Με κινηματογραφικά σημεία αναφοράς τους Ταβιάνι και τον Παζολίνι, η Αλίτσε Ρορβάχερ επιστρέφει αυτή την εβδομάδα με την αλαφροΐσκιωτη Chimera, με έναν εξωπραγματικό Τζος Ο’Κόνορ και με βραβείο σκηνογραφίας στα πρόσφατα Κινηματογραφικά Βραβεία της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας.
Μένουμε Ιταλία, καθώς ακόμα μια ταινία που διαγωνίστηκε για τον περασμένο Χρυσό Φοίνικα προβάλλεται επίσης από αυτή την Πέμπτη. Τον Μάρκο Μπελόκιο δεν είναι να τον ξεγράφεις, εκεί που πιστεύεις ότι οι καλύτερες μέρες είναι πίσω του, έρχεται π.χ. εκείνος ο απίθανος αφηγηματικός ελιγμός του Blood of my Blood ή η στιβαρότητα του Traitor και καταπίνεις τη γλώσσα σου. Το Kidnapped βασίζεται σε μια ιστορία που κάποτε ήθελε να μεταφέρει στην οθόνη κι ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, έχει κάποιες αισθητικές επιλογές που ενδέχεται να ξενίσουν, λόγω της υπερβολής τους, αλλά μοιάζει με ταινία εικοσάρη δημιουργού, που έχει να αποδείξει τα πάντα. Ελπίζουμε να μην αποτελέσει το κύκνειο άσμα του, όπως ακούστηκε.
Τα Αδέσποτα Κορμιά συζητήθηκαν όσο καμία άλλη ταινία στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, μα καθόλου δεν δίχασαν. Σύσσωμη η κριτική προτείνει την ταινία, που υπερβαίνει το ζήτημα της αυτοδιάθεσης του γυναικείου σώματος, για να στοχαστεί πάνω στις ελευθερίες, στα όρια και στο ξεχασμένο όραμα της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.
Έχουμε, επίσης, την επιστροφή του Γκοτζίλα και του Κινγκ Κονγκ, οι οποίοι στην προηγούμενη ταινία μονομάχησαν, αλλά στo Godzilla x Kong: The New Empire συνεργάζονται για να κατατροπώσουν έναν κοινό εχθρό. Ο Άνταμ Γουίνγκαρντ εκτελεί και πάλι χρέη τροχονόμου στις τερατομαχίες.
Το Race for Glory: Audi vs Lancia περιγράφει τον ανταγωνισμό των δύο ομάδων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 1983. Πραγματοποίησε γυρίσματα (και) στα μέρη μας, ξέχασε το σενάριο στο μεταξύ, αλλά τους φίλους του είδους κάπως θα τους παρηγορήσει.
Τέλος, κυκλοφορεί και η ταινία τρόμου Baghead, για την οποία δεν πραγματοποιήθηκε δημοσιογραφική προβολή.