Η Κέιτι Πέρι αποκάλυψε τον αστείο τρόπο που της έκανε πρόταση γάμου ο Ορλάντο Μπλουμ

Η Κέιτι Πέρι αποκάλυψε τον αστείο τρόπο που της έκανε πρόταση γάμου ο Ορλάντο Μπλουμ Facebook Twitter
0

Η Κέιτι Πέρι αποκάλυψε τον τρόπο που της έκανε πρόταση γάμου ο Ορλάντο Μπλουμ, που όπως φαίνεται ήθελε να είναι άκρως ρομαντικός αλλά τελικά κατάφερε να κάνει την μια γκάφα μετά την άλλη. 

Η τραγουδίστρια ήταν καλεσμένη στην εκπομπή του Τζίμι Κίμελ για να διαφημίσει το American Idol, όπου ρωτήθηκε για τον πρόσφατο αρραβώνα της με τον ηθοποιό στις 14 Φεβρουαρίου και μίλησε με λεπτομέρειες για το πώς ακριβώς της ζήτησε να παντρευτούν. 

Όπως εξήγησε είχαν πάει για φαγητό μετά σκόπευαν «να πάνε να δουν λίγη τέχνη», αλλά τελικά κατέληξαν σε ένα ελικόπτερο. 

«Το αστείο είναι πως ήπιαμε σαμπάνια μες στο ελικόπτερο και το κουτί με το δαχτυλίδι ήταν στην τσέπη του, ενώ είχε γράψει σε ένα σημείωμα όλα όσα ήθελε να μου πει. Οπότε ενώ το διαβάζω, ακούω να σπάει το μπουκάλι της σαμπάνιας και γέμισε παντού γυαλιά... Τότε εκείνος πήγε να βγάλει έξω αυτό το κουτί αλλά ήταν τόσο μεγάλο για την τσέπη του παλτό του, που τελικά την έσκισε και ο αγκώνας του μπήκε μες στην σαμπάνια. Στο μεταξύ εγώ έκανα πως δεν είχα καταλάβει τίποτα», είπε γελώντας η Κέιτι Πέρι. 

«Είναι τόσος γλυκός, τα πήγε περίφημα. Όταν προσγειωθήκαμε μας περίμενε όλη η οικογένειά μου, το είχε κανονίσει», πρόσθεσε η τραγουδίστρια.

Δείτε το βίντεο:

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ