Μετά την επική γκάφα Τραμπ, ο Τιμ Κουκ άλλαξε σε «Τιμ Apple» το όνομά του στο Twitter

Μετά την επική γκάφα Τραμπ, ο Τιμ Κουκ άλλαξε σε «Τιμ Apple» το όνομά του στο Twitter Facebook Twitter
0

Ο Ντόναλντ Τραμπ αναφέρθηκε στον Τιμ Κουκ ως «Τιμ Apple» στην διάρκεια της συνάντησής τους την Τετάρτη και η επική γκάφα εκτός από ανελέητο τρολάρισμα, προκάλεσε επίσης μια αναπάντεχη αντίδραση από τον Κουκ.

Ο Τραμπ μπέρδεψε το επίθετο του ιδρυτή της Apple ενώ τον παρουσίαζε σε μια συνάντηση και μάλιστα δεν φάνηκε να έχει καταλάβει το λάθος του για να το διορθώσει. «Το εκτιμούμε πάρα πολύ, Τιμ Apple», είπε ο πρόεδρος των ΗΠΑ στον διευθύνοντα σύμβουλο της Apple στη διάρκεια συνάντησης που είχαν στο Λευκό Οίκο με θέμα την τεχνολογική εκπαίδευση και τις θέσεις εργασίας.


Κάποιοι βέβαια εικάζουν πως ο Αμερικανός πρόεδρος ενδεχομένως αναφερόταν στον Τιμ Κουκ και την εταιρία ξεχωριστά, απλώς λέγοντάς τα μαζί ακούστηκαν σαν «Tιμ Apple» αλλά το ίντερνετ είχε άλλη γνώμη, με αποτέλεσμα να έχει επιδοθεί έκτοτε σε ένα ανελέητο τρολάρισμα. 


Αν και ο Τιμ Κουκ, δεν αντέδρασε καθόλου εκείνη τη στιγμή, λίγες ώρες αργότερα σχολίασε με τον δικό του τρόπο την γκάφα του Τραμπ, αλλάζοντας το όνομά του στο Twitter σε «Τιμ Apple»- για την ακρίβεια πλέον γράφει σκέτο «Τιμ» και δίπλα υπάρχει το χαρακτηριστικό μήλο από το logo της Apple. 

Μετά την επική γκάφα Τραμπ, ο Τιμ Κουκ άλλαξε σε «Τιμ Apple» το όνομά του στο Twitter Facebook Twitter
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ