Η Έμα Γουότσον απαντά για το τεράστιο λάθος στο τατουάζ «Time's Up» που έκανε για τα Όσκαρ

Η Έμα Γουότσον απαντά για το τεράστιο λάθος στο τατουάζ «Time's Up» που έκανε για τα Όσκαρ Facebook Twitter
3

Η Έμα Γουότσον απάντησε για το μεγάλο φιάσκο με το τατουάζ, το οποίο επέλεξε για να εμφανιστεί στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ, καθώς όλοι παρατήρησαν από την πρώτη στιγμή το ορθογραφικό λάθος, απορώντας πώς δεν το κατάλαβε εγκαίρως και η ίδια. 

Η διάσημη ηθοποιός φωτογραφήθηκε για το πάρτι του Vanity Fair, που ακολουθεί παραδοσιακά την τελετή απονομής, φορώντας ένα μακρύ, μαύρο φόρεμα και έχοντας γραμμένη στο εσωτερικό τους χεριού της τη φράση «Times Up», προς τιμήν του κινήματος κατά της σεξουαλικής παρενόχλησης στο Χόλιγουντ.

Η Έμα Γουότσον απαντά για το τεράστιο λάθος στο τατουάζ «Time's Up» που έκανε για τα Όσκαρ Facebook Twitter

Το πρόβλημα ήταν πως όποιος της έκανε το τατουάζ ξέχασε να βάλει την απόστροφο που απαιτείται, η απουσία της οποίας αλλάζει εντελώς το νόημα της φράσης. Κανονικά το κίνημα ονομάζεται «Time's Up» και όχι «Times Up», όπως γράφτηκε στο τατουάζ. 

Μετά τα δεκάδες δημοσιεύματα που επεσήμαναν το λάθος, η 27χρονη ηθοποιός απάντησε τελικά μέσω Twitter, όπους παραδέχθηκε πως δεν παρατήρησε την απουσία της αποστρόφου. «Η εμπειρία με τις αποστρόφους είναι must», αστειεύτηκε στην ανάρτησή της.

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ