Η Κιμ Καρντάσιαν κατέθεσε αίτηση διαζυγίου από τον Κάνιε Γουέστ

Η Κιμ Καρντάσιαν κατέθεσε αίτηση διαζυγίου από τον Κάνιε Γουέστ Facebook Twitter
ΕPA
0

Η Κιμ Καρντάσιαν κατέθεσε αίτηση διαζυγίου από τον Κάνιε Γουέστ, έπειτα από σχεδόν 7 χρόνια γάμου.

Πηγές που έχουν γνώση του ζητήματος επιβεβαίωσαν στο Associated Press ότι η Καρντάσιαν κατέθεσε αίτηση διαζυγίου σε δικαστήριο του Λος Άντζελες. Παρά τον χωρισμό, το κλίμα είναι φιλικό ανάμεσα στους δυο τους, αναφέρει το People.

Αμφότεροι είναι υπέρ της κοινής επιμέλειας των παιδιών, ενώ κανένας από τους δύο δεν προσβάλλει το προγαμιαίο συμβόλαιο, σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το People. Η ίδια πηγή ανέφερε ότι οι διαπραγματεύσεις έχουν προχωρήσει και πως πλησιάζουν σε διακανονισμό.

Κάπως έτσι πέφτουν οι τίτλοι τέλους στη σχέση ενός εκ των πιο διάσημων ζευγαριών στον χώρο του θεάματος. Η Κιμ Καρντάσιαν και ο Κάνιε Γουέστ παντρεύτηκαν στην Ιταλία το 2014 και μαζί απέκτησαν τέσσερα παιδιά, από 2 έως 7 ετών.

Για τον 43χρονο σήμερα Γουέστ ήταν ο πρώτος γάμος ενώ για την 40χρονη Καρντάσιαν ο τρίτος. Η σχέση τους ξεκίνησε το 2012 και το 2013 απέκτησαν το πρώτο τους παιδί, τη North. Την ίδια χρονιά ο Γουέστ της έκανε πρόταση γάμου και οι δυο τους παντρεύτηκαν στις 24 Μαΐου 2014, σε ένα αναγεννησιακό κάστρο στη Φλωρεντία.

Η είδηση για την αίτηση διαζυγίου έρχεται έπειτα από μία ταραχώδη περίοδο για το ζευγάρι. Το περασμένο καλοκαίρι όλα έδειχναν ότι βρίσκονται στα πρόθυρα του χωρισμού, έπειτα και από το δημόσιο ξέσπασμα του Γουέστ που κατηγόρησε την Καρντάσιαν ότι προσπάθησε να τον κλείσει σε ψυχιατρική κλινική.

Ακολούθησε η επανασύνδεσή τους και πέρασαν χρόνο με τα παιδιά τους. Όμως, τον Ιανουάριο ξαναφούντωσαν οι φήμες περί διαζυγίου, που επιβεβαιώθηκαν τελικά με την κατάθεση της αίτησης από την Κιμ Καρντάσιαν.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ