O Mάικλ Φασμπέντερ παντρεύεται την Αλίσια Βικάντερ και ετοιμάζονται για το «πάρτι της χρονιάς» στην Ίμπιζα

O Mάικλ Φασμπέντερ παντρεύεται την Αλίσια Βικάντερ και ετοιμάζονται για το «πάρτι της χρονιάς» στην Ίμπιζα Facebook Twitter
1

Ο Μάικλ Φασμπέντερ, ένας πιο περιζήτητους εργένηδες του Χόλιγουντ ετοιμάζεται να εγκαταλείψει την εργένικη ζωή για χάρη της Αλίσια Βικάντερ.

Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα της βρετανικής «Sun», το ζευγάρι αναμένεται να ενωθεί με τα δεσμά του γάμου σε μία μυστική τελετή στην Ίμπιζα ( ή Ιμπίθα) τον ερχόμενο μήνα.

Ο Βρετανός ηθοποιός καλύπτει όλα τα έξοδα για τη μεταφορά και τη διαμονή των καλεσμένων σε πεντάστερο θέρετρο του νησιού ενώ σύμφωνα με πληγή προσκείμενη στο ζευγάρι: «οι λεπτομέρειες του πάρτι είναι επτασφράγιστο μυστικό. Στους καλεσμένους έχει ειπωθεί να φτάσουν στο νησί μια συγκεκριμένη ημερομηνία, θα τους παραλάβουν και θα τους πάνε στο ξενοδοχείο. Θα είναι το πάρτι της χρονιάς».

Ο 40χρονος Ιρλανδός ηθοποιός και η 28χρονη συνάδελφός του από τη Σουηδία γνωρίστηκαν πριν από τρία περίπου χρόνια στα γυρίσματα της ταινίας «The Light Between Oceans».

Μέχρι πρότινος ο Φασμπέντερ τηρούσε σιγή ιχθύος για το ειδύλλιο, αλλά σε μία συνέντευξή του την περασμένη χρονιά είχε δηλώσει σιβυλλικά: «Απλώς έγινε. Είναι καλό που έγινε. Είναι αυτό που είναι».

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια