Ο Μπιλ Γκέιτς απαντά στις θεωρίες συνωμοσίας: Τα social media και η πανδημία είναι κακός συνδυασμός

Ο Μπιλ Γκέιτς απαντά στις θεωρίες συνωμοσίας: Τα social media και η πανδημία είναι κακός συνδυασμός Facebook Twitter
EPA
0

Μαζί με το ξέσπασμα της πανδημίας και με παρόμοια - αν όχι μεγαλύτερη - ταχύτητα, άρχισαν να διαδίδονται θεωρίες συνωμοσίας για τον κορωνοϊό και το εμβόλιο, μπλέκοντας μυστικές οργανώσεις, υποθετικούς σατανικούς επιστήμονες και σε πολλές περιπτώσεις, τον ιδρυτή της Microsoft, Μπιλ Γκέιτς.

Από την αρχή της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, μόνο στο Facebook εκτιμάται πως πάνω από 16.000 συνωμοσιολογικές αναρτήσεις για τον κορωνοϊό έχουν εμπλέξει ονομαστικά τον Μπιλ Γκέιτς. Τα σχόλια και τα share αυτών των ψευδών ισχυρισμών έχουν ξεπεράσει τις 900.000 ενώ, σύμφωνα με την εταιρεία Zignal Labs, τα τοπ δέκα βίντεο συνωμοσίας για τον Γκέιτς και την νόσο Covid-19, μετρούν ήδη πάνω από πέντε εκατομμύρια views. 

Απαντώντας σε μια θεωρία συνωμοσίας ότι ο ίδιος είναι «προσωπικά υπεύθυνος» για την πανδημία, καθώς και στις ανεδαφικές θεωρίες πως προωθεί τα εμβόλια που περιέχουν τεχνολογία γεωεντοπισμού για τον έλεγχο του πληθυσμού, ο Γκέιτς σχολίασε πως τα social media και η πανδημία είναι «κακός συνδυασμός».

«Οι άνθρωποι ψάχνουν για πολύ απλές εξηγήσεις, ποιος είναι ο κακός εδώ. Και σε μεγάλο βαθμό αυτό συνδέεται με την πολιτική, περισσότερο στις ΗΠΑ από άλλα μέρη. Φυσικά τα εμβόλια δεν ήταν δημοφιλή και πριν όλο αυτό ξεκινήσει». 

«Άνθρωποι σαν και εμένα ή τον δρ. Φάουτσι γίνονται συχνά ο στόχος. Το έξυπνο πράγμα που κάνουν (σ.σ οι συνωμοσιολόγοι) είναι ότι μεταστρέφουν την ιστορία. Το ίδρυμα μας έχει δώσει περισσότερα χρήματα από οποιονδήποτε άλλον οργανισμό αγοράζοντας εμβόλια (σ.σ υπό κλινική δοκιμή) για να σώσουμε ζωές. Το αντιστρέφουν και λένε ότι κερδίζουμε χρήματα και προσπαθούμε να σκοτώσουμε ανθρώπους με τα εμβόλια, ότι προσπαθώ να εφεύρω κάτι. Είναι αλήθεια, σχετιζόμαστε με τα εμβόλια αλλά αναστρέφουν την σύνδεση μας με αυτά». 

Αναφερόμενος στο πλήθος τέτοιων αναρτήσεων είπε πως τα νούμερα του κάνουν τρομερή εντύπωση. «Και δεν είναι μόνο οι άνθρωποι που θα περίμενε κανείς» πνα διαδίδουν τέτοιες θεωρίες. Κλείνοντας σχολίασε πως «εκπληκτικές εταιρείες» αναζητούν το εμβόλιο και εξέφρασε την ελπίδα του πως οι θεωρίες συνωμοσίας θα υποχωρήσουν και η ανθρωπότητα θα κερδίσει από την ιστορία καινοτομίας. 

 

 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ