Ο Καρλ Λάγκερφελντ σκίτσαρε έτσι τον Χάρβεϊ Γουάινστιν

Ο Καρλ Λάγκερφελντ σκίτσαρε έτσι τον Χάρβεϊ Γουάινστιν Facebook Twitter
1

Ο Γερμανός σχεδιαστής μόδας, Καρλ Λάγκερφελντ επανέρχεται και σχολιάζει την επικαιρότητα με νέο σκίτσο στο ένθετο μηνιαίο περιοδικό της εφημερίδα «Frankfurter Allgemeine Zeitung».

Ο Λάγκερφελντ παίρνει θέση στο σκάνδαλο με τον παραγωγό Χάρβεϊ Γουάινστιν με το απαράμιλλο πνευματώδες χιούμορ του και την προτίμησή του σε λογοπαίγνια σε πολλές γλώσσες, αναφέρει δημοσίευμα του WWD.

Στην τελευταία του γελοιογραφία ο επικεφαλής δημιουργικού του οίκου Chanel, απεικονίζει ως γουρούνι τον 65χρονο κινηματογραφικό μεγιστάνα  ο οποίος κατηγορείται από 40 γυναίκες για σεξουαλική παρενόχληση, κακοποίηση ή βιασμό.

Ο τίτλος είναι γραμμένος στα γερμανικά και η μετάφρασή του είναι: "Γνωρίζετε τον Schweinstein?" -- schwein είναι η γερμανική λέξη για τον χοίρο ή γουρούνι.

Ο Καρλ Λάγκερφελντ σκίτσαρε έτσι τον Χάρβεϊ Γουάινστιν Facebook Twitter
Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM