Ο ιδρυτής της Μicrosoft, και τρίτος πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου, Μπιλ Γκέιτς επαίνεσε τις «τρελές ιδέες» του επίσης δισεκατομμυριούχου επικεφαλής της Tesla Έλον Μασκ που βοήθησαν στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, ωθώντας άλλες εταιρείες να προσαρμοστούν σε πιο πράσινες τεχνολογίες.
Τους δύο κροίσους της τεχνολογίας «χωρίζει» μία δημόσια κόντρα η οποία περιλαμβάνει δηλώσεις κι από τις δύο πλευρές, σε υψηλούς τόνους πολλές φορές, τόσο για την πανδημία, όσο και για το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ο Μπιλ Γκέιτς είχε πει στο παρελθόν ότι αγόρασε μια ηλεκτρική Porsche - κάτι που ενόχλησε ιδιαίτερα τον Έλον Μασκ με τον οποίον υπήρξε κόντρα και για τα εμβόλια. Ωστόσο όλα αυτά δεν εμπόδισαν τον Γκέιτς να μιλήσει με «τα καλύτερα λόγια» για τον Μασκ.
Μπιλ Γκέιτς: Η Tesla είναι ένα ισχυρό προϊόν
Ο Μασκ «έχει συνεισφέρει με πολλούς τρόπους», δήλωσε ο Μπιλ Γκέιτς στο CBS. «Η Tesla προσφέρει ένα ισχυρό προϊόν. Ανάγκασε όλες τις εταιρείες αυτοκινήτων να το δουν, να εξετάσουν αν μπορούν να ανταγωνιστούν αυτό που έκανε εκεί. Επίσης, πρόσφατα έθεσε μια πρόκληση, την τεχνολογία «άμεσης δέσμευσης αέρα» (σ.σ μηχανές που λειτουργούν σαν δέντρο και απορροφούν διοξείδιο του άνθρακα από τον αέρα) που θα είναι μέρος της λύσης. Ήταν πρόθυμος να προωθήσει τρελές ιδέες. Χρειαζόμαστε εκατοντάδες Έλον Μασκ και έτσι θα το κάνουμε αυτό».
Ο Μπιλ Γκέιτς ενθάρρυνε μάλιστα τη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, λέγοντας ότι ο κόσμος έχει περίπου τρεις δεκαετίες για να εξαλείψει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και να αποτρέψει μια καταστροφική αύξηση των θερμοκρασιών, την οποία περιγράφει στο νέο του βιβλίο «Πώς να αποφύγουμε μια καταστροφή του κλίματος: Οι λύσεις που έχουμε και οι ανακαλύψεις που χρειαζόμαστε».
Με περισσότερη καινοτομία και ζήτηση, ο Μπιλ Γκέιτς αναμένει ότι οι τιμές για τα πιο πράσινα προϊόντα θα είναι τελικά ανάλογες με επιλογές που σήμερα είναι λιγότερο φιλικές προς το περιβάλλον, αλλά φθηνότερες σε παραγωγή και αγορά.
«Η Tesla και πολλές από τις εταιρείες τώρα επικεντρώνονται στην κατασκευή αυτών των αυτοκινήτων. Η GM, όταν αποφάσισαν ότι το 2035 θα σταματήσουν να κατασκευάζουν βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, αυτό δεν συμβαίνει επειδή πιστεύουν ότι είναι ένα κατώτερο προϊόν. Πιστεύουν ότι η ''πράσινη προστιθέμενη αξία'' θα έχει μεταφερθεί σε αυτή την κατηγορία» εκτίμησε ο ιδρυτή της Microsoft.
Με πληροφορίες από CBS