Κίφερ Σάδερλαντ: Πριν γίνω ηθοποιός, «δεν είχα ιδέα» για την επιτυχία του πατέρα μου

Κίφερ Σάδελραντ: Πριν γίνω ηθοποιός, «δεν είχα ιδέα» για την επιτυχία του πατέρα μου Facebook Twitter
Κίφερ (δεξιά) και Ντόναλντ Σάδερλαντ (αριστερά)/Φωτογραφία: EPA,  αρχείου
0

Συνήθως, τα παιδιά γνωστών ηθοποιών που ακολουθούν το ίδιο επάγγελμα έχουν μεγαλώσει μέσα στον κόσμο του κινηματογράφου, όπου οι γονείς τους έχουν περίοπτη θέση. Αλλά όχι ο Κίφερ Σάδερλαντ.

Πριν μετακομίσει στο Χόλιγουντ στα 17 του χρόνια για να αρχίσει την καριέρα του στην υποκριτική, ο ηθοποιός δεν είχε ιδέα για την επιτυχία του πατέρα του, Ντόναλντ Σάδερλαντ.

Όπως αποκάλυψε, μόνο τότε συνειδητοποίησε πόσο «ξεχωριστός και σπουδαίος» ηθοποιός ήταν ο πατέρας του.

«Τηλεφώνησα στον πατέρα μου και του είπα: 'Νιώθω τόσο άσχημα', λέει ο Κίφερ Σάδερλαντ, σε μια συνέντευξη που θα προβληθεί σήμερα, Κυριακή 29 Δεκεμβρίου, στο BBC Two.

Ο Ντόναλντ Σάδερλαντ, ο οποίος εμφανίστηκε σε περισσότερες από 200 παραγωγές, πέθανε τον Ιούνιο, σε ηλικία 88 ετών. Αρχικά ξεχώρισε με τις ερμηνείες του στα «Και οι 12 ήταν καθάρματα» και «MASH» και αργότερα στον «Καζανόβα» του Φεντερίκο Φελίνι και το «JFK» του Όλιβερ Στοούν, μεταξύ πολλών άλλων.

Κίφερ Σάδελραντ: Πριν γίνω ηθοποιός, «δεν είχα ιδέα» για την επιτυχία του πατέρα μου Facebook Twitter
Κίφερ και Ντόναλντ Σάδερλαντ το 1995/Φωτογραφία: EPA,  αρχείου

Η συγκινητική αποκάλυψη του Κίφερ Σάδελραντ στον πατέρα του 

«Είμαι λοιπόν 17 ετών, έχω μετακομίσει στο Λος Άντζελες και ένας φίλος μου είχε αυτή την απίστευτη συλλογή όλων των ταινιών του πατέρα μου σε βιντεοκασέτα», λέει ο Κίφερ Σάδερλαντ, συμπληρώνοντας ότι πέρασε τα επόμενα 24ωρα παρακολουθώντας το έργο του πατέρα του.

«Όταν βλέπω τη δουλειά του, είναι απλά εκπληκτική», δήλωσε, ο ηθοποιός της σειράς «24»περιγράφοντας τη συγκινητική στιγμή όταν το είπε στον πατέρα του.

«Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο ξεχωριστός και σπουδαίος είσαι ως ηθοποιός», του είπε.

«Και ήταν τόσο γλυκός, σχεδόν έκλαψε και είπε: ''Πώς θα μπορούσες; Ήσουν απλώς ένα αγόρι.'' Και αυτή ήταν μια πραγματικά ξεχωριστή στιγμή και για τους δυο μας και η σχέση μας πήρε μια στροφή προς το καλύτερο σε εκείνο το σημείο».

Αργότερα, οι δυο τους θα εμφανίζονταν μαζί στο γουέστερν «Forsaken» του 2016, μία εμπειρία που ο Κίφερ Σάδερλαντ χαρακτήρισε «μια υπέροχη στιγμή που περάσαμε μαζί».

Από το ψαροχώρι, στο Χόλιγουντ 

Σε αντίθεση με τον Κίφερ, ο οποίος ως έφηβος αποφάσισε να ασχοληθεί με την υποκριτική, ο Ντόναλντ Σάδερλαντ, με καταγωγή από ένα μικρό ψαροχώρι του ανατολικού Καναδά, σπούδασε ως μηχανικός στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο.

Τελικά, όμως, αποφάσισε να τα παρατήσει και να μετακομίσει στην Αγγλία για να γίνει ηθοποιός. Μάλιστα, μία από τις πρώτες του εμφανίσεις στη βρετανική τηλεόραση ήρθε σε μια παραγωγή του Άμλετ τη δεκαετία του 1960, με τον νεαρό Μάικλ Κέιν.

«Το θάρρος που χρειάζεται για να το κάνεις αυτό είναι εξαιρετικό», είπε ο Κίφερ Σάδερλαντ στην κάμερα του BBC.

Με πληροφορίες από BBC

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Υπήρξε ποτέ πιο αναπάντεχος, πιο ιδιαίτερος και πιο αγαπητός σταρ από τον Ντόναλντ Σάδερλαντ;

Απώλειες / Υπήρξε ποτέ πιο αναπάντεχος, πιο ιδιαίτερος και πιο αγαπητός σταρ από τον Ντόναλντ Σάδερλαντ;

Ό,τι κι αν έπαιζε ο Καναδός ηθοποιός, που πέθανε χθες στα 88 του, φιλτραριζόταν μέσα από κάτι βαθιά δικό του, σαν να απολαμβάνει ένα ιδιωτικό αστείο ή σαν να κρύβει επιτυχώς την υποψία ή τη βεβαιότητά του ότι κάτι έχει πάει πολύ στραβά (στον κόσμο).
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ