Ο Φράνσις Κόπολα έγραψε 300 φορές το σενάριο της νέας του ταινίας

Φράνσις Κόπολα: 300 φορές έγραψε το σενάριο της νέα του ταινίας Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Φράνσις Φορντ Κόπολα
0

Περίπου 300 απόπειρες συγγραφής χρειάστηκε ο Φράνσις Φορντ Κόπολα για να τελειοποιήσει το σενάριο του πολυετούς του πρότζεκτ «Megalopolis».

Ο Φράνσις Φορντ Κόπολα αποκάλυψε ότι ξανάγραψε το σενάριο της επερχόμενης ταινίας του επιστημονικής φαντασίας, «Megalopolis», 300 φορές. Η ταινία του Κόπολα πρόκειται να κάνει πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Καννών στα μέσα του μήνα. Ο Κόπολα εργαζόταν επί δεκαετίες για την ταινία «Megalopolis» και τελικά αποφάσισε να τη χρηματοδοτήσει μόνος του με 120 εκατομμύρια δολάρια πουλώντας μερίδιο της επιχείρησης του οινοποιείου του για να το επιτύχει. 

Το φιλόδοξο πρότζεκτ ολοκληρώθηκε τελικά και είναι η πρώτη ταινία του Κόπολα που θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες μετά από μία δεκαετία, από το φιλμ «Twixt» το 2011. Εν μέσω των καθυστερήσεων στη μακρά διαδικασία παραγωγής, ο Κόπολα κατέληξε να ξαναγράφει το σενάριο για την ταινία εκατοντάδες φορές. «Θυμάμαι μια φορά πήρα 130 λευκές σελίδες και έβαλα τίτλο με έντονη γραμματοσειρά ανακοινώνοντας με τόλμη την ταινία "Megalopolis" του Φράνσις Φορντ Κόπολα» ανέφερε ο Αμερικανός σκηνοθέτης, παραγωγός και σεναριογράφος σε δηλώσεις του στο Vanity Fair. 

Εμπνευσμένο από το «Things to Come» του Xέρμπερτ Τζορτζ Γουέλς, το έπος του Κόπολα διαδραματίζεται σε μια μητρόπολη που μοιάζει με την πόλη της Νέας Υόρκης στον απόηχο μιας καταστροφής. Ο Άνταμ Ντράιβερ υποδύεται έναν ιδεαλιστή αρχιτέκτονα που θέλει να ξαναχτίσει την πόλη σε κάτι μεγαλύτερο από αυτό που ήταν. Ο Τζιανκάρλο Εσποσίτο είναι ο διεφθαρμένος δήμαρχος της πόλης που θέλει να κρατήσει τα πράγματα όπως ήταν. 

«Δεν εργαζόμουν πραγματικά σε αυτό το σενάριο για 40 χρόνια, αλλά μάλλον συγκέντρωνα σημειώσεις και αποκόμματα για ένα λεύκωμα με πράγματα που έβρισκα ενδιαφέροντα για κάποιο μελλοντικό σενάριο, ή παραδείγματα πολιτικών κινουμένων σχεδίων ή διαφορετικών ιστορικών θεμάτων» είπε ο Κόπολα για την εξέλιξη του πρότζεκτ. 

«Τελικά, μετά από πολύ καιρό, στάθηκα στην ιδέα ενός ρωμαϊκού έπους. Και αργότερα, ένα ρωμαϊκό έπος που διαδραματίζεται στη σύγχρονη Αμερική, οπότε άρχισα πραγματικά να γράφω αυτό το σενάριο, συνεχόμενα, τα τελευταία περίπου δώδεκα χρόνια. Επίσης, καθώς έχω κάνει πολλές ταινίες με πολλά διαφορετικά θέματα και σε πολλά διαφορετικά στυλ, ήλπιζα σε ένα έργο αργότερα στη ζωή μου, από το οποίο θα μπορούσα να καταλάβω καλύτερα ποιο ήταν το προσωπικό μου στυλ» τόνισε. 

«Μόλις είχα ένα προσχέδιο, πρέπει να το ξανάγραψα 300 φορές, ελπίζοντας ότι κάθε επανεγγραφή θα το βελτίωνε, έστω και κατά 0,5%» σημείωσε. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο Κόπολα εξήγησε πώς η Ρώμη τον ενέπνευσε για την ταινία «Megalopolis» γράφοντας στο Instagram: «Πόσο συχνά σκέφτομαι την Αρχαία Ρώμη; Αρκετά, καθώς η Ρωμαϊκή Δημοκρατία λειτούργησε ως παράδειγμα για τη χώρα μου, την Αμερική και τους θεσμούς της και αποτέλεσε την έμπνευση για την επερχόμενη ταινία μου "Megalopolis". 

«Η γοητεία που ασκεί σε μένα η Ρωμαϊκή Δημοκρατία βασίζεται στον αγώνα μεταξύ των πολιτικών κομμάτων κατά τον οποίο το συμφέρον της Δημοκρατίας υποχώρησε στις φιλοδοξίες λίγων ισχυρών ανδρών που ασπάστηκαν τους στόχους των πολιτικών κομμάτων για να δημιουργήσουν το δικό τους μέλλον και εξουσία στηριζόμενοι στις ένοπλες δυνάμεις για την επίτευξη αυτών των σκοπών, δίνοντας το τελειωτικό χτύπημα σε ένα σύνταγμα που έχει ήδη κλονιστεί μέχρι την πτώση του» πρόσθεσε. 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ 

 

 

 

 

 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ