Κένταλ Τζένερ: Οργή για παραποιημένη φωτογραφία «Black Lives Matter» - «Δεν την πόσταρα εγώ»

Κένταλ Τζένερ: Οργή για παραποιημένη φωτογραφία «Black Lives Matter» - «Δεν την πόσταρα εγώ» Facebook Twitter
0

Την άμεση αντίδραση της Κένταλ Τζένερ προκάλεσε μία αλλοιωμένη φωτογραφία που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και στην οποία φαινόταν να κρατάει πλακάτ με το σύνθημα "Black Lives Matter". 

Καθώς όλο και περισσότεροι διάσημοι συμμετέχουν στο κίνημα Black Lives Matter, αρκετοί χρήστες του διαδικτύου πίστεψαν πως και η Κένταλ Τζένερ πήρε μέρος στις διαδηλώσεις. Αυτό γιατί πρόσφατα κυκλοφόρησε μία φωτογραφία της στην οποία φαίνεται να φοράει μία μαύρη μάσκα προσώπου και να κρατάει ένα πλακάτ με το σύνθημα "Black Lives Matter".

Ωστόσο σύντομα έγινε αντιληπτό ότι πρόκειται για Photoshop καθώς η σκιά από το πλακάτ έλειπε. Το γεγονός εξόργισε χρήστες καθώς θεώρησαν την 24χρονη Κένταλ Τζένερ υπεύθυνη για την αλλοιωμένη φωτογραφία. «Αντί να αφιερώσεις χρόνο στο Photoshop θα μπορούσες να υπογράψεις ένα ψήφισμα ή να φτιάξεις ένα βίντεο» έγραψε ένας χρήστης.

Η Τζένερ πήρε γρήγορα την κατάσταση στα χέρια της και με ανάρτησή της στο Twitter εξήγησε ότι η αρχική της φωτογραφία είχε παραποιηθεί και ότι δεν είχε καμία σχέση με αυτό. «Αλλοιώθηκε από κάποιον. Δεν το πόσταρα εγώ», έγραψε στην ανάρτησή της.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

to everyone reading this and to myself: keep researching, reading, and educating yourself on how we can become better allies. I’ve been doing a lot of thinking these past few days and my heart has been so heavy. I’m angry and hurt just like so many. I will never personally understand the fear and pain that the black community go through on a daily basis, but i know that nobody should have to live in constant fear. I acknowledge my white privilege and promise I will continue to educate myself on how I can help. raging on platforms can not be all that we do in order to repair the system, we need to take real action, off of social media. this is a time to have those uncomfortable conversations with people and mainly with ourselves. we must also make sure we are ready to vote when the time comes to elect the right people into office. the one truth that will always ring loudest is that BLACK LIVES MATTER. ❤️ rest peacefully George Floyd and all victims of this horrible injustice

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kendall (@kendalljenner) στις

Προς το παρόν η Τζένερ δεν έχει πάρει μέρος σε διαδηλώσεις για τον θάνατο του Τζορτζ Φλόιντ ωστόσο, με ανάρτησή της στο Instagram ανέφερε ότι νιώθει «πληγωμένη και θυμωμένη» όπως επίσης ότι «αναγνωρίζει το λευκό προνόμιο» και πως θα συνεχίζει να εκπαιδεύεται.

«Η οργή σε πλατφόρμες δεν μπορεί να είναι το μόνο που κάνουμε για να επιδιορθώσουμε το σύστημα, πρέπει να αναλάβουμε πραγματική δράση, μακριά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», ανέφερε και κάνοντας μία αναφορά στις ερχόμενες εκλογές σημείωσε ότι πρέπει είμαστε έτοιμοι να ψηφίσουμε για να εκλεγούν οι «σωστοί άνθρωποι». 

Με πληροφορίες από People 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM