Το όνομα που έδωσε ο Γάλλος σχεδιαστής Φίλιπ Σταρκ, ένας από τους πιο γνωστούς βιομηχανικούς σχεδιαστές του 21ου αιώνα, στη γόνδολα που σχεδίασε είναι Dream of Winter Gondola. Ένα κομψό, παραδοσιακό κωπηλατικό σκάφος με επίπεδο πάτο-σχεδιάστηκε από τον διεθνούς φήμης σχεδιαστή για να «συγχωνεύσει την ταυτότητα της ιταλικής ομορφιάς και κληρονομιάς».
Το σχέδιο του Φίλιπ Σταρκ που έχει δεσμούς πολύχρονους με την Ιταλία, έχει γίνει για καλό σκοπό. Με επίκαιρη τη συζήτηση για τη σωτηρία της Βενετίας ο Σταρκ σχεδίασε μια «χειμερινή γόνδολα» στο πλαίσιο ενός προγράμματος προκειμένου να ενθαρρύνει τους Βενετούς δημιουργούς να χρησιμοποιήσουν το σχέδιο ως εργαλείο καινοτομίας.
Ο Σταρκ ως λάτρης της καινοτομίας και σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ca 'Foscari της Βενετίας που μέσω του προγράμματος VeniSIA στοχεύει να εμπνεύσει φοιτητές και ντόπιους Βενετούς να ακολουθήσουν δημιουργικές δράσεις και στρατηγικές για την καινοτομία, παρουσίασε αυτό το σχέδιο σε μια τρισδιάστατη εικόνα προκειμένου να προτείνει την αλλαγή της εργονομίας του παραδοσιακού μέσου μεταφοράς στην Γαληνοτάτη.
Η γόνδολα για πολλούς σημαίνει την όμορφη εκδοχή ενός ονείρου αλλά για τον Σταρκ είναι ένα από τα πιο πολύπλοκα, σοφά μελετημένα και εργονομικά πλεούμενα και υποστηρίζει πως αν και ο σχεδιασμός της είναι εντελώς ασύμμετρος, το βάρος της είναι απόλυτα ισορροπημένο και μπορεί να πλέει ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες.
Ο Σταρκ, ο οποίος ζει στο νησί Μπουράνο της Βενετίας τα τελευταία 50 χρόνια, οραματίστηκε τη μοντέρνα γόνδολα κατασκευασμένη από πλαστικοποιημένο συμπιεσμένο μπαμπού λόγω της ανθεκτικότητας και της αντοχής του υλικού.
«Το πλαστικοποιημένο συμπιεσμένο μπαμπού χρησιμοποιείται για την εξαιρετική αντοχή και ακαμψία του, την απόλυτη αντοχή του στην υγρασία, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται συντήρηση και έχει μεγάλη διάρκεια ζωής», εξήγησε.
Στο κέντρο της γόνδολας ο Σταρκ έχει τοποθετήσει ένα μικρό κλειστό δωμάτιο που θα επέτρεπε τη χρήση του σκάφους κατά τους χειμερινούς μήνες.
Το σκάφος μπορεί να έχει μια μίνι ηλεκτρική τουρμπίνα, που θα λειτουργεί από ηλιακή ενέργεια και μια υδρογεννήτρια. Αυτό σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τον γονδολιέρη να τροφοδοτήσει το σκάφος με λιγότερα έξοδα, ενώ εξακολουθεί να τηρεί τις απαιτήσεις βιωσιμότητας που απαιτούνται πλέον και για την πόλη.
Ο Σταρκ είπε ότι κατασκεύασε την ίδια εμβληματική γόνδολα, αλλά μια γόνδολα της εποχής μας, του 21ου αιώνα, δομικά μοντέρνα και τεχνολογικά σύγχρονη.
Ο Σταρκ είναι ένας από τους πιο γνωστούς σχεδιαστές στον κόσμο. Είναι ο πρώτος διεθνής σχεδιαστής που συμμετείχε στο έργο της VeniSIA, το οποίο υποστηρίζεται από την περιοχή του Βένετο και την ιταλική κυβέρνηση.