Giorgio Armani: «Πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε την ηθική της μόδας»

Giorgio Armani: «Πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε την ηθική της μόδας» Facebook Twitter
«Μου φαίνεται αδιανόητο ένα μου τζάκετ ή ένα κοστούμι, μόλις 3 εβδομάδες μετά την τοποθέτησή τους στα μαγαζιά, να θεωρούνται ξεπερασμένα. Δεν μου αρέσει και το θεωρώ ανήθικο».
0

Ο «πάπας» της ιταλικής μόδας και δισεκατομμυριούχος Τζόρτζιο Αρμάνι με επιστολή του στην έγκριτη εφημερίδα WWD («Women's Wear Daily») καλεί τους ανθρώπους της μόδας να επαναπροσδιορίσουν τη σημασία της επαγγελματικής τους ιδιότητας.

Στην επιστολή o Αρμάνι, ο οποίος πρόσφερε 2 εκατομμύρια ευρώ για την ενίσχυση της ιατρικής έρευνας και των νοσοκομείων της χώρας του κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού, αποκαλύπτει ότι τις τελευταίες τρεις εβδομάδες εργάζεται με την ομάδα του ώστε με το τέλος της υποχρεωτικής καραντίνας η καλοκαιρινή κολεξιόν που θα προκύψει να μην έχει τον χαρακτήρα μιας στυλιστικής πρότασης με ημερομηνία λήξης, όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα, αλλά να μπορεί να διατίθεται μόνιμα στα μαγαζιά του ανά τον κόσμο. Αυτό, κατά τον διάσημο μόδιστρο, θα έπρεπε να γίνει η σταθερή συνήθεια όλων των οίκων στο μέλλον.

«Η παρούσα κατάσταση δείχνει ότι ο μόνος τρόπος για να βγούμε από το αδιέξοδο είναι η προσεκτική και έξυπνη επιβράδυνση. Αυτός ο τρόπος θα επαναφέρει στη δουλειά μας τις αξίες, φανερώνοντας την ουσιαστική και πραγματική σημασία της» λέει παίρνοντας σαφή θέση εναντίον του τρέχοντος συστήματος, μόνος στόχος του οποίου είναι η πώληση προϊόντων.

  

Η εφημερίδα «Corriere della Sera», σε σχόλιό της, απομονώνει τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της επιστολής, όπου ο Αρμάνι υποστηρίζει: «Μου φαίνεται αδιανόητο ένα μου τζάκετ ή ένα κοστούμι, μόλις 3 εβδομάδες μετά την τοποθέτησή τους στα μαγαζιά, να θεωρούνται ξεπερασμένα. Δεν μου αρέσει και το θεωρώ ανήθικο». Και συνεχίζει: «Ζούμε εποχές μεγάλης αναστάτωσης, αλλά μας δίνεται μια μοναδική ευκαιρία να διορθώσουμε όσα είναι λάθος και να επαναφέρουμε τις ανθρώπινες διαστάσεις».

Σημειωτέον ότι η Ιταλική Ομοσπονδία Μόδας προβλέπει πτώση τουλάχιστον 50% των πωλήσεων για φέτος, καθώς η βιομηχανία ρούχων έχει χτυπηθεί σοβαρά λόγω της κρίσης που σαρώνει τη χώρα και κυρίως τον ιταλικό Βορρά, όπου βρίσκονται και τα περισσότερα εργοστάσια που σχετίζονται με τη μόδα.

Εντούτοις, σε ανάλυση του «Commerce Insight» σχετικά με τις επιπτώσεις του Covid-19 και σύμφωνα με ετήσιες στατιστικές, παρότι τον Μάρτιο η ιταλική μόδα κατέρρευσε, παρατηρείται μια αργή, αλλά σταθερή ανάκαμψη. Σύμφωνα με τη διεθνή πλατφόρμα 365retail, στις 28 Μαρτίου τα στατιστικά στοιχεία έδειξαν ότι στο διαδικτυακό εμπόριο παρατηρείται σταθερή άνοδος στις παραγγελίες της τάξης του 18%, ενώ τα έσοδα ανέρχονται στο 13%.

Με πληροφορίες από The Italian Insider.

 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Her Story»: Η κινεζική απάντηση στη «Barbie» που σπάει ταμεία και σηκώνει θύελλα αντιδράσεων

Πολιτισμός / «Her Story»: Η κινεζική απάντηση στη «Barbie» που σπάει ταμεία και σηκώνει θύελλα αντιδράσεων

Η ταινία, γραμμένη και σκηνοθετημένη από τη Shao Yihui, καταγράφει τη ζωή τριών γυναικών στη Σαγκάη, μέσα από ιστορίες που αναδεικνύουν τη σύγχρονη γυναικεία ενδυνάμωση
LIFO NEWSROOM
Τέχνη και διασκέδαση για τις γιορτές

Πολιτισμός / Τέχνη και διασκέδαση για τις γιορτές

Νέες ταινίες, πάρτι, κλασική μουσική, σημαντικές εικαστικές εκθέσεις και στολισμένα spots στην πόλη για τις εβδομάδες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ, ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Τούρκοι αρχαιολόγοι: Εντοπίσαμε το σημείο που έγινε η μάχη του Γρανικού του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Πολιτισμός / Τούρκοι αρχαιολόγοι: Εντοπίσαμε το σημείο που έγινε η μάχη του Γρανικού του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Για να προσδιορίσει τη διαδρομή που ακολούθησε ο Μέγας Αλέξανδρος για να φτάσει στο πεδίο της μάχης, η ομάδα των επιστημόνων μελέτησε προσεκτικά αρχαίες πηγές
LIFO NEWSROOM