Ο Κουρέσι μου είπε αυτήν την ιστορία, πως όταν ο Ντέιβιντ Μπόουι μετακόμισε στην Ελβετία στα τέλη της δεκαετίας του '70  για να γλιτώσει τους φόρους και τους εμπόρους ναρκωτικών, δεν ήξερε κανέναν εκεί. Έμενε σε εκείνο το τεράστιο σπίτι στα προάστια της Γενεύης και δεν γνώριζε κανέναν. Μια μέρα, περίπου στις πεντέμισι το απόγευμα, ακούγεται ένα χτύπημα στην πόρτα και ήταν ο Μουρ: "Γεια σου Ντέιβιντ". Μπαίνει μέσα ο Ρότζερ Μουρ και πίνουν ένα φλιτζάνι τσάι. Μένει και για ποτό, μετά δείπνο και αρχίζει να αφηγείται πολλές και διάφορες ιστορίες από τις ταινίες του Τζέιμς Μποντ. Πέρασαν φανταστικά, ήταν μια θαυμάσια νύχτα», αναφέρει στο βιβλίο του ο Τζόουνς. «Αλλά μετά, την επόμενη μέρα, στις πεντέμισι...Τοκ, τοκ, ο Ρότζερ Μουρ. Αυτοπροσκαλείται ξανά μέσα και κάθεται: "Ναι, θα πιω ένα τζιν με τόνικ, Ντέιβιντ". Κι αρχίζει να ξαναλέει τις ίδιες ιστορίες, μόνο που είναι πλέον ελαφρώς λιγότερο διασκεδαστικές τη δεύτερη φορά», συνεχίζει.  

Κι αυτό ήταν η αρχή του τέλους μιας σύντομης φιλίας με αρκετές ακόμη αμήχανες στιγμές. «Μετά από δύο εβδομάδες, με τον Μουρ να εμφανίζεται κάθε μέρα ανελλιπώς στις 5.30 το απόγευμα -κυριολεκτικά κάθε μέρα- ο Μπόουι είχε φτάσει στο σημείο να κρύβεται κάτω από το τραπέζι της κουζίνας και να προσποιείται πως δεν είναι μέσα», καταλήγει ο συγγραφέας Ντύλαν Τζόουνς. 

Το αν ο Ρότζερ Μουρ ήταν ο λόγος που ο Μπόουι απέρριψε ένα ρόλο στο «A View to a Kill» της σειράς ταινιών Τζέιμς Μποντ, το 1985, παραμένει ασαφές. 

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ