Ο Κάρολος ήθελε την Νταϊάνα στη σκιά του και εξοργίστηκε που ο κόσμος τη λάτρευε

Ο Κάρολος ήθελε την Νταϊάνα στη σκιά του και εξοργίστηκε που ο κόσμος τη λάτρευε Facebook Twitter
0

Σε ένα νέο ντοκιμαντέρ για τη βασιλική οικογένεια, αποκαλύφθηκε ότι ο πρίγκιπας Κάρολ ήταν εξοργισμένος από το γεγονός ότι η πριγκίπισσα Ντιάνα δεν ζούσε στη σκιά του.

Η σειρά του Netflix, «Royal House of Windsor», αφηγείται με αποκαλύψεις και μαρτυρίες το πώς κλιμακώθηκε η ένταση στη σχέση του ζευγαριού μέσα στο γάμο και πώς η Βασιλική Οικογένεια ήταν κακά προετοιμασμένη να αντιμετωπίσει την ταραγμένη και σύνθετη προσωπικότητα της Πριγκίπισσας.

Σε ηλικία 21 ετών, ο Κάρολος δήλωνε πως οποία γυναίκα και αν επέλεγε, αυτή θα έπρεπε να είναι προετοιμασμένη για μια δύσκολη δουλειά, καθώς θα ήταν πάντα στη σκιά του.

Αλλά, η Νταϊάνα λατρεύτηκε από χιλιάδες σε όλο τον κόσμο και ανέτρεψε τα σχέδια του Καρόλου, ο οποίος συχνά ήταν στο περιθώριο και ήταν οργισμένος που δεν μπορούσε να την μεταχειριστεί σαν ένα «παιχνίδι».

Στη σειρά του Netflix, ο ιστορικός Πιρς Μπρέντον εξηγεί: «Ο Κάρολος αισθάνθηκε ότι θα μπορούσε να επιβάλει την προσωπικότητά του πάνω στη Νταϊάνα και ότι εκείνη θα τον ακολουθούσε σαν μια κούκλα, ένα παιχνίδι...».

Η βασιλική οικογένεια πίεσε για το γάμο τους, αλλά, όπως γνωρίζουν όλοι, ο γάμος τους δεν λειτούργησε καθώς εκείνος ήταν ακόμα ερωτευμένος με την Καμίλα Πάρκερ Μπόουλς, αναφέρει το ντοκιμαντέρ.

«Ένιωσε ότι ποτέ δεν ήταν αρκετά καλός για τους γονείς του, σίγουρα ποτέ δεν ήταν αρκετά καλός για τον πατέρα του, και η μητέρα του απουσίαζε μάλλον επειδή ήταν βασίλισσα. Και αυτό που ήθελε σε ένα γάμο ήταν μια σύζυγο που θα τον στήριζε και με τη Νταϊάνα δεν είχε αυτή τη σύζυγο, έτσι αυτό ήταν ένα πραγματικά αταίριαστο ζευγάρι». αναφέρει ο ιστορικός.



Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ